Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: w124 CE kytuse kulu (230, 300, 320)
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
On plaanis osta endale w124ce, tahaks teada kui suur on kytuse kulu erinevus 230, 300 ja 320 vahel linnas 100km kohta?
aitähh !
230 on surnud mootor. st jõudu pole ja öko ka pole (12 sajale linnas).

300-24V ja 320 on täitsa ok. St kuidas vajutad. saab mnt alla 9 saab ka 11 ringi. Linn 14,x - 16,6.
OK, tänud, Anderes, nüüd viskasin peast välja 230 ostu ja vaatan 300 või 320 Paar kysimust tekkis mul ikkagi veel, et mis erinevus on SPORTLINE kupeel võrreldes teavalisega ?
sellest http://www.mercefreaken.com/modellene/124/320ce.htm
lingist ei osanud välja lugeda (väga imelik keel :confusedangrySmile
Ja kuidas veel automaat kastiga saab olla parem kiirendus, ning kas on ekonoomsem automaat, või manual kast ? Muidu naised saunas rääkisid, et ei saa vedada nööriotsas automaat kastiga isendit, kas see ongi nii ?

230ce kohta 12L 100km linnas oleks lagi ma eeldan, saaks ka vähemaga hakkama, kui väga korras isend on ja ei vajuta tugevalt ?

muuseas, kas seda isendit on keegi kaemas käinud ? http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/...24_ee.html
suht nn "pedereeritud" tundub olevat Confusedad:
230E ei saa alla 12 sajale linnas. ma ei tea miks....
kindlasti vaata ainult automaatkastiga isendeid - manuaalid ei ole likviidsed kui kunagi maha tahad müüa. + manuaalkast ei anna sulle täit mersufiilingut.

automaat vahetab MEGA kiiresti käiku sirgjoones kiirendamisel.
kui neid tehase andmeid vaadata mis eelpool lingis toodud, siis võib järeldada, et suuremal mootori puhul on parem automaat kast(300, 320) ja väiksema(230) puhul manuaal, just kiirusomaduste juures ?

Kas SPORTLINE mersude juures on kasutatud samasugust automaat kasti, mis tavaliste puhulgi ?
paraku jah see 2,3 mootor ... ei liha ei kala, pigem selline vähenõudliku hilisemast keskeast härrale paras tööle, maale ja koju taarutada.
mina üldiselt suhtun väga skeptiliselt alla 6 silindrilistesse mootoritesse (vanemaid mersusi pean silmas), võtavad küll liiter-paar vähem kütet, kuid mõtle ise kas see on seda väärt, et jääda ilma palju vingemast sõiduelamusest ning naudingust oma sõiduriista vastu, mille võimeid aeg-ajalt ikka tekib tahtmine proovile panna :cool2:

siin peab nõustuma eelkõnelejatega...kindlasti vaata neid masinaid mille kapoti all ikka R6. Kui oma autot otsisin siis samuti alla 300 ei vaadanud
Minu arvates on 124-l uuem 2,2 liitrine 16 klapiga 110 kWh mootor (tootmises alates 1992) täiesti õnnestunud mineku/ökonoomsuse suhtega (arvestades ka Eesti teid/võimalusi). Jõudu võiks vast siis rohkem olla, kui autos on 5 täiskasvanud inimest. Kuigi mul on kepikastiga auto, pole käiguvahetusega selle mootoriga kuigi palju tõmmelda vaja (jõudu ka 5-ndaga möödasõite tehes on piisavalt). Nii suvel kui ka talvel on keskmine kütusekulu olnud ca 8,5l/100km (maantee kuni 70% + lühikesed otsad maal ja linnas) Gaasipedaali ökosõidu nimel tagasi ei hoia Confusedmile: (talvel oli küll jalg veidi kergem, sellest ilmselt ka sama kulu)
Minu 230 CE on väga tubli masin, minekut on ka päris korralikult, ja suht öko on ka, linnas 8,5 sajale normaalselt sõites. Tehase andmed on arvatavasti antud suure varuga kütusekulu osas. Andrese kogemused 230ce'ga olid peetis masinaga suure tõenäosusega. ISE OLEN S*TAKS RAHUL OMA W124 230 CE'ga
ja KEPIKAST ON MEGA Confusedmash:
Pane paak pilgeni täis, sõida minimaalselt 300km ja pane uuesti paak täis sama tankuri juures. Vaata kas siis ka 8,5 tuleb.


3.2 atm + kont = 15,07l/100km ainutl linnasõitu + üldse mitte ökolt.
230 E autom.

11.1l /100'le... kuigi jah, kui ikka vajutada, tuleb rohkem ära. Hoolt ja armastust vajab see auto! Wink
[quote='Matinator101' pid='13039' dateline='1153686980']
Minu 230 CE on väga tubli masin, minekut on ka päris korralikult, ja suht öko on ka, linnas 8,5 sajale normaalselt sõites. Tehase andmed on arvatavasti antud suure varuga kütusekulu osas. Andrese kogemused 230ce'ga olid peetis masinaga suure tõenäosusega. ISE OLEN S*TAKS RAHUL OMA W124 230 CE'ga
ja KEPIKAST ON MEGA

nõustun samuti, minu 2,3 on väga tubli, hästi hoitud, ise olen eestis teine omanik, kokku kolmas ning kütusekulu kuskil 10-11 kuna vajutan ka ikka aeg-ajalt nii pehmelt kui kuskil tarvisSmile
Nõustun ka sellega et too mootor paras kummipael kuid kuna meil siin kütuse hinnad on nagu nad on ning mega pappi ei teeni teps mitte iga1 siis ma pigem valin 11/100 kui 16/100!
Sama hästi võiks juba 4.2 quattro valida ning teeks kütusekulu suht sama
(17-07-2006, 12:11 AM)Heinar Kirjutas: [ -> ]http://www.mercefreaken.com/modellene/124/124.htm
Kõik kütusekulud ju seal kirjas, kuidas saab kellegi auto tarbida vähem?
Täiesti kindel et väiksemat kütusekulu kui tehas annab ei ole võimalik saavutada tehase seades autoga. Olen ikka päris kindel, et tehase insenerid ja muud tegelased on siiski targemad. Seega kui teie auto on väga väga korras, siis ongi kütusekulu nagu tehas ütleb, kui ei ole nii korras, siis ilmselt suurem.

Aga mine tea, võibolla sai keegi oma linnase kütusekulu teada järgnevalt: kell 12.00 öösel (fooris vilgub kollane), suursõjamäelt-rocca al mareni ja jälle tagasi ja nii mitu korda järjest. Sel juhul on 8,5l sajale täiesti norm ja igati OK
Mul manuaal kastiga ce300 24 klapiline ja küttekulu pole eriti suur kui rahulikult sõita ja minek on ka hea, lahjemat eriti ei soovitaks. Kui huvi võin enda oma isegi täpse rahaeest sulle loovutada.
Mul endal on 2.2 110kw automaat, talvel on kütusekulu 12-13L linnas suvel oli 11liitrit