15-11-2010, 03:23 PM
Üsna mõistlik tegutsemina Maanteeameti poolt need seadusemuudatused videote näol puust ja punaseks teha.
Head studeerimist
http://www.youtube.com/user/maanteeamet
Head studeerimist
http://www.youtube.com/user/maanteeamet
(15-11-2010, 03:53 PM)Rolz Kirjutas: [ -> ]Ainuke lootus, et keegi sellistele kunagi trahvi teeb, siis äkki hakkavad natuke kartma.
Ja mis mind ka hullult närvi ajab on põhjendamatu aegale sõitmine ehk liikluse takistamine aga pole mina veel näinud,e t mõni pollar sellele reageerinud oleks.
(15-11-2010, 03:53 PM)Rolz Kirjutas: [ -> ]Ainuke lootus, et keegi sellistele kunagi trahvi teeb, siis äkki hakkavad natuke kartma.Olen kunagi saanud selle eest hoiatuse (suulise küll). Kulgesin öisel ajal tallinnas.
Ja mis mind ka hullult närvi ajab on põhjendamatu aegale sõitmine ehk liikluse takistamine aga pole mina veel näinud,e t mõni pollar sellele reageerinud oleks.
(15-11-2010, 03:47 PM)marek Kirjutas: [ -> ]Huvitav kuidas see "kiirtee" uus seadus toimima saab? Iga kord kui ma linna/koju sõidan siis leidub mingi lammas kes on valinud OMA personaalseks reaks teise (mis siis, et esimene rida vaba või hullemal juhul sõidetakse kõrvuti linna piirini) kus liigub 10-15km/h aeglasemalt kui lubatud.Mina olen tavaliselt sellistele lähenenud seljatagant ja täistuled peale tõmmanud, usu aitab ka.
(16-11-2010, 05:58 PM)Markko Kirjutas: [ -> ](15-11-2010, 03:47 PM)marek Kirjutas: [ -> ]Huvitav kuidas see "kiirtee" uus seadus toimima saab? Iga kord kui ma linna/koju sõidan siis leidub mingi lammas kes on valinud OMA personaalseks reaks teise (mis siis, et esimene rida vaba või hullemal juhul sõidetakse kõrvuti linna piirini) kus liigub 10-15km/h aeglasemalt kui lubatud.Mina olen tavaliselt sellistele lähenenud seljatagant ja täistuled peale tõmmanud, usu aitab ka.
(16-11-2010, 05:58 PM)Markko Kirjutas: [ -> ]Mina olen tavaliselt sellistele lähenenud seljatagant ja täistuled peale tõmmanud, usu aitab ka.
(16-11-2010, 09:23 PM)rahu Kirjutas: [ -> ]tekkis küsimus, et kas see vest peab mul vedelema igaksjuhuks pidevalt salongis, või võin ma sellele pagassi järgi minna?
(16-11-2010, 09:23 PM)rahu Kirjutas: [ -> ]tekkis küsimus, et kas see vest peab mul vedelema igaksjuhuks pidevalt salongis, või võin ma sellele pagassi järgi minna?
(17-11-2010, 09:38 AM)v6sa Kirjutas: [ -> ]Mina igatahes oma autos pidin kümmekond minutit nuputama ja ähkima enne, kui mõtlesin välja, kuidas see türp endale juhiistmelt lahkumata ümber saada. Aga välja mõtlesin
Iseenesest on see sõnastus üks väga JOKK koht trahvide kalastamiseks.
Tsitaat:Indrek Sirk (Liiklusõiguse Büroo)
Re: Halb nähtavus
LE § 2 lg 9 - Halva nähtavuse all mõistetakse ilmast või muudest nähtustest (udu, vihm, lumesadu, tuisk, hämarus, suits, tolm, vee- ja poripritsmed, vastupäike) tingitud ajutist olukorda, kui vaadeldava objekti nähtavus on taustast eristamatu alla 300 m.
Seega liigitub Eesti oludes halva nähtavuse alla praktiliselt igasugune olukord, oska ainult ise ära selgitada.
LE § 2 lg 34 - Pimeda aja all mõistetakse ajavahemikku ehast koiduni, kui loodusliku valguse vähesuse tõttu on nähtavus alla 300 m.
Teisisõnu, kui loodusliku valguse vähesus on põhjuseks, miks nähtavus on alla 300 meetri, siis on tegemist pimeda ajaga, kui aga muudest oludest tingituna, siis halva nähtavusega.
Liiklusõnnetuse juures mängivad põhilist rolli külgvahe ning kontakt liiklejate vahel. Kuivõrd autojuht läheneb tagant, siis on temal kohustus hoida ohutut külgvahet. Kui jalgrattur kukub ilma autolt lööki saamata või autot puutumata, siis jääb ta üldjuhul ise süüdi.
(26-11-2010, 06:37 PM)väikemees Kirjutas: [ -> ]Vastupidi ikka, kui omanikku kohal ei ole siis võib!
Tsitaat:sõiduki juures ei ole sõiduki juhti või omanikku, valdajat või tema esindajattsitaat justkui lubaks, aga samas keelab, sest:
Tsitaat:või kui asjaosalised keelduvad valesti pargitud sõiduki poolt tekitatud takistuse või ohu kõrvaldamisest