Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: Probleem kondiga - kisab
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Asi siis selles, et peale täitmist hakkab kondi pump aegajalt meeletut seakisa tegema.

Just siis, kui on alguses mõnda aega täätanud. Kui ööga maha on asi jahtunud siis ok.

Täidetud siis sai täpselt, nagu norm ette andid - enne asi vaakuisse ja seejärel 1,3 kg gaasi sisse.

Probleem ka selles, et tääle ei hakka see esimene kondiradika ventikas - see peaks ju tööle hakkma mingi kindla surve peale, kud seda ta ei tee. Panin selle ise tööle, aga ikka tulemust pole. Nii, kui lykkan kondi taha, on seakisa järgi.

Iseenesest külma puhub


laagrid?
kondile spets õli ka pandi vä?
marko600 Kirjutas:kondile spets õli ka pandi vä?


mis õli ja kuhu?
pumba sisse pannakse spets õli, usun, et lase ära kontrollida õli kogus. ma ei tea kuidas mersudel on aga fordidel käib see kompressorisse.
Esiteks: kus täideti? Kondi täitmine tundub olevat midagi veidi enamat, kui "vaakumkontroll ja 1,3 kg gaasi". 124 süsteemi lisati ka miskit õli mensuuriga mõõdetud kogus ning lisaks lajatati kontrastainet. Tõsi, see aine küll lahkus ühe vigase tihendi kaudu koos soojuskandjaga :flaming:

Mis seal vingub? Rihm või pump ise? Kas pump käega ringi ajades ikka ringi käib? Just pump, mitte rihmaseib seal.

Kui kaua kisada viitsib? Kui ise vait jääb mõningase töö järel, siis kahtlustaks pigem kompressori sidurit.

Aga tegelikult olen sel alal tume ja paluks mu juttu mitte eriti tõsiselt võtta.

124 igatahes läheb esimene vent järgi alles temperatuuri pealt ehk siis, kui soojuskandja siiga soojana jahutusradikast lahkuma kipub. Kas 126 ka nii on, ei oska öelda.

kontrastaine on lihtsalt selleks sinna lastud, et kui lekib ja prillid ette panna siis näeb seda freooni(nagu CSI Miamis vaatavad selle lambi ja prillidega, kust lekib)
tundub, et rihm liiga kulunud ja lõtv - see kisabki siis
Aga rihma vilistamise saad ju kindlaks teha. Lase rihma vahele mingit määret vaata kas jääb vait.
Mitte määret vaid vett.
Õlitamine on asi, mida jah "igalpool" teha ei viicita.
Vent tuleb järgi anduriga, mis asub termostaadi/veepumba kaanel...
Sul see ei toiminud....Otsi uus..vanal on lihtsam, ainult massiga õnneks...
Rihma saad ju ülilihtsalt pingutada, proovi...Laagrid on ka neil õrn teema, kuid siis peaks kogua eg kisama....
Rolz Kirjutas:Õlitamine on asi, mida jah "igalpool" teha ei viicita.
Vent tuleb järgi anduriga, mis asub termostaadi/veepumba kaanel...
Sul see ei toiminud....Otsi uus..vanal on lihtsam, ainult massiga õnneks...
Rihma saad ju ülilihtsalt pingutada, proovi...Laagrid on ka neil õrn teema, kuid siis peaks kogua eg kisama....


Roland sulle veel lisaks teadmiseks, et see andur, mis veepumba kaanel on, on mõeldud mootori jaoks - kui mootor liiga kuumaks läheb, siis peaks see tööle hakkama.

Kondil endal on veel kaks andurit, 1 termoandur, mis 52 kraadi pealt tööle peaks minema - see siis võetakse selle konditsioneeri paagi vm midaiganes ta nimetus on pealt. Sama asja kyljes on veel teinegi andur, mis peaks lylitama vendika sisse 14 bari pealt. Kui esimene vent ei tööta ja tööle ei lähe, siis surve kondikas tõuseb liiga kõrgele ja mingil hetkel lastakse kogu systeem lihtsalt tyhjaks.

Mul ei tööta nendest 3 est andurist mitte ykski, seega, kui tahan k onti kasutada panen asja ise julmalt taha.

Aga mootor mul ilma esimese lisavendita tegelt kuumaks ei lähe.
pane vent koos kompressoriga käima ajutiselt... ilma kondita ju hetkel sõita võimalik ei ole....
marek Kirjutas:pane vent koos kompressoriga käima ajutiselt... ilma kondita ju hetkel sõita võimalik ei ole....


nii mul hetkel ongi - vent kogu aeg taga ja kont ka. Ilma on täitsa surm sõita.
Ajutist lahendust mõtlesin, et topi seal kaanelt ots massi......