Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: W 210 E220 pihusti lekib
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2
tervist Jälle targemate nõu tarvis.

Eile autoga sõites hakkas kahtlast kirbet haisu salongi ajama. Koorisin täna siis mootorilt katte maha ja mis ma näen, eest teise pihusti vahelt sülitab nagu auruvedur. too kraam mida sealt siis välja ajas läks kuuma mootori peal kärssama ja salt siis ka too hais.

Seoses problemi lahendamisega tekkis paar küsimust.
Kuidas oleks võimalik kindlaks teha mootori kodoi? Et siis netist juppide hinda uurida, et remondi maksumuse suurusjärkku hinnata.

Teiseks. Talupoja loogika ütleb et pihustil on tihend saba andnud jaa sestap ta iga kolvi ülesliikumisega sutsaka ka välja viskab? Välja viskab ta siis põlemisgaase koos tahma ja veega? Kas mu loogika on siiani õige? kui on, kas siis neid tihendeid ka eraldi vahetada saab, või peaks terve pihusti ära vahetama? Ja siit jälle küsimus, kas kodusts tingimustes tasub seda ette võttam või tuleb kindlasti teenindusse minna? Küsimus siis selles, et kas seal tuleb midagi ka reguleerida, sättida, või piisab lihtsalt pihusti asendamisest?

Ise tegemise huvi siis tingitud sellest, et vähe odavamalt läbi saada, teiseks pole kuskilt lähedusest pädevat teenindust võtta(100 km raadiuses).

Varem olen salongipoolt esimese pihusti puhul märganud, et pihusti ümber süvendi põhjas on veidi õli(oma olemuselt menutab õli). Pole sellele suuremat tähelepanu pööranud, sest muid komplikatsioone pole esinenud. Kuid nüüd tekkis küsimus, kuida sinna õli saab tulla, pihusti vahelt silindrist ju vaevalt, seal ei ole ju õli, ja kui oleks püleks see ära?

Tänud neile, kes ühele talupojale tarka nõu anda raatsivad.
Kõigepealt on vaja vana pihusti kätte saada, mis teatud juhul eeldab paaritonnist tõmbejõudu. Loe spetsiaalselt rakist ja pressi. Tavateenindusel seda KINDLASTI pole, isegi enamus disalmeestel/teenindustel on see vajakka. Muidugi saab ka lahti leotada ja raiuda, kuid tulemused ei ole alati eriti odavad. Pihusti põhi on päris tore asi ja ise sa seda puhtaks ei saa. Selleks on olemas spetsiaalne frees (maksab sigapalju) mis puhastab nii põhja kui kui ka alumise torukese, lisaks ka veel muud puhastusinstrumendid. Kõige lõpuks on vaja ka veel pihusti poldi pesa puhtaks saada - kui seda ise varem teinud pole siis võib lõppeda uue keerme tegemisega plokikaande.

Võibolla on ka pihusti juba katki ja vaja uus pihusti osta. Seal sõltub juba jälle mootorist kas on vaja ka mootori ajule öelda milline pihusti külge pannakse või ei. Variante on palju, kui vastavad proged ja andmebaasid puuduvad, siis julgen öelda, et jääd väga kiiresti suurde hätta. Olen näinud isegi spetsiaalteeninduste puult tehtud töid kus kül külge on pandud õiged osad, kuid tarkvaraliselt pole korrektsioonitabeleid külge progetud. Aga see kõik sõltub juba konktreetsest autost, tarkvarast ja pihustitest.

Nii, et otsi VÄGA kõva tegija kellel on spetsiaaltööriistad olemas ning kogemus Mercedestega - loe tehasesedmetega töötanud. Sõltuvalt asukohast tean mõnda soovitada.
seda on nüüd küll kurb kuulda.Icon_sad
auto on iseenesest 99 aastast ja enne kereuuendust(peegli külles pole suunakaid)
...ja ühtlasi ka õpetuseks, et pihustite aluste seibide arvelt kokkuhoid = endale püksi laskmisega - hetkeks küll soe aga pikemas perspektiivis päris ebameeldiv nii omale kui teistele.
KUI pihusti tuleb välja (juhtub harva, kuid on kuulda olnud õnnelikest remontidest) pole tihendivahetus suur mure. Kuid ilma põhja puhastamata ei jää uus seib kuigi kauaks pidama.

Kasuta otsingut sõnale pihustiseib ja loe neid kurbi lugusid.Icon_sad

Muide, kui mootor veel käib, siis julged mehed lasevad mootoril endal pihusti lahti loksutada. Selleks lõdvendatakse veidi pihustit hoidvat polti ja pannakse mootor käima. Kui pihusti hakkab liikuma, lõdvendatakse polti veel. Kui juba sentimeetri jagu on välja loksutanud, siis võiks oodata, et tuleb välja ilma vaevata. Aga ei pruugi...

Ning kindlasti tuleb vahetada pihustit kinni hoidvad poldid uute vastu.Icon_idea

Soovitan soojalt - kokkuhoiu mõttes pole küll kasulik CDIpihuti seibe ise vahetama hakata. Huvi pärast ju võib, kuid siis peab arvestama võimalusega, et asi lõpeb plokikaane vahetusega.

R129 ütles tegelikult ülevalpool juba vajaliku ära - pihusti on pikk ja jääb tõhusalt kinni. Kui lolli jõuga välja kiskuma hakkata, on tulemused kurvad (peamiselt rahakotile). Ning kuna tegemist on tamagotsiga, tuleb peale õnnestunud raudvara remonti käia ka arvutit Stariga sügamas.Nod
Teemaalgataja võiks ikka alustada sellest, et teada anda kas see on CDI mootor või ei. Kui ei, siis on see tõesti lapsemäng võrreldes CDI mootoriga.
(21-11-2010, 10:35 PM)soul Kirjutas: [ -> ]Teemaalgataja võiks ikka alustada sellest, et teada anda kas see on CDI mootor või ei. Kui ei, siis on see tõesti lapsemäng võrreldes CDI mootoriga.

Vabandust, jäi kahjuks mainimata jah, et tegu on siiskis cdi mootoriga.

Plaan on igatahes järgmine, et võtan ja proovin, kas saan pihusti koduste vahenditega lahti. Kui saan, hangin uue seibi ja katsun kokku ka saadaBig Grin
Kui ise lahti ei saa, eks siis vaatab mis edai saab.

Big Grin Keegi mersut ei taha ostaBig Grin
Eeeee, seda 220 mootorit ju tavaliste pihustitega ei saanudki. Ja mootoripealsed kattedki tulid koos ühisanumaga.

Madis: ära siis polte unusta!
(22-11-2010, 09:42 AM)v6sa Kirjutas: [ -> ]Eeeee, seda 220 mootorit ju tavaliste pihustitega ei saanudki. Ja mootoripealsed kattedki tulid koos ühisanumaga.

Madis: ära siis polte unusta!

OT aga see ju täitsa tavaliste pihustitega 220D http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/...24_ee.html
(22-11-2010, 11:06 AM)soul Kirjutas: [ -> ]
(22-11-2010, 09:42 AM)v6sa Kirjutas: [ -> ]Eeeee, seda 220 mootorit ju tavaliste pihustitega ei saanudki. Ja mootoripealsed kattedki tulid koos ühisanumaga.

Madis: ära siis polte unusta!

OT aga see ju täitsa tavaliste pihustitega 220D http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/...24_ee.html

minu kapotialune näeb ikka veidi teistsugusem välja.
kahjuks poltti pole sellekohta näidata.

Miks see poltide vahetus nii tähtis on??
Pingutatakse poldi venimiseni. Järgmine kord polt enam ei veni vaid läheb suure tõenäosusega pooleks.
Seibid vaheta ära kõikidel pihustitel ja poldid loomulikult ka.
Kui ilma midagi lõhkumata pihustid kätte saad siis tagasi pannes lase korralikult keraamilise määrdega kokku.
Kui on juba läbi löönud, siis enamasti ei aita ainult pihusti seibi vahetamisest, sest kogu pihusti põhi on nõgi ja mustust täis. Metall on vaja ÄRA LÕIGATA. Samuti ei õnnestu sul ilmselt uut pihusti polti sisse keerata, sest ta on nõge täis. Keerad lihtsalt keerme maha ja korras. Selleks et poldi ava puhtaks saada on vaja ülipikka (ebastandartne) keermelõikurit ja sellega siis ettevaatlikult meelitada.
Ei taha küll ennustamisega tegeleda, kuid tõenäoliselt oled kokkuvõttes teinud hunniku tööd ja lõhkunud plokikaane ning viid käie otsas masina kuhugi.
Aga eks anna teada kuidas läks, äkki läheb õnneks ikkagi Smile
(22-11-2010, 12:53 PM)R129 Kirjutas: [ -> ]...
Samuti ei õnnestu sul ilmselt uut pihusti polti sisse keerata, sest ta on nõge täis. Keerad lihtsalt keerme maha ja korras.
...

Sinu sõnades kahtlemata tekkis küsimus: kas tõesti ronib see saast pihustit kinni hoidva poldi keerme vahelt ava põhja? Ning vana polti välja keerates jääb see saast enamuses avasse?

Siis on loogiline, et uus polt sisse minnes lükkab kogu selle pudi enda ees ava põhja ja polti pingutades pressitakse see üsna tihkeks koogiks kinni. Samas on poldi umbava puhastamine ju elementaarne tööhügieen (mis aga tihti ununeb isegi selle tööga leiba teenivatel tegelastelIcon_mad).

Mis imeline keere sel poldil siis on? Poldi läbimõõt oli vist 7 mm?

Minu jaoks on uudis, et MB jõudis teha laia kaanega neljasilindrist ka 2,2 l töömahule.Icon_redface
Mõõt oli vist jah selline nagu Sa Võsa mainisid. Seda ollust on seal ikka kõik kohad täis ja ma ei saa aru kuidas ta sellistesse X kohtadesse jõuab. Ega see keermelõikur eriline selles suhtes pole va tema pikkus - tavalõikuriga sa lihtsalt ei ulata lõpuni. Märtenil on vist selline ca 16 cm pikkune. Aga kas on mõtet seda endale osta kui ainult enda masinal pihustiseibe vahetad. Sama küsimus ka freesi kohta (see oli sigakallis ikka).
Ja see määre millega pihusti kokku tehakse oli ka suht eriline.

EDIT: ca 16 cm pikkune oli see keermepuur
Nonii asi on vahepeal edasi arenenud.
vaatamata oma sügelevale huvile suutsin oma näpud sealt kapotialt eemale hoida ja viisi auto täna pädevamate vendade jurde. lootust on homme kätte saada.

Tänud kõigile abi eest, homme anan teada kuidas asi edenenud on.
raha läind ja asi korras, sootuks väiksema murega ja väiksema rahasummaga kui arvasin. Teisisönu sain auto teenindusest kätte ja vastutasuks jätsin sinna veidi üle 1000 krooni. eks ole näha kaua nüüd talve nautida saabBig Grin

seega teema lukku
Oleksid vahetanud neid seibe õigeaegselt oleks pääsenud kordades väiksema summaga.
6x Seibi ja poldi vahetus + kõikk muu juurde kuuluv läks maksma 500-600
(26-11-2010, 10:43 PM)Laur Kirjutas: [ -> ]Oleksid vahetanud neid seibe õigeaegselt oleks pääsenud kordades väiksema summaga.
6x Seibi ja poldi vahetus + kõikk muu juurde kuuluv läks maksma 500-600

Mille järgi ma neid varem vahetama oleks pidanud?
et ärkan pühapäeva hommiku ülesse tundega et vahetaks oma mersul täna pihusti seibid ära??
rehvi lähed ka siis lappima ju kui auk sisse tuleb, missest et enne oleks odavamBig Grin
ära solvu, aga ma ei mõista, kas neid peaks siis kindla läbisõidu tagant vahetama? Ja kas väga odavamalt saaks, kui seal peale seibi ja poldi vahetuse midagi ei tehtudki hetkel(muidugi pihusti väljakoukimine ja freesimine kaasa arvatud). Pihustite kättesaamine on ju nagunii suurem töö, kas enne või peale leket, vahet pole.
On küll vahe sees. Minu autol tulid kõik kuus tükki käega tõmmates maha.
Põhimõtteliselt võiks ka õli vahetamata jätta. Soovitatav on vahetada 60 tuhande takka, olgu siis kasvõi pühapäeva hommik.
Laur vist tahab öelda, et teatud kilometraazi järgi tuleb vahetada.....
Lehti: 1 2