Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: küsimus w124 2.6 automaat 90a.
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Tere.. Olen värske MB omanik,ning mõned mured...
1. geneka rihm libises/vilises...sai uue vastu vahetatud,kõik korras ... mingi nädal möödas,jälle vilin taga ja nagu rihm lõdva... kas kuidagi saab pingutusele kaasa aidata?...nagu oleks seal mingi polt/pingutusrulliku lukusti vms....
2. rahulikult sõites/kiirendades esimene käiguvahetus väikse jõnksuga,tallates jõnksu pole tunda,soojana nagu oleks jõnks väiksem...milles võib probleem esineda...

Ette tänades,
1. Rihm valesti peal või pingutus rull kulunud ja rihm jookseb viltu.
2. Kontrolli silla tala ja kere vahelised padjad.
1.rihm peal õieti... viga siiski selles,et rihm lõdva võitu,kuna algul oli ok kui uus rihm peale sai,seega rihm natuke veninud ja lõdvaks läinud...vaja pingutusele kaasa aidata natuke,kuid pole veel eriti sellele pingutussüsteemile pihta saanud...
2.kaldun arvama et jõnks tuleb käigukastist,mitte kuskilt padjast ega puksist...tunda annab 2.-lt > 3.-le vahetus
kui rihma vahetasid, siis kas pinguti võll liikus vabalt ja ei jäänud kuskile takistama?

Kastil lase õli ära vahetada ja kui raha on, siis enne ka läbipesu teha (suhtle r129-ga)
sain siis targemaks:
1.vahetusse läheb veepump ja üks vabalt jooksev rullik,tegid hirmsat häält ja veepumba rullik loksus ka,leket veel ei ole....
2.tuleb teha käigukasti pesu ja filtri ja õli vahetus,kuna arvatavasti tehti eelmine õlivahetus ilma filtrivahetuseta...