Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: süütelukk ei keera!!
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
asi järgmine tulin töölt autot käivitades tundus vötme keeramine raskendatult.Kodus seisma jätte ja hiljem uuesti käivitada proovides vötti enam ei keera.Milles vöib olla asi,kas lukk läbi vöi midagi kinni jäänud? auto on w210 96a tdi universaal

Ette tänades Sagu123
sellist mudelit nagu w210 tdi pole Mercedes-Benz teinud!!! VAG gruppi tähised nagu rohkem.
Kui tavaline metallist võtmega lukk peaks aitama südamiku vahetuses.
Kui 210 seda ikka sai teha. 124 samade sümptomitega sai.
Loll lugu muidugi kui enam ei keera, tähendab hirmsat puurimist ja muud k***i
96a vist smart keyd veel polnud??
Ilmselt tegu automaatkastiga? Kas see vigane tross kasti ja luku vahel ei või seda põhjustada? Aga muidu jah, ega südamikku enam vist vahetada ei saagi, peab vahetama terve luku ja selle vahetus käib ka igasuguste puurimiste jne...
Tänan Hannes aga tegu on manuaal kastiga...Ma juba lootsin,et kui ongi lukk nahkas siis piisab ainult lukkusüdamiku vahetamisega...
(17-11-2010, 11:16 PM)sagu123 Kirjutas: [ -> ]Tänan Hannes aga tegu on manuaal kastiga...Ma juba lootsin,et kui ongi lukk nahkas siis piisab ainult lukkusüdamiku vahetamisega...
Et südamik kätte saada peab võti olema keeratud esimesse astmesse. Kui vana võti on kulunud ja lased teha uue võtme, ning ütled töömehele et ta seda kulumist ka arvestaks, siis teinekord võib südamik isegi toimima hakata (selline katsetus maksab 200.-).
Selline võibolla veidi rumal nõuanne, liiguta autot vabakäigul natuke ja proovi uuesti. Mu mingisugusel golfil see aitas...
Juhtus ka, et süütelukk kiilus kinni. Sai igasugu katted eemaldatud ja asja lähemalt vaadatud. Oskab keegi targem öelda, mis materjalist need tihvtid on mis w124 93a mersudel peal on? Tahaks tihvti välja puurida, aga tavalised puurid ei hakka kahjuks peale. Võib ka ps-i saata. Loodan et oskate aidata.
(02-01-2013, 11:53 AM)bro Kirjutas: [ -> ]Juhtus ka, et süütelukk kiilus kinni. Sai igasugu katted eemaldatud ja asja lähemalt vaadatud. Oskab keegi targem öelda, mis materjalist need tihvtid on mis w124 93a mersudel peal on? Tahaks tihvti välja puurida, aga tavalised puurid ei hakka kahjuks peale. Võib ka ps-i saata. Loodan et oskate aidata.

Eriteras.Crybaby

Kui puurida, siis südamikku. Aga enen lõhkumist tasub proovida viimset võidmist ja keeramist vibratsiooni toel. Vahel hakkab veel keerama. Kui saad 1. astmesse, kisud südamiku kohe välja ja edasi sõidad kruvikaga.

Viimse võidmise tarvis on hää mõni väga hästi pugev õlitaoline ollus. WD40 näiteks... Ning raputamiseks sobib õhumeisel või piikvasar, kuid sellega tasub piiri pidada - muidu raputab südamiku sambalt maha.
Võib ka lihtsalt kopsida südamiku serva pihta sel ajal, kui teine võtit kerges pinges hoiab...
Sattusin tol korral parklas kokku ühe vana Mercedes-Benz vennaga, kes ise nende masinatega sõitnud ja ehitab samuti. Tema soovitas just tihvt katki puurida, et saaks rooliluku maha, ühendaks vajalikud asjad süüte küljest lahti ja tõmbaks siis süüteluku kogu kupatuse paremale välja/eemale.

Mida täpsemalt südamiku puurimine aitaks?? Kas ma saaks südamiku kätte ja jääks autot kruvikaga käivitama või saaks siiski uue jubina vahele pista, et asi viisakas välja näeks.

Kopsimist ja õlitamist sai juba tolkorral parklas proovitud ja hiljem kodus, kui auto oli maja ette veetud.
(02-01-2013, 02:44 PM)bro Kirjutas: [ -> ]...
Mida täpsemalt südamiku puurimine aitaks?? Kas ma saaks südamiku kätte ja jääks autot kruvikaga käivitama või saaks siiski uue jubina vahele pista, et asi viisakas välja näeks.
...

Väidetavalt olevat südamiku puurimine hõlpsam, kui toda tihvti ŕappida... Mina ise ei ole proovinud.
Viisakalt puurides peaks rapitud südamik kenasti välja tulema ja siis saad uue asemele pista.

Kuigi laialt levinud auto puhul (näiteks 124 tavamudelid) võiks olla lihtsam ja kiirem lahendus kogu roolisamba vahetus toimiva vastu.

Kui lukusüdamik ei keera, ei saa süütelukupõhja juhtmeid ka pooleks lõikamata kätte.
Kui sul tutvusringkonnas on kellegil tööriistu nagu: Fein või väike akurällakas, saad kogu lukukopsiku eemaldada valutult ja ca 10minutiga.
Edasine info meelsamini privas Big Grin

Edud.
Janek.
(02-01-2013, 03:07 PM)v6sa Kirjutas: [ -> ]...
Kui lukusüdamik ei keera, ei saa süütelukupõhja juhtmeid ka pooleks lõikamata kätte.

Saab.
(02-01-2013, 04:02 PM)janek126 Kirjutas: [ -> ]...
Edasine info meelsamini privas Big Grin
...

Noh, kui kate maas on selge, mida ja kust on vaja lõigata luku kättesaamiseks....

(02-01-2013, 04:02 PM)janek126 Kirjutas: [ -> ]
(02-01-2013, 03:07 PM)v6sa Kirjutas: [ -> ]...
Kui lukusüdamik ei keera, ei saa süütelukupõhja juhtmeid ka pooleks lõikamata kätte.

Saab.

Tjah, kui pistik lõhkuda... Pistikut välja tõmmata ei saa ilma südamikku 1. asendisse keeramata.
Tervist ! Tulen siia kah oma süüteluku murega. Nimelt siis sai täna autovõtmed ära kaotatud.. Ja varuvõtmeid ei olnud ka jõudnud teha Sad Seega nüüd siis uuriks... Et kas mul aitaks samamoodi kas süüteluku läbipuurimisest, et saaks auto käima ja äragi esialgu sealt sõita... Teine mure on muidugi kesklukk... Sisse saaks veel murda kuidagi. Aga kas signa, kuidas selle ära killida saaks ? Hakkab karjuma kindlasti ja kas see immoga ?

Autoks W124 Mercedes-Benz.. 86 aasta 2.6 bens

On mingit spetsjalisti kes ennast tallinnas pakuks seda nikerdama mingi sümboolse summaeest.. kes seda teinud..

Võiks keegi pakkuda mulle ka süütelukku siis ! Esialgu otsiks siis tallinnast !
Kas PS või 56 37 56 47
Unustasin mainida, et tegu ka manuaaliga Smile
Kas selle süüteluku vahetamisejuures on suuremaks takistuseks kui roolilukk ka peal on või mitte ?
Hetkel ta veel lukus ei ole, aga siis teaks vähemalt, kas sellest hoiduda.
Nii.. Sai juba ammu autol uksed lahti ja süüteluku ka imekombel keerama.. Oma 45min pusimist traatide ja kruvikeerajaga. Sai siis auto käima.. Seega kui nüüd võti esimeses astmes, ja traadid sisse ajada.. Ei ava siiki neid lukke et luku südamikku kätte saada.
Või õigemini ei saa seda musta lukuümbris keerama. Kui see nüüd ikka ära peaks käima keerates ? Või on eraldi lukk sellel veel lisaks ?

Kui ei saa südamikku kätte.. Kas siis saab need tiftid lihtsalt kätte ? Koos selle osaga, mis sambakülge läheb vms.. ? ON lihtsalt see teostatav ?
Võti esimesse astmesse,vardad 1,5-2 mm.läbimõõduga alt mõlemal üks külg ära viilida või lõigata,netis on näidud olemas.Mina kasutasin jämedaid kirjaklambreid ja aega läks pool päeva,mitte nii nagu videos.Keegi oli midagi varem torkinud ja tifti pesad olid ära tambitud.

kirjas ka

http://clubmb.darkbb.com/t291-how-to-rep...ock-barrel
(18-11-2010, 12:10 AM)hannes_s Kirjutas: [ -> ]
(17-11-2010, 11:16 PM)sagu123 Kirjutas: [ -> ]Tänan Hannes aga tegu on manuaal kastiga...Ma juba lootsin,et kui ongi lukk nahkas siis piisab ainult lukkusüdamiku vahetamisega...
Et südamik kätte saada peab võti olema keeratud esimesse astmesse. Kui vana võti on kulunud ja lased teha uue võtme, ning ütled töömehele et ta seda kulumist ka arvestaks, siis teinekord võib südamik isegi toimima hakata (selline katsetus maksab 200.-).

Kust leida sellist töömeest, kes suudaks kulumist arvesse võtta. Siiani on mulle nagu ühest suust vastatud, et see pole võimalik.