Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: K:Kas on mõtet kompressorit vahele aretada?
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Huvi pärast küsingi,et kui on tavaline 100kw mootor 2,0l...kas sinna vahele on mõtet kompressorit vms aretada,või asi läheb kalliks ja mootor ei pea vastu?
(19-10-2010, 06:30 PM)Preda Kirjutas: [ -> ]Huvi pärast küsingi,et kui on tavaline 100kw mootor 2,0l...kas sinna vahele on mõtet kompressorit vms aretada,või asi läheb kalliks ja mootor ei pea vastu?
Kõige odavam võimsuse lisa tuleb töömahu suurendamisel-paigalda võimsam mootor.
Kas tegu on w202 C200 mudeliga, aastatest 1991-199..? M104 mootoriga?
Iseenesest ei ole seal mdiagi, mis vastu ei peaks ja mõte on olemas kui vastavad summad on olemas Icon_twisted
Tegu siiski w208-ga
Eks w210 ja veel mõnel sama mootor......ja mootori ümber vahetamine läheks kalliks usun(koos tööga)
No aga tegu on siiski M104 mootoriga. Ma pole küll spetsialist rääkima, mida kuidas täpselt, aga siin foorumis leidub üks isik, kes ilma probleemideta suudab sellise töö ära teha.
Ainuke keerulisem protsess võib olla CAN juhtmestiku ära petmine. Pole küll ma 100% kindel, aga ehk on see nüüdseks juba kergem.

Kui sa otsid odavat varianti, siis turbo või kompressori monteerimine ei ole sugugi odav variant. Hind võib jääda vastavalt võimsus paketile 40-60 kilo EEK'i.
Kuskilt mootor otsida, vajalikud juhtmed ja töö oleks kindlasti odavam...Aga oleneb, kes seda teeb jne.
Isiklikult arvan, et odavam on tuua mõni puruks sõidetud isend kõrvale, millel on juba võimsam tehnika peal ning siis jääb vaid ümberlappamise vaevIcon_rolleyes
Aga ülrõhulaadijaga on samas utoopilisi hobujõude võimalik kätte saadaIcon_twisted
Seda võin õelda et turbokaga on päris äge ketsi lasta Icon_biggrin
Renks, tegemist on M111 mootoriga.

Eile just üks kutt Norrast võttis ühendust samalaadse agregaadiga (küll W210 kere).

Temal oli kompressori asemel pandud turbo. Oluliselt asisem, kui kompressor.
NB! Algselt oli kompressormootor.

Kindlasti on vaja mootorit juhtida programmeeritava juhtajuga. Kuni 400hp ei juhtu originaalmootoriga kindlasti midagi üle selle minnes on siiski risk.

CAN ei ole eriti probleem. Üleeile....või ole see eile....rääkisin just VEMS`i autoriga.
Võin homme üle küsida, ma arvan, et näen teda homme.

Turbokas on mõistlik kindlasti igapäevaautona.


EDIT: Nagu alati.......kõik sõltub eesmärgist. Ehk teisisõnu ülesannet ei saa lahendada, kui ei tea, mis on ülesandeks.
Eks eesmärk oleks nö tõmmet vähe parandada...aga jah 40-50k ei ole kuskilt võtta,siis jah ostaks juba tigedama pilli....aga mõtlesin et kuidagi ju peaks asja paremaks saama,kas või kasutatud juppide näol nt...või olen kuulnud,et ajul midagi(peale/maha) progeda arvutiga...pidi ka paremaks minema...ma ei mõtle chipi näol
(20-10-2010, 11:07 AM)Preda Kirjutas: [ -> ]Eks eesmärk oleks nö tõmmet vähe parandada...aga jah 40-50k ei ole kuskilt võtta,siis jah ostaks juba tigedama pilli....aga mõtlesin et kuidagi ju peaks asja paremaks saama,kas või kasutatud juppide näol nt

Kui ka "kasutatud" juppe pole tasuta võtta, ega siis ikka ei tule kuidagi odavam see projekt
Just siin foorumis pakuti "remappimist", ehk originaalaju süüte/kütuse tabelite muutmist.

Mis ülelaadimisel on muidugi üsna riskantne, sest seda ei saa teha reaalajas.

Odavam lahendus on tõesti suurema mootori paigaldamine.
Minu soovitus, ära pane kompressorit, ära isegi tee mootori svappi ning ära proovi kaarti muuta. Kõige normaalsem ja lihtsam on suurema võimsusega auto osta.
Kui sa oled natuke kursis käigukasti ja näiteks mootori vahelise CANIi tööga (võimsus, kiirus, käik antakse digitaalselt ühelt ajult teisele edasi), siis näiteks kõiksugu võimsuse tõstmine mingil moel paneb ikka väga raskesse olukorda - usu ma ise maadlen sellega juba päris pikka aega. Samuti kere CANi ja mootori CANi "lhised" kui mingit suuremat sorti asja ette võta - on garanteeritud.
Mina soovitan osta diisel passati ja siis hoiad aastaga 50 000 kokku ja saad oma kõrvitsa kaboti alla istutadaBig Grin
(20-10-2010, 09:48 PM)taaviw126 Kirjutas: [ -> ]Mina soovitan osat diisel passati ja siis hoiad aastaga 50 000 kokku ja saad oma kõrvitsa kaboti alla istutadaBig Grin
Mõnes mõttes õige lähenemineBig Grin
Sorry OT.

Mul oli õpingute ajal GTD Golf 2 diisel. Kuna vedasin ise kütet venemaalt tuli minu 100 km hind 26 krooni. Sõber sõitis 535 bemarida. Tal tuli 230 krooni. Arvutage ise palju võidab inimene rahaliselt kui ta sõidab aastas 40 000 km ja varuosade hindadest ei hakka rääkimagi(golfile saab korraliku mootori sama rahaga mille eest saab bemmile 2 õõtshooba). Peale aastast sõitmist müüsin golfi 5000krooni kallimalt maha ilma, et oleks sinna midagi matnud.
Jätkuvalt olen Mercedes-Benz fänn aga alati on meeles inglise vanasõna- Penny saved is a penny gained(kroon kokku hoitud on sama mis kroon teenitud)
Nu aju remappimisega saab juurde ehk kuskil kuni 50hp , olenevalt ajust niiaplju kui teinud/uurinud olenSmile
Kõisugu enda aretised tulevad millegi arvelt. Enamasti russursi ja keskkonna (rohkem mürkgaase) arvelt. Juba ülelaadimisega autole oleks võibolla mõtekas sellist asja teha, ning siis kui juba võimsuse kast ca 100 hj. 50 hj rahuldab täpselt nädal aega, ega ta ragulkaast nüüd mingisuguseks püssiks ei muutu.
(21-10-2010, 09:25 AM)intz25 Kirjutas: [ -> ]Nu aju remappimisega saab juurde ehk kuskil kuni 50hp , olenevalt ajust niiaplju kui teinud/uurinud olenSmile

Kust kurat 100 kw-el 2.0 liitrisel vabalthingaval mootoril ainult mappimisega 50 hp juurde saadaxe? Ilma sisse ja väljalaske torustiku muudatuste ja kangemate nukkadeta saad sellise vabalthingava mootori remappimisega heal juhul 5-10 hp juurde kui sedagi, ilma et auto oma rafineeritust kaotax. +50 hp on remappimisega (ainult aju softi muutmine, ei mingeid muid modifikatsioone) võimalik saavutada vaid turbokatel, sedagi olenevalt autost (sõltub mootori litraažist ja tehase tuuningu astmest jne).