Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: w210 E290 99a 2a seisnud, automaatkast ei tööta
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Tere, mure E290ga 1999a automaatkastiga (vin on WDB2100171A781565). Peale pea 2 aastast seismist käigukast enam käike ei vaheta, st tagasikäik töötab, edasi liigub ka aga käike ei vaheta (jäi seisma korras kastiga). Tagaukseklaas oli katki ja ajutine kile lahti kärisenund...ja salongis oli niiskust (tagamatid päris märjad, praeguseks enamvähem kuivanud) ning veel oli ka rott (!) pesa teinud ja näris läbi 7-8 juhet kõrvalistuja istme alt põrandapolstri seest (enamus pruunid vist nö massijuhtmed kinnituvad põhjapleki külge). Need juhtmed lappisin ära. Aga ikka ei toimi.
Siit foorumist leidsin et kui kast on avariireziimis siis pöörded ei lähe üle 3500, proovisin ja lähevad üle 4000 vabalt. Jõhvi Silberist väideti et võimalik et mingi käigukasti pistik oksüdeerunud (uued tihendid pidid maksma 80 kr). Aga ei mainitud kus see pistik asub?
Väidetud ka et õli äkki vähe, mingi traadiga üritasin mõõta aga tundus ok (vist oli 5cm soojana). Ja kuhu see õli seistes ikka kaoks? Kuigi väike kahtlus selles õlis on, sest siit foorumist leidsin et peaks olema spets õli, aga on mingi Castrol textron II vms.
Auto asub teletorni lähedal, vist ei ole hea mõte kuhugi kaugele remonti sõita. Pikk jutt tuli aga ei oska kuskilt enam pihta hakata. Oskate soovitada, mida edasi?
[/quote]
mingi traadiga üritasin mõõta aga tundus ok

Ema anna padruneid !!!!!
mingi traadiga üritasin mõõta aga tundus ok

Ema anna padruneid !!!!!
[/quote]

Tänan, väga vaimukas ja abiks vastus. Loodan et hakkas kohe kergem.
Kas see vanem tüüp näitab ka kellaplokis mis käik on valitud? Või oli kuidagi teisiti, kangi juures see tähis põleb heledamalt mis käik on valitud.
Kas see toimib, võibolla niiskus seal ühenduses midagi sassi ajanud ja auto segaduses.

See oli nüüd muidugi kohvipaksult ennustamine. Aga meil siin ka paar sellist diagnostikut kes on nõus kohale sõitma.
Kuid teletorni juurest pole väga pikk maa suur-sõjamäele sõita ja kusagil susi hotelli vastas ka keegi tegutseb mersudega.
Armatuuris ei näita see mudel veel kasti infot. Pean seda kangi juurest tule põlemist uurima. Aga salong oli päris niiske küll, põrand vesine, samas isegi nahk ei hallita.

See oleks päris hea kui on nõus kohale tulema. Praegu ongi see häda et ei tea kust edasi minna. Ei tea ise ühtegi Mb spetsi ka. Võin ise järgi tulla. Kus kandis asute? Ma ei tea kas võib sellega praegu üldse sõita?
Proovi siit midagi leida. Link

Ja kui ei saa sõidetud, võid proovida võtta ühendust Meegoga, tema sõidab tester pagasis Smile
Ei saa aru, kas ei tööta kast või mootor. Alusta sellest, et lased diagnostikas vead maha, enne ei ole mõtet edasi arutada.
Mootor täitsa korras, aga kast ei vaheta käike. Sõites pöörded lähevad juba üle 4000 aga käiku ei vaheta.
Loodan diagnostiku peagi leida, ei teadnud et ka kohale tulevad. Kuna kastil mingi rike, siis arvasin et sõites teen veel rohkem liiga ja ei saa kuhugi töökotta minna.
Ei juhtu selle pommikindla kastiga eriti midagi. Ta on avariirežiimis ja jätab II või III käigu sisse lihtsalt.
Täna proovisin ja kasti kangi juures kui vahetan kangi asendit siis sees oleva asendi tuluke läheb heledamaks küll.
Loodan paari päeva jooksul auto lauavirna vahelt kätte saada ja foorumist siis diagnostiku leida kel mahti kohale tulla. Kuna auto kaua seisnud, siis TÜV läbi ja all on naelrehvid, nii et suht riskantne ikka omal jõul kuhugi veereda.
Kas diagnosti põhjal saab vea teada? Või mida peaks küsima?
Suur tänu!
Inimene, Sul on ju tamagotsiBadgrin. Selle vigade teadasaamiseks tuleb alustada auto ülekuulamisest ja alles siis hakata rauda/plasti lahkama.

Võta Meegoga ühendust - kui tal tõesti tester pagassis, siis saad kiiresti auto enda muredele jälile. Mis muidugi ei tähenda, et need ka tegelikud põhjused on...Eusa_whistle Aga enne diagnostikaseadmega tehtavat ajuloputust see niikuinii tööle ei hakka.

Mina ei võitleks, vaid räägiks Lesveni inimestega. Või R129-ga, kui tahad ise asja korda saada ning omad eelnevaid algteadmisi autoremondist.
(14-10-2010, 08:52 AM)v6sa Kirjutas: [ -> ]Inimene, Sul on ju tamagotsiBadgrin.
Võta Meegoga ühendust - kui tal tõesti tester pagassis, siis saad kiiresti auto enda muredele jälile.

Ei julge küsidagi mis see tamagotsi veel on...
Aga sain Meegoga jutule ja esmaspäeval saan siis kohtuotsuse auto kohta teada. Ja tänan foorumlasi kes viitsisid eksinud inimest juhendada Icon_lol
Auto korrasEusa_dance
Suur tänu kiire abi eest!
(18-10-2010, 11:33 PM)Meelis Kirjutas: [ -> ]Auto korrasEusa_dance
Suur tänu kiire abi eest!

Ja mis siis lõpuks oli, kui saladus pole?
Diagnostis kustutati mälust mingid vanad vead ja kast hakkas toimima. Siinkohal veel suur tänu Meegole, tema oskaks ka täpsemalt seletada.