Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: W124 manuaal kasti mure
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Tegemist W124 260E '88 ja manuaalkastiga.

Nimelt siin suure lumega sõitsin ringi, ei paarutanud julmalt ega midagi, üks hetk sõitsin üle ''lamava politseiniku'' rahulikult ja gaasi andes auto tahomeeter liikus nagu oleks ratas all ringi lasknud kuid hoopis käigukang oli ''vaba'' asendis ning ükski käik enam sisse ei lähe, lihtsalt ei luba lükata käiku sisse - ainult viies läheb sisse ilusti. Väljas seistes kostub auto alt ka mingisugune metalli klobin - nagu keegi koputaks õrnalt haamriga vastu metall eset tihedalt. Aga kui sidur alla vajutada jääb kõik jälle vaikseks. Samas kostus korraks ''lamakast'' üle sõites nagu veidi kõrva häirinud raksatus.

Ei oska veel midagi ette võtta. On kellelgi midagi taolist olnud või on kast lihtsalt laiali jooksnud. (Ls on 265 000 koos hooldusraamatuga, ei tohiks nagu midagi sellist juhtuda, sest kummi vilistamist ega midagi säärast pole ma retsinud, olen hoidnud eda ikkaNod) Ootan tarkade mõtteid...
Kui viies käiks sisse panna, kas siis vedu on?
Kas teiste käikude üritamisel on mingeid hääli 8raginat, kiginat, sahinat) ka?

Katki võis minna üsna mitu asja. Kõige kiiremini ja täpsemalt saab vastuse tõstukil - kas käiguhoovad on ikka kinni ja liiguvad vabalt, kas kardaan on terve ja kas see käigu lülitumisel ikka pöörlema hakkab, kas peaülekanne on terve ja lõpuks - kas veovõll on terve.

Mina kahtlustaks esimese asjana käiguhoovastikku. Kas mõni hoob lahti või kapitaalselt kõver. Kuigi ka teisi eelpoolloetletud süüdlasi ei saa välistada...
Viies läheb ilusti sisse ja veab ka (nii sain ma koju), aga teisi käike ei saa panna, lihtsalt ei luba. Nagu oleks kinni keevitatud. Põhja alla mingeid õli jälgi ega selliseid asju lume see ei ole. Icon_neutral
Siis tuleb käiguhoovad üle vaadata. Seda saab teha vaid põhja alt lähenedes. Ilmselt on midagi lahti või kõver.
(26-11-2010, 03:41 PM)v6sa Kirjutas: [ -> ]Siis tuleb käiguhoovad üle vaadata. Seda saab teha vaid põhja alt lähenedes. Ilmselt on midagi lahti või kõver.

Jah, aga miks siis mingi metalli klobin kostub?
klobiseda võiks ümber kardaani keerdunud käiguhoob näituseks... OK, tegelikult need hoovad vist kardaanini ei ulatugi... Või on kusagil vahel mingi jäätükk - ka need võivad üksjagu paha teha...

Eks lahkamine tõstukil selgitab, netis seda ei remondi.
Kas diisel mootori 250D/300D 5-käigulised manuaalid sobivad 260E/300E mootori otsa?
Mercedes-Benz kastid on ühesugused ! erinevus ainult võllis !
pikk või lühike võll !!!
Kumb mul on siis? Lühike või pikk võll? Auto 260E '88 ja manuaal.
Teoorias lühike, kuid mis seal tegelikult on, seda näeb peale kasti altlaskmist.

Kas ongi kast surnud?