Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: MB 200D -87 rihmapinguti kinnitus
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Tervist,
mure siis järgmine, et rihmapinguti kinnituspesal ploki sees keere maas. See siis see pesa, kuhu suur sisekuuskant selle pinguti kinnitab. Vana polt tuli välja suht vaevaliselt ja oli paksult miski liimisarnase ollusega koos. Uut polti enam kusagile keerata pole, kuna keerme asemel alumiiniumipuru. Nüüd nõu ja abi vaja. Auto asub Tartus. Mis kõige mõistlikum lahendus oleks? Oskab keegi soovitada kuhu murega pöörduda?
Lased mõõdu poolest millimeeter suurema poldi treida, keermestad augu üle ja voilaaaaaaIcon_smile
Mina võtsin mõõt suurema mõõduga poldi, treisin pool poldist väiksemasse mõõtu, keermestasin ära nii poldi kui ploki ja toimib küll.

Raimo
See keere rikutaksegi ära nendel 2.0 diislitel kuna keegi ei viitsi veepumba rihmaratast eest ära võtta (ei pingutit lahti keerates ega tagasi pannes) Rihmaratas surub pingutit õige pisut viltu ja see on piisav et keere kahjustada. 2.5 ja 3.0 diislitel on veepumba rihmaratas natuke väiksem ja seega nende mootoritega üldiselt seda probleemi ei esine. Kõigil neil mootoritel esikaaned samad. Kõige õigem on siiski esikaane vahetus, mis ei ole väga keeruline kuigi selleks on vaja mõningaid spetsiifilisi tööriistu.
Täna toredate nõuannete eest. Veepumba rihmaratas tuli täitsa viisakalt lahti, aga ju siis oli varasemalt seal miski viltu läinud, et liim vahel. Kuskohast ma nüüd Tartus asjaliku treiali leiaks kes mulle suurema poldi treiks? Kui kuskilt lammarist korraliku esikaane leiaks, oskab keegi öelda, mitu töötundi selle vahetus orienteeruvalt aega võtab?