Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: termosidur 124 300td
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
:help:
Masin siis E 300 TD 95 aastast. Sai paigaldatud uus veepump ja termosidur. Et kindlam oleks ka termostaat ja radika (paisupaagi) kork. Plokikaas käis ka maas ja sai uue tihendi, seal on kõik korras.
Aga paigal seistes või aeglaselt liikudes ajab mootori kuumaks ikkagi - 100 C ja ülesse. Vahetasime termosiduri järgmise vastu (garantii vahetus) ja sama jama. :confusedangry:
Ainus variant mis nüüd pähe tuli, on et kas peaks metallist tiiviku asendama plastikuga, mida oleks kergem ringi ajada.
Igasugune soovitus on vägagi teretulnud.

Pane soendus sooja puhuma ja vaata kas tasakesti sõites või siis tühikäigul ei hakka külma tulema. ehk siis kas survet pole radikas.
Teine variant on, et on topitud miskeid lekkepeatajaid ja nüüd radikaga nägemist. Uue radikaga sõitsin terve suve ilma vendita üle 85-90c. ei läinud.
Soovitaks proovida läbipesu. Seda võiks teha selleks ettenähtud keemiaga, ning pärst loputada seni kuni tuleb puhast vett.
Paistab et ei aita siin muud jah. Tuleb läbi pesta ja kui see ka ei aita siis uus radikas.
Tänud info eest.
Kas läheb keema? Kui keema ei lähe siis pole hullu. Omalajal sama mootor olnud ja samad hirmud. Vahetasin  siduri,  termostaadi, puhastasin radika seest ja ka suruõhuga ribid väljast puhtaks(päris korralik liivahunnik tekkis sellest)  ja ega lõpuks suurt midagi ei muutund. Pärast kogenud taksojuhid väitsid, et 110C ja isegi rohkem on just 300D mootori puhul täitsa tavaline linnas kliimaga 25C ummikus seistes.  Ja nii sõidavad rõõmsalt need taksojuhid edasi kui ka minu eelmine 124 300D.
Normaalne on 85-90c. 110 ON MIDAGI MÄDA. Laur@ ise 5a. taksot sõitnud 124 disladega
No nii:demond:

Uus radikas peal. Vana oli umbes ikka küll. Aga kurvastab, et temperatuur ikka kõigub. Ilmselt on kaas praoga, sest lõdvikud ajab ka suht kõvaks....
Ei viitsi kuidagi hakata uuesti kaant maha kiskuma.:thumbdown: