Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: w124 250TD automaat 1995a. probleem puldi ja immoga
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Sai hiljuti siis pealkirjas mainitud sõiduvahend muretsetud. Peale nädalast kasutust siis esimesed probleemid. Panin auto parklasse ja läksin poodi, aga tagasi tulles uksed puldist ei avane. Autol on originaal MB infrapunaga võti (flipkey). Kui kõik ok, siis juhi pool käepideme sees süttib puldist avades roheline tuluke ja sulgedes punane. Antud juhul mingit vilkumist ei esinenud, ei juhiukse ega taga luugi juures.
Avasin siis võtmega kõrval ukse ja konsoolist asuvast nupust ka teised, aga auto ei käivitu. Kõik tuled armatuuris süttisid (eelsüüde ka), aga starterit taha ei võta.
Esimene idee puldi patakad tühjad, tormasin poodi tagasi, ostsin patakad ja vahetasin ära, aga ei midagi.
Lasin siis auto nööri otsas koju vedada. Muremõtted peas, et kust siis abi leida, proovisin veel enne tuppa minekut pulti ja oh imet kõik töötas jälle.
Tahakski nüüd natuke tarka nõu, et kuidas edasi käituda ja milles viga võis olla?
Kuskilt olen kuulnud, et vahest läheavad puldid lolliks st. auto unustab puldi ära või vastupidi. Kuidas saab pulti uuesti ära tundma õpetada.
Kas saab remondikohani sõitmiseks kuidagi antud mudelil immot ajutiselt ellimineerida.
Mida soovitate, selline asi võib ju jälle korduda.
(08-11-2010, 03:04 PM)gustavson Kirjutas: [ -> ]Sai hiljuti siis pealkirjas mainitud sõiduvahend muretsetud. Peale nädalast kasutust siis esimesed probleemid. Panin auto parklasse ja läksin poodi, aga tagasi tulles uksed puldist ei avane. Autol on originaal MB infrapunaga võti (flipkey). Kui kõik ok, siis juhi pool käepideme sees süttib puldist avades roheline tuluke ja sulgedes punane. Antud juhul mingit vilkumist ei esinenud, ei juhiukse ega taga luugi juures.
Avasin siis võtmega kõrval ukse ja konsoolist asuvast nupust ka teised, aga auto ei käivitu. Kõik tuled armatuuris süttisid (eelsüüde ka), aga starterit taha ei võta.
Esimene idee puldi patakad tühjad, tormasin poodi tagasi, ostsin patakad ja vahetasin ära, aga ei midagi.
Lasin siis auto nööri otsas koju vedada. Muremõtted peas, et kust siis abi leida, proovisin veel enne tuppa minekut pulti ja oh imet kõik töötas jälle.
Tahakski nüüd natuke tarka nõu, et kuidas edasi käituda ja milles viga võis olla?
Kuskilt olen kuulnud, et vahest läheavad puldid lolliks st. auto unustab puldi ära või vastupidi. Kuidas saab pulti uuesti ära tundma õpetada.
Kas saab remondikohani sõitmiseks kuidagi antud mudelil immot ajutiselt ellimineerida.
Mida soovitate, selline asi võib ju jälle korduda.

Ega jah, kui võtmega kõrvaluksest siseneda, siis auto ei käivitugi (immo). Et pult sedasi jupsis, selle kohta ei oska midagi muud pakkuda kui et äkki ei saanud patareid ühendust....
Auto saab tööle küll, tõmba suretusklapilt vaakum tagant ära ja lükka tööle või anna tõmbereleele manuaalselt (juhtmega otse akult) voolu (nii nagu enamikke vanu traktoreid käivitatakse Nod )
(09-11-2010, 12:40 AM)hannes_s Kirjutas: [ -> ][quote='gustavson' pid='140265' dateline='1289217859']
Sai hiljuti siis pealkirjas mainitud sõiduvahend muretsetud. Peale nädalast kasutust siis esimesed probleemid. Panin auto parklasse ja läksin poodi, aga tagasi tulles uksed puldist ei avane. Autol on originaal MB infrapunaga võti (flipkey). Kui kõik ok, siis juhi pool käepideme sees süttib puldist avades roheline tuluke ja sulgedes punane. Antud juhul mingit vilkumist ei esinenud, ei juhiukse ega taga luugi juures.
Avasin siis võtmega kõrval ukse ja konsoolist asuvast nupust ka teised, aga auto ei käivitu. Kõik tuled armatuuris süttisid (eelsüüde ka), aga starterit taha ei võta.
Esimene idee puldi patakad tühjad, tormasin poodi tagasi, ostsin patakad ja vahetasin ära, aga ei midagi.
Lasin siis auto nööri otsas koju vedada. Muremõtted peas, et kust siis abi leida, proovisin veel enne tuppa minekut pulti ja oh imet kõik töötas jälle.
Tahakski nüüd natuke tarka nõu, et kuidas edasi käituda ja milles viga võis olla?
Kuskilt olen kuulnud, et vahest läheavad puldid lolliks st. auto unustab puldi ära või vastupidi. Kuidas saab pulti uuesti ära tundma õpetada.
Kas saab remondikohani sõitmiseks kuidagi antud mudelil immot ajutiselt ellimineerida.
Mida soovitate, selline asi võib ju jälle korduda.

Ega jah, kui võtmega kõrvaluksest siseneda, siis auto ei käivitugi (immo). Et pult sedasi jupsis, selle kohta ei oska midagi muud pakkuda kui et äkki ei saanud patareid ühendust....
Auto saab tööle küll, tõmba suretusklapilt vaakum tagant ära ja lükka tööle või anna tõmbereleele manuaalselt (juhtmega otse akult) voolu (nii nagu enamikke vanu traktoreid käivitatakse Nod )
[/quote
Mul olid ja võib-olla on edaspidigi samad probleemid.Kõik korras paar kuud ja siis paar nädalat kapoti alt käivitust,muidugi vaakum voolik maha. Viimane kord lõpuks ei käivitunud ka otse,leidsin paagi juurest el.klapi,see vahelt välja ,see on immoga seotud.Olen sellel teemal ka siin kirjutanud.
Mul sama mure . Endal autoks MB E-220 w210 96 a.

Eile kukkus võti maha ja enam kesklukk ei avane puldist .
Äkki põrus puldist miskit lahti ? Kas tasub endal pulti lahti kiskuda ?
(09-12-2010, 05:56 PM)registreeru Kirjutas: [ -> ]Mul sama mure . Endal autoks MB E-220 w210 96 a.

Eile kukkus võti maha ja enam kesklukk ei avane puldist .
Äkki põrus puldist miskit lahti ? Kas tasub endal pulti lahti kiskuda ?
See flipkey on kokkuliimitud, on võimalik lahti võtta kuid selle käigus võib korpus ka laguneda. Kokku pannes tuleb liimi õige kohapeale panna, igal pool pole liimist tolku ja puldi korpus hakkab laiali lagunema.
E 250 tD 83kw 1994 a.Samad mured.

Kõik on OK paar kuud,siis jälle jama kaelas.Puldis küll tuli süttib aga auto ei võta pulti omaks.Kui toimib siis ,siis pole probleemi käivitamisega ega seima jätmisega.Viimane kord käivitus võtmest aga sihtkohta jõudes tuli juba käiguga seisma jätta.Seda on esinenud aasta jooksul paaril korral.Hakkab ise toimima ja lõpetab samamoodi töö.Mul on endal nüüd vähemalt selge,mida siis teha.Kapoti alt käivitus ja 5.käik suretus.Talvel pole kuigi lõbus see kapoti alt käivitus.Ootan ka sellistele asjadele vastuseid.
Võib osta uue ploki ja puldi mis omavahel kokku käivad ning seejärel neid katsetada pikema aja jooksul (ise maksin 1700.- kolme flipkey ja ploki eest, üldiselt neid raske leida). Kui uue ploki ja puldiga viga kaob, siis ilmselt viga ühes neist. Mõningast juttu flipkey-st ka minu auto teemas.

Kellel rohkem raha, siis Silberautost saab tellida uue flipkey (mälu järgi 3500.-) Kui selgub et viga ei ole mitte flipkey-s endas vaid selles plokis mis võtme ära tunneb, siis on raha sisuliselt vastu pükse....kuigi tagavara võtit võib ikka vaja mina.
(08-11-2010, 03:04 PM)gustavson Kirjutas: [ -> ]Sai hiljuti siis pealkirjas mainitud sõiduvahend muretsetud. Peale nädalast kasutust siis esimesed probleemid. Panin auto parklasse ja läksin poodi, aga tagasi tulles uksed puldist ei avane. Autol on originaal MB infrapunaga võti (flipkey). Kui kõik ok, siis juhi pool käepideme sees süttib puldist avades roheline tuluke ja sulgedes punane. Antud juhul mingit vilkumist ei esinenud, ei juhiukse ega taga luugi juures.
Avasin siis võtmega kõrval ukse ja konsoolist asuvast nupust ka teised, aga auto ei käivitu. Kõik tuled armatuuris süttisid (eelsüüde ka), aga starterit taha ei võta.
Esimene idee puldi patakad tühjad, tormasin poodi tagasi, ostsin patakad ja vahetasin ära, aga ei midagi.
Lasin siis auto nööri otsas koju vedada. Muremõtted peas, et kust siis abi leida, proovisin veel enne tuppa minekut pulti ja oh imet kõik töötas jälle.
Tahakski nüüd natuke tarka nõu, et kuidas edasi käituda ja milles viga võis olla?
Kuskilt olen kuulnud, et vahest läheavad puldid lolliks st. auto unustab puldi ära või vastupidi. Kuidas saab pulti uuesti ära tundma õpetada.
Kas saab remondikohani sõitmiseks kuidagi antud mudelil immot ajutiselt ellimineerida.
Mida soovitate, selline asi võib ju jälle korduda.
Eelmine kord kadus viga iseenesest, MB iseparanemis võime :-). Nüüd siis kordus viga jälle. Tuulasin siis natuke netis ja leidsin sellise lahenduse: http://www.benzworld.org/forums/w124-e-c...-w124.html Immo ellimineerimine rele K38 klemmide 30 ja 87 kaudu, ainult selle vahega et silla asemele sai lüliti pandud. Kui nüüd peaks jälle jama tekkima, siis lüliti sisse ja immo ahelast väljas.