Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: W202 250D 94a. Külma mootoriga pöörded kõiguvad ja auto rapub
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Tere.

Olen otsinud ning lugenud sarnaseid teemasid paar tükki kuid pole rahuldavat vastust saanud oma murele Smile.

Mure siis selline, et külmaga kui auto käima panna ning sõitma hakkata (AUT kast) siis valgusfoori taga peatudes D pealt mitte ära võttes hakkavad pöörded kõikuma nii 500-800 vahel ja terve auto rapub jubedalt lükates N-i peale jäeb rappumine väiksemaks.Kui autoga on sõidetud nii 10-15 minutit siis on kõik parimas korras nagu poleks midagi olnud,samas rapub ka mitte igakord kui näiteks igapäev sõita siis seda ei juhtu tihti kuid kui auto on näiteks seisnud 2 ööd-päeva siis rapub.

Muide alles soetasin endale Mercedes-Benz ja mu esimene diisel seega pole kokku varem puutunud Smile
Ei tahtnud väga alustada uue margi foorumis nii negatiivse emotsiooniga lihtsalt kartus on et midagi väga mäda seega palun mõistvat suhtumist kuna olen autode osas ikka väga võhik Smile
Käidud diagnostikas ja nüüd masin korda tehtud.Suurt raha ei küsitud ja mainiti sellist asja nagu TPVC või TPC vms. ei saanud täpselt aru.Igatahes auto nüüd terve ja tiksub nagu kellavärk nii soojalt kui külmalt.Icon_smile
Tere taas,

Minu mure ei läinud selle TPC näppimisega sugugi paremaks.Sai siis käidud vähe pädevamas kohas kui eelmine,ning nimekiri tehtud tööde kohta oli usaldust tekitav ning nüüd peab lootma, et asi on lõpplikult korras. Nii siis mis ära tehti. Kõik eelfiltri tihendid MB omad, MB O-Rõngad ning kõik Rõhkklapitihendid + mingid toruklambrid olid läbi. Kuna mure süvenes külmaga siis juba lihtsalt peale käivitust mootor hakkas ebaühlaselt tööle ning töötas ebaühlaselt kuni temp. tõusis nii 50-60 vahele siis juba kannatas liiklusesse minna Icon_biggrin .

Loodan, et minu jutt väga segaseks ei jäänud ning keegi saab sellest ka kunagi abi.


W202 omanik Icon_smile
Kuidagi ebaloomulik on see filtrite ja tihendite seotus külmalt ebaühtlase tühikäiguga... Enamasti piirdub õhuleke vaid käivitusprobleemidega.

Kas sel isendil on TPS (ehk gaasipedaaliandur)? Lucase pumbaga isegi võib olla...

Kas viga on nüüd kadunud?
(07-12-2010, 07:17 PM)v6sa Kirjutas: [ -> ]Kuidagi ebaloomulik on see filtrite ja tihendite seotus külmalt ebaühtlase tühikäiguga... Enamasti piirdub õhuleke vaid käivitusprobleemidega.

Kas sel isendil on TPS (ehk gaasipedaaliandur)? Lucase pumbaga isegi võib olla...

Kas viga on nüüd kadunud?

Tere.

Ja ikka ei ole kadunud just tulin väljast ja proovisin ikka hakkas ebaühtlaselt tööle ja vibra sees Crybaby Silberauto saatis viisakalt minema nemad ei tee selliseid asju nüüd viimati sai Karla Autos käidud Icon_sad paistab et keegi ei suuda diagnoosida ja parandada.Nüüd sai Karla autoga suheldud ja läheb esmaspäeval jälle sinna,nemad igaljuhul olid hämmingus, et probleem ära ei kadunud nad proovisid mitu päeva ja neil peale posu tihendite ja muu vahetuse tagajärjel kadus probleem ära.Pumba marki ta ei öölnud kuid pumba rikke nad olid välistanud lisa ainult et pumba juhtimine toimub sellele masinal elektrooniliselt. TPS-I olemasolu kohta niipalju, et kui esimest korda käis remondis siis käis ta kuskil betooni tänaval tallinnas koha nime ei oska öölda venekeelt kõnelevad isikud seal tegutsesid, seda kohta soovitas tuttav,seal oli auto tsirka nädal ja nemad jõudsid järeldusele ning näppisid sellest asja nagu Trottle Positsioning Controll vist sama mis TPS. Pole auto tehnikaga sinapeal seega nende tehtud tööd ei oska kommenteerida.
Tere taas kallid MB huvilised

See siin on nagu väike remodi päevik, nädal on möödas ja progressi on tunda. Täna siis helistati, et on kõik võimalikud asjad välistanud ja järgi on jäänud see kurikuulus Lucase pump. Pump läheb täna maha võtmisele ja stendi ning peale seda saab siis teada kas on võimalik midagi timmida, vahetada või remontida või läheb siiski kogu pump vahetusse Crybaby milleks loomulikult raha pole Icon_cry .Saab siis teid kursis hoida ja lõppliku lahenduse ka kirja panna, et kui kellelgi peaks tekkima sama probleem siis vähemalt on lahendus olemas, et ei pea ennast vaevama selle tuvastamisega.
Tere taas kallid MB huvilised ja omajad.

Pikad nädalad on möödas ja auto jälle istumise all Icon_biggrin Tehtud siis sisuliselt kõrgsurvepumba remont, põhiline probleemi allikas oli miskine magnet ma loodan, et vähe arukamad inimesed kes on tehnikaga sina peal saavad aru millest ma räägin Eusa_whistle Arve nimekiri on pikk seega kirja ma ei hakka panema kõike kui just keegi ei soovi. Kirjas on igasuguseid asju alustades kolbist lõpetades klappiga hunnik tihenditega .Põhiline ja kõige kallim muidugi lahti kirjutatud pole kirjas, et remondikomplekt. Ühesõnaga asi lõppes minujaoks Kõrgsurvepumga kapremondiga ning välja sai käidud kui olla nüüd moodne 500 EUR.
Postitaks sama teema alla ka oma mure, autoks w202 2.5D 95.a:

Nimelt käivitub mootor hommikuti veidi halvemini, mootor raputab ja töötab ebaühtlaselt, tagant tuleb diisli toorest lõhna ja valge lume taustal on märgata tahma ja musta suitsu. Selline asi kestab ca 10 sek-i ja siis töötab mootor juba rahulikult edasi. Asi on kestnud nüüdseks mõned hommikud ja ära pole kadunud, polnud vahet kas väljas -15 või 0 kraadi. Mõttes käis ka eelmisel nädalal tangitud paagitäis, aga ei julge seda kehva kütuse kraesse kohe ajada.
Milles võiks olla asi?

Alari
Kui see mure tuli koos tankimisega, siis võib kütus süüdi olla küll.

Kas puterdamine lõpeb järsku või kaob vähehaaval?
(17-01-2011, 11:29 AM)allgoes Kirjutas: [ -> ]Postitaks sama teema alla ka oma mure, autoks w202 2.5D 95.a:

Nimelt käivitub mootor hommikuti veidi halvemini, mootor raputab ja töötab ebaühtlaselt, tagant tuleb diisli toorest lõhna ja valge lume taustal on märgata tahma ja musta suitsu. Selline asi kestab ca 10 sek-i ja siis töötab mootor juba rahulikult edasi. Asi on kestnud nüüdseks mõned hommikud ja ära pole kadunud, polnud vahet kas väljas -15 või 0 kraadi. Mõttes käis ka eelmisel nädalal tangitud paagitäis, aga ei julge seda kehva kütuse kraesse kohe ajada.
Milles võiks olla asi?

Alari

Mõni eelsüüteküünal ilmselt töölepingu lõpetanud, isegi kui üksik küünal ei tööta võib viia mootori külmkäivituse rütmist välja.
Tankimine võis olla ka kokkusattumus, ei oska öelda kohe.
Aga puterdamine kaob järsku ja siis töötab juba normaalselt edasi. Pärast paaritunnist seisu käivitub ja töötab hästi.
Ajasin auto juba garaazi ja kontrollin hõõgküünlad ära ühelepoole, plaanisin kiilrihma maha võtta ja veidi vahendiga töödelda, sula saabudes viliseb koledalt.
mul ka kui külma mootoriga tööle panna alguses käib lagu leierkast, st. hüppab ja käib ebaühtlaselt. Kaob see ära järsku a 10 sek. möödudes.
Kas saab ja kuidas oleks kõige parem eelsüüte küünalde tervist kontrollida?
Se teema on siin korralikult ära seletatud, ise järgisin õpetusi ja tuvastasin ka ühe mitte töötava küünla ja ühe kahtlase küünla millel oli se ülemine keermeosa lahti korpuse küljest (Käis ringi). Tegin siia copy / paste

"Eelsüüteküünalde" ehk hõõgküünalde kontrollimine
Kuna taas on talv tulnud ootamatult, siis kriban siia natuke nende, mõne jaoks müstiliste, pulkade kohta. Kes leiab siit vigu või puudu olevat, kribage julgesti juurde

Nende pulkade ülesandeks on soojendada eelpõlemiskambris olevat õhku. Kuna pihusti ja küünla hõõguv ots on ninapidi üsna koos, siis paratamatult aurustub kuumale metallile (tegelikult on seal küll metallokeraamika) sattunud kütus vähe paremini.

Küünalde kõige levinum viga on nende läbipõlemine. Selle diagnostimine on lihtne - küünla takistus on lõpmatu.

Hulka nigelam on see juhus, kui küünal on tootjapraagi või lihtsalt õnnetu juhuse tõttu lühises - voolu tarbib, kuid kuumaks ei lähe.

Ning üsna levinud on ka see viga, et küünal on lihtsalt väsinud pikast ja raskest elust - soojeneb aeglaselt või ei soojene üldse.

Tegelikult on igasugused mootoril toimuvad kontrollimised ebatäpsed ja sobivad vaid üksiku mittetoimiva pulga väljaselgitamiseks välioludes.

Korras hõõgküünal peab minema ühtlaselt punaseks umbes 10 sekundi jooksul.

Kui läheb ainult ots 4-5 mm ulatuses, siis on seda vähe. Kui küünal soojeneb hõõgumiseni kaks minutit, siis on seda vähe. Kui küünal ei soojene üldse, vaid põleb suure voolu toimel pauguga läbi, siis oli küünal lühises ja selline küünal niikuinii ei oleks töötanud ja oleks tulnud välja vahetada.

Disklaimer: Edasi lugeda vaid omal vastutusel. Mina pole süüdi, kui te oma auto või garaažikooperatiiv maha põletate, sest ei oska ohutu pingega ringi käia!!!!

Küünalde kontrollimiseks on mitmeid mooduseid (lühistamine, lambiproov takistuse mõõtmine), kuid mina pean ainsaks kindlaks, eriti kasutatud küünalde korral, järgmist viisi:
1) tassin ühe jõus aku käepärassesse kohta;
2) panen abivoolu juhtme ühe otsa aku miinusklemmile;
3) topin kahtlase küünla kinnituskeeretpidi sama juhtme teise krokodilli lõugade vahele;
4) vajutan küünla keermega klemmi tugeva ja järsu liigutusega vastu aku plussklemmi ja surun sinna vastu;
5) loen aeglaselt kaheteistkümneni.

Kui küünal on nüüd ühtlaselt punase otsaga (tegelikult on küll keerme lähedalt siiski sinine ja mitte hõõguvpunane), siis võib küünalt tarvitada.

Kui küünal on selle aja jooksul vaid soojaks läinud, siis viskan romuämbrisse.
Kui küünla jätavad minu survemeetodid külmaks, siis --"--.
Kui küünal teeb lühise ja Väga Hää Aku koosmõjul paugu, siis --"--.

Ning kui mõni sõna ülalolevast tekstist jäi arusaamatuks või küünalde mahakeeramine mootorilt tekitab küsimusi, siis jätke asi parem katki (loe Suurt Punast Teksti!!!!)
Lõpuks leidsin aega ja auto käis silberis. vahetati kõik hõõgküünlad ja probleem on nüüd kadunud. Auto käivitub hästi ja töötab ilusti.

Aitäh abistajatele!
Tere jälle, olen taas probleemi küüsis. Kui eile hommikul -16 kraadiga koheselt auto käivitus, siis täna hommikul auto enam ei käivitunud. Hellalt nagu lubaks midagi, aga käima ei lähe. Ja jälle tankisin ma eile paagitäie, tunne juba selline, nagu oleks suvine diisel paagis. Aga ehk on veel midagi, mida võiks vaadata? Autoks on jätkuvalt w202 95.a 2,5D.

Alari
2 nädalat auto seisis, ootasin soojemat ilma. Täna proovisin uuesti autot käivitada, aga ei midagi. Keerasin siis pumba pealt kaks esimest pihustitoru lahti, käivitamise ajal kütust sealt igatahes ei tulnud. Kas viga on pumbas?
Enne uue pumba ostmist välista kütuse kättesaamatuse probleem.

Ehk uuri, kas filtrist ikka tuleb kütust, kui starteriga kerida. Kui kütus kõrgesurvepumpa ei jõua, ei saa ka see kütust pihustitesse pressida.
Enne päeva õhtusse jõudmist tuli veel selline mõte: võtsin tööstusliku fööni ja soojendasin filtrit. Kävitamisel hakkas lubama, soojendasin ja kävitasin mitu korda ja lõpuks sain auto käima. Filter oli küll suvel vahetatud, aga paistab et siiski parafini täisIcon_confused . Vähemalt hea meel, et auto taas tööle sain.
Solgiga sõites võib filter ummistuda mõnesaja kilomeetriga. ProovitudIcon_redface
Selge, et umbes filtriga masin ei käivitu.

Vaheta filtrid, lase paagist solk välja ja tangi sinna "korralik" kütus tanklast (jah, ma panin jutumärgid teadlikult!) ja peaks olema see probleem lahendatud. Paagist lastud soga peaks suvel kannatama ära sõita.

Millisest tanklast kütus pärineb (mitte ainult viimane, vaid ka eelmised)? Lõhnab kehva kütuse järele...

Kuidas 202-l paagist kütus kätte saada, oskab keegi teine öelda - mina pole seda looma kõhu alt näinud...
Võtangi homme silberist uue filtri, õnneks praegu teine auto kohe võtta, muidu oleks ikka püstihädas. Tankimas käisin siiani Olerexi tanklates nii Tartus kui ka Võrus, kust ka viimane paagitäis pärineb. Ei taha kindlasti mustata siin kedagi, aga reaalsus on selline.