Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: ebameeldiv "talverõõm" 2,6 w124 automaat
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
sai siis täna kulgetud autoga...kiirus ca. mingi 40-50 km/h... jala gaasilt vabastades kulges auto samal kiirusel edasi,seega gaas nagu jäi peale... hämmingus ei osanudki muud teha kui pidurdada...abs tärises jala all ja mootor lükkas autot samadel pööretel edasi... lõpuks ei oskanud muud teha kui süüde välja ja auto seisma... autot uuesti käivitades tõusid pöörded põhja...natuke gaasiga mängides sai asi korda ja gaas tuli maha....trossi probleemi välistaks,kuna gaasi pedaal oli ok.... sai seega ostetud küttelisandit mis kondentsvee ära seob küttesüsteemis....
Sooviks ideid tähelepanekuid,milles võis probleem olla... ise siiski kaldun arvama kondensi jäätumises küttesüsteemis või gaasisiibris...automaatkastiga selline probleem on väga ebameeldiv,kuna ei ole sidurit mida lahutada ja auto hoogu vähendada on suht ebameeldiv....
Kindlasti on probleem hooldamata ja seetõttu mittetöötavates tagapidurites. Korras piduritel pole probleemi see mootor maha tappa. Ka viieliitrine annab ilusti alla, kui pedaali isuga pressida.Nod

Miks gaasitrossi/pedaali/ajamihoobade külmumine on välistatud? See on kõige tõenäolisem põhjus. Tuletan meelde, et MB-l kinnitub gaasipedaal põranda külge ja sinna kogunev niiskus võib gaasipedaali ilusti kinni puua. (läbi proovitudIcon_redface).

Iseenesest võib ka õhukulumõõtja hoob kinni kiiluda külmunud niiskuse tõttu, kuid see on siiski ebatõenäoline...

Muide, käigu saab ka välja lükata (N peale)Unibrow
Kui gaasipedaaliga mängides asi paranes, siis tasuks ikkagi viga otsida gaasihoovastikust.
Õhukulumõõtja ei lase pööret kõrgemale, kui drosseklapp pole piisavalt avatud, st ainuke tegur on just nimelt drosselklapp, mis pööret suurendab.
Teine asi oleks tühikäigumootor/vaakumi leke, aga gaasipedaaliga mängimine välistab selle.
täna juhtus taaskord sama asi.... käisin poes ...ca. mingi 5 minuti sõita.siis 5 minutit poes ja poest koju sõites jäi gaas peale...saigi siis N peale pandud... lasi kohe pöörded põhja, korra mängisin gaasipedaaliga ja pöörded kukkusid normi kohe...who knows... tuleb mingi moment ette võtta gaasihoovastiku puhastus jne... eks siis selgub kas ja millest oli kasu...
Suht kindel, et hoovastik jamab. Kunagi ammu ühe pilusilmsete autoga oli sama jama.
Minul oli selline jama siis, kui gaasihoovastikul vedru ajama oli pannud, käis omal jõul tagasi, ehk minimaalselt. Vaata korralikult hoovastik üle, määri korralikult ära ja küll mure kaob.
Ilmselt hoovastik. Muidugi hõrenduse tõttu kipuvad ka uutematel autodel drosselklapid kinni kiiluma niiske ilmaga, kuid ...

Endal samasugune olukord kui mu SL peale 160 km/h enam maha ei tahtnud rahuneda. KAHE jalaga pirureid surudes suutsin kuni 100 km/h kinni hoida aga eks mootor ca 15 % võimsuse juures oli tugevam ja seetõttu ütlesid siis ka viimased hõõrdejõudu tekitavad osad kuumuse tõttu ülesse - jäi ainult süüte väja keeramine. Põhjuseks oli kummitihend mis drosselklapi vahel. Uutel autodel on sellistel võimsatel mootoritel terve rida kaitsemehhanisme, mis saavad aru drosselklapi tellimise ja saavutamise seost ning nende ebakõlade tekkimisel katkestab kasvõi pihustite töö.