Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: ABS ja ASR tuled
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Tere. Mul selline probleem, et armatuuris pölevad ABS ja ASR tuled. Samas ei toota ka pusikiiruse hoidja. Täpsemalt on nii, et kui auto käivitada siis on köik tuled kustus aga kui pidurit vajutada imuvad armatuurile ABS ja ASR vöi kui peale piduri vajutamist ei ilmu, siis peale mönda meerit edaspidi liikumist on nad ikkagi jälle kohal (tagurdades jäävad nad kustu). Ehk on siin kedagi kes on sarnase probleemiga maadelnud ja oskab nöu anda. ABS andurite puhastamine ja releede vahetamine ei aidanud.


Tänud ette köigile vastajatele....
Pidurikonn äkki - maksab paarsada krooni ja lihtne vahetada.

Muidugi võiks auto mudeli ka kirja panna järgmisel korral, muidu kustutame postituse
Kui on tegemist W140 kere isendiga siis võib vigane olla abs juhe, minul oli selline juhus siis samad asjad ei töödanud samuti peale 10 meetrist liikumist.
ABS ja ASR ja püsikas on kõik omavahel seotud süsteem pigem on probleem vigases ABS-i anduris
Pakuks , et 99% ABS kaabel ees ja juhipoolne katki. Tüüp viga.
Ei raatsinud uut osta enda küürakale, kannatas täiesti lappida.


(24-10-2010, 01:04 PM)600sel Kirjutas: [ -> ]ABS ja ASR ja püsikas on kõik omavahel seotud süsteem pigem on probleem vigases ABS-i anduris
Tervist!
Nüüd hakkas minu W140-ga sama jura, pärast 5 kuud talvel garaazhis seismist. Panen käima, alguses pole midagi häda, aga kui liigun mingi 30-40m, siis hakkavad ASR ja ABS põlema + rooli keeramine muutub tuimemaks ja uimasemaks (kaob rooli kiirustundlikkus). Sõitmist üldiselt ei sega, kuid pööretel on ebamugavam selle tuima rooliga.

Püsikiirus töötab! Töötab ja teeb nalja: sileda tee peal on korras, aga väikeste konaruste peal kiirendab järsult, suurema konaruse korral kiirendab rohkem ja lülitub siis välja. Jälgisin spidokat. Konaruste kohal spidokanäit natukene vajub allapoole. Tundub, et just juhipoolse rattaga.
Kas on võimalik, et lausa esiratta andur on peetis või lihtsalt seismisega midagi (?) kahjustunud? Kaablites polnud vigu märgata, pealtnäha.
Mõistlikud soovitused oleks väga tänuväärt. Smile
Mul oli sama jama ja oleks juba äärepealt hakanud 900eur pumpa tellima kui Peterburi tee 53A (oli vist F-tähega firma) pumbati pumpa täis ja tühjaks ja iga korraga hakkas aina paremini tööle kuni enam tuled ei süttinud. Pidigi olema seisvate autode viga.

Diagnostika all firma kontaktid olemas.
Icon_rolleyes
Mis pumbast jutt käib ja kus on "diagnostika all"? Vabandust, kui nüüd küsisin lollisti.

(12-05-2011, 01:11 PM)nostromo Kirjutas: [ -> ]900eur pumpa tellima kui Peterburi tee 53A (oli vist F-tähega firma) pumbati pumpa täis ja tühjaks
...................
Diagnostika all firma kontaktid olemas.
SilberAuto sooritas ABS/ESP veatesti (oli vist 800kr/ca 55eur) mille tulemusena väitsid antud etteandepumba mitte toimivat ja soovitasid kohe uus pump tellida ca 14.000kr-polnud rõhku sees vms.

Formatik OÜ-s aga tehti asi ca 30min=ca 10eurThumbsupThumbsupThumbsup elik palju väiksema summa eest mis Silberis pelgalt "veatuvastamisele" kulus korda:

http://foorum.clubmb.ee/showthread.php?tid=13095

Üldiselt ei väsi kordamast et Silberauto vähemalt pärast garantiiaja lõppu ja eriti üle 10a vanade autode puhul suht mõttetu koht kuna ei lähene asjale loovalt vaid liiga jäigalt soodustades uute osade max ostmist=lihtsalt rohkem pappi.
(12-05-2011, 03:01 PM)nostromo Kirjutas: [ -> ]uus pump tellida ca 14.000kr
...............
Formatik OÜ

Kas räägid pumbast tagaistme all, või ma ei teagi, mis muu pump veel nii kirvehinnaga saab olla?
Mul sellega on juba 2. kevad selline kala, et kipub ise undama pidevalt, kui kiirendan. Eelmisel kevadel läks hoobilt korda pärast kapoti all suvalt asjade koputamist ja voolikute liigutamist. 2009 läks ise korda pärast Tartu vanalinna munakivitee-sõitu! (naer)

Mõtlen, et kuidas see küll mõjutab spidoka ja ABS+ASR tulede teemat...?

Formatik - siis on hea, seal tutvused sees. Big Grin
Tänud.
Ei see pump oli mu kupeel vasaku esitiiva mootori tuulutusavade juures, st pidi selle alumise plaadi eemaldama. Tulede jm kohta ei oska öelda. Ja mul hakkasid veatuled pea kohe alguses põlema juba esimesel 2-3 meetril sõitmisel-kohapeal ei põlenud.
Eile õhtul sai veel torgitud juhtmeid, näpitud spido andurit jms. (küljest ära ei võtnud) aga ikka endiselt hakkavad need tuled põlema 10-40m sõidu järel. Pidurikonn (mainitud 2. postituses) ei saa ka läbi olla, kui pidurituled kenasti toimivad...?
(13-05-2011, 10:47 AM)SGM Kirjutas: [ -> ]Eile õhtul sai veel torgitud juhtmeid, näpitud spido andurit jms. (küljest ära ei võtnud) aga ikka endiselt hakkavad need tuled põlema 10-40m sõidu järel. Pidurikonn (mainitud 2. postituses) ei saa ka läbi olla, kui pidurituled kenasti toimivad...?
Esmaspäeval ehk siis Pet. teele minek...

Oeh, ikka leidub keegi, kelle arvates on piduripedaali juures olev lüliti vaid tulede jaoks.

Seal on vähemalt kaks paari kontakte. Piduritulede põlemine näitab ainult seda, et tulede kontaktipaar toimib. Kas süsteemi juhtivad kontaktipaarid toimivad, peab mõõtmiega välja selgitama.

Miks ABS avariisse läheb, peaks näitama arvuti. Ilma diagnostikata jäämegi heietama, kas põhjuseks on anduriratta roostetamine, anduri vigastus, juhtme vigastus, kehva pistik või üleüldse ajukasvaja...
Vasak andur olevat peetis. Uue panek maksaks €320, mis on hullumeelne, aga mingi mitte-originaal oleks poole odavam, ikkagi hull.
Võibolla on vaid oksüdeerunud talvel seismise tõttu, veel ei tea.
Igaks juhuks küsin, et kas keegi teab, on võimalik kusagilt seda andurit inimsõbralikuma hinnaga saada? Google kaudu mingitest foorumitest nägin, et räägiti $100-st...
(16-05-2011, 12:28 PM)SGM Kirjutas: [ -> ]Vasak andur olevat peetis.
...

Kindel?

Mitte juhe pooleks või anduri õhuvahe rattalaagri lõtku tõttu liiga suur?
Rattalaager ei loksu, see tundus olevat suht uus, veermiku täielik remont tehti enne, kui mina selle auto sain (2009) ja ma sõitnud olen vaid ~6000 km. Ei julge siiski väita, et õhuvahe ei ole võimalik. Big Grin Kuid see viga tekkis üle talve seismise järel, mitte kasutamise käigus.

Diagnostika kohaselt on vasaku anduri viga, kuid ega tõesti enne 100% kindel pole, kui selle saab lahti võetud ja üle mõõdetud (ja puhastada ka ehk). Juhtmed paistsid korralikud, mitte vanad kõdunenud rondid.
Muret teeb see, et kui ikkagi anduri viga on, et siis mingi junni eest nii palju pappi köhima.
Mul kunagi oli sama kamm ja see juhe oligi puru. Pealt näha oli ka korralik ja puha. AGa katki ta oli kuskilt seest. Uue eest küsiti omal ajal 8kilo vana eesti raha. Mina sain selle ühelt teiselt autolt 1700.- vana eesti raha eest. Aga see on üks üsna levinud viga nendel pillidel. Nii et romulast leidmine suht õnne asi. Toona tõstis ka elektrik käed ües et seda paigata. Nüüd võibolla juba ka lapitakse. Minul oli see juhus 4 aastat tagasi.