Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: w210 300td 97a. nüüd käigukasti jama vist?
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
kasutasin ka otsingut aga selget sotti ei saanud.

ei tea kas nüüd siis kasti jama?
täna hakkas selline nu...- foori tagant startides, kang D peal, reziim W, kergelt gaasi ja tõnk-tõnk-tõnk -selline pehme ja persega tuntav ja samal ajal segas nagu mootoril pöördeid ka. järgmine foor-vaikselt kohalt võttes sama jama ja panin tähele, et selle paari tõnksuga võtab pöördeid ja jõudu maha. D sees, lased piduri lahti ja gaas maas kergelt veerema, annad kergelt gaasi- tõnks tõnks. järgmine start jõulisemalt-kõik ok. trassi peal kõik ok, kuigi vahest tundub et mõtleb kaua kui kiirendada. mitte alati.
hiljem proovisin tagurdades kord on kord pole. D peal järjest startides-kord on kord pole. pidurit hoides, ükskõik mis käik sees gaasitades kõik tundub ok. tähele olen pannud ka seda, et tühikäigul N-i pealt D või R-i peale pannes teeb auto mõnikord hulga tugevama jõnksu kui muidu.
nädal tagasi ehmatas auto 1 korra mind sellega, et foori tagant startides korra nagu lasi pöörded üles ja siis kerge hüppega startis.
kasti õli ja filter 10 000km tagasi vahetatud.
kasutasin ka otsingut aga selget sotti ei saanud.

kas kast peetis?
kas diagnostika annaks vastuse?
kas karjääri ja põlema? ennast koos punniga?
Esiteks kontrolli õli taset. Kuna seal varrast pole , siis ilmselt kodustes tingimustes suht raske mõõta. Siiski mitte võimatu. Leia mõni 1000-1500 mm pikk traat või tross ja aja see käigukang P asendis töösooja mootoriga tühikäigul mõõte varda august sisse. Õlitase peab olema ca 50-60 mm. Mõõtevarras peab jõudma vastu karteri põhja.
(27-10-2010, 10:06 PM)wdb240 Kirjutas: [ -> ]Esiteks kontrolli õli taset. Kuna seal varrast pole , siis ilmselt kodustes tingimustes suht raske mõõta. Siiski mitte võimatu. Leia mõni 1000-1500 mm pikk traat või tross ja aja see käigukang P asendis töösooja mootoriga tühikäigul mõõte varda august sisse. Õlitase peab olema ca 50-60 mm. Mõõtevarras peab jõudma vastu karteri põhja.

töö juures õige varras olemas ja homme mõõdan ära.
Lase õli välja ja võta karteripõhi ära ja vaata mis seal sees on. Kui õli on punane, filter metallist ja muust jamast ummistunud pole ning kasti põhjas ka midagi sellist ei leia mis meelehärmi valmistaks, pööraksin pilgud hüdraulika ploki ja solenoidide poole.
täna hommikul oli kõik ok. õhtul enne sõitma hakkamist kontrollisin õli taset- külma mootoriga jäi varras puhtaks, siis jõristasin mootori 45 kraadini ja siis tekkis õli jeeli-jeeli 25 kraadi alumise kriipsuni. luksepp ütles selle peale et pool liitrit puudu ning läks kolinal pool liitrit sisse. homme vaatan sõidusooja mootoriga uuesti üle.
eelmise õlivahetusega mingeid võõrkehi ka kastist välja polnud tulnud, vähemalt mitte selliseid mis ilma spetsiaalselt otsimata silma hakkaks.

aga õhtul tegi jälle paar korda tõnk-tõnk-tõnk.

kas on ka võimalus, et nüüd selle puuduva poole liitriga pea 10 000 km sõitu kurja tegi?
Kas on võimalus - jah on võimalus Smile
Tsitaat:kas kast peetis?
kas diagnostika annaks vastuse?
kas karjääri ja põlema? ennast koos punniga?

Ma iga tööpäeva lõpus tõstan enda tuju sellega.

sorry for OT
(27-10-2010, 09:29 PM)punnsilm Kirjutas: [ -> ]kang D peal, reziim W,

Miks talve W rziimi kasutad? See ju tekitab libisemise tunnet.
(29-10-2010, 10:48 PM)soul Kirjutas: [ -> ]
(27-10-2010, 09:29 PM)punnsilm Kirjutas: [ -> ]kang D peal, reziim W,

Miks talve W rziimi kasutad? See ju tekitab libisemise tunnet.

meie liikluses ma ei näe küll põhjust miks koguaeg S-i peal sõita. ainult vajadusel. isegi W asendiga ei saa kiireid starte teha kui jääb veojõu segaja välja lülitamata. praegu veel eriti, talverehvid on nii kuradi pehmed, et isegi maanteel möödasõidud toimuvad kolmnurga vilkudes.
kas keegi hüdraulika ploki ja solenoidide hinna oskab puusalt tulistada? kas solenoidid on need junnid mis kasti juhtploki, see plastmassist, küljes ühe otsaga on. hüdraulika plokk asub kastis kus, st kui kepp on seda vahetada?
Solenoidid kõik küll katki pole, pigem ikka hüdro plokk. Uus plokk on Silberis 14 K, mul on mõningad olemas kui soovid testida.
(30-10-2010, 01:45 AM)R129 Kirjutas: [ -> ]Solenoidid kõik küll katki pole, pigem ikka hüdro plokk. Uus plokk on Silberis 14 K, mul on mõningad olemas kui soovid testida.

kui kaua mis raha eest see testimine aega võtaks?
Õli välja, karteri põhi lahti, plokk maha, uus peale, karter kinni, õli sisse, sõitu ja siis täpselt vastupidi. Ma arvan, et tund-kaks kõik kokku.
aja puudusel kasti avamiseni veel jõudnud pole. külma mootoriga kõik Thumbsup, temp tõuseb 60ni siis akkab puterdamine pihta ja et mitte haiglaselt kiirendades (sest järsult gaasi andes kõik ok) ka kohalt ära saada, siis tuleb kõigepealt lihtsalt kergelt gaasi andes änn-änn lolli mängida, kasvõi pidurit hoides või siis lihtsalt autole hüpe teha kui libe pole. täna siis sooja mootoriga lumepudru sees paigalt vaikselt startides õnnestus puterdamise käigus isegi mootor välja suretadaIcon_eek
(26-12-2010, 02:07 AM)punnsilm Kirjutas: [ -> ]aja puudusel kasti avamiseni veel jõudnud pole. külma mootoriga kõik Thumbsup, temp tõuseb 60ni siis akkab puterdamine pihta ja et mitte haiglaselt kiirendades (sest järsult gaasi andes kõik ok) ka kohalt ära saada, siis tuleb kõigepealt lihtsalt kergelt gaasi andes änn-änn lolli mängida, kasvõi pidurit hoides või siis lihtsalt autole hüpe teha kui libe pole. täna siis sooja mootoriga lumepudru sees paigalt vaikselt startides õnnestus puterdamise käigus isegi mootor välja suretadaIcon_eek

Siis pole ju midagi teha...ma valiks sinu poolt välja pakutud 3 variandi " karjääri ja põlema? ennast koos punniga?"

Kõige parem variant ikkagi, osta uus kast.
Mina soovitaks küll R129 (kuigi endal pole kokkupuudet olnud küll aga olen teemasid jälginud)-teadatuntud kastimeistritThumbsup
üritangi siin R129 jaoks aega leida..
lihtsalt hakkasin siin suurte sõitmiste vahel mõtlema ja järjest rohkem tundub , et puterdamine tuleb hoopis mootori poole pealt. samas viimane kord näitas sõidu pealt testriga nokkimine ainult BASi aju ühenduse probleemi ja juures oli märge, et kui saab kustutada siis kõik ok.
vist tahaks profülaktika mõttes kellegi käest kindlasti korras ja ok töötavat õhukululugejat laenata.
Õhukulu lugeja veaga peaks diisel minema avarii reziimi. Töötab ühtlaselt, kuid jõudu pole.
Indrek pani oma autole CDI õhulugeja, pidi oluliselt odavam olema.
Kunagi sai Indreku oma, oma autol proovitud, kuid mul ei olnud õhulugeja viga.
paar päeva tagasi hoolduse käigus, mootori õli, filter, õhufilter, rattalaager, lasin hooldajal õhulugeja pidurikliineriga ära puhastada, igaks juhuks, ja polnudki eriti rokane olnud.
kas nüüd on juhus või loll kokkusattumine või midagi uut aga 600km jooksul pole enam puterdamist toimunud...