Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: K:Turbol vaakumiga juhitav klapp,milleks?
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Et huvitaks siis 350td 94 aastast, turbo küles oleva klapi tööpõhimõte.Miks millal ja kuidas see asjandus toimibRolleyesJa kuidas ma tean,et see õigesti töötab seal?
See klapp hoolitseb turborõhu reguleerimise eest. Väljalaskegaase ventileeritakse turbost mööda, et ei tekiks üle määra rõhku.
Aga kuis ma seda teada saan,et kas see toimetab õigesti? Vahest kui kõvasti pedaali painata,siis hakkab hoolega suitsu tagant tulema,teinekord jälle kõik ok,minek ka nagu parem kui ei suitseIcon_rolleyes Tea kas võib üldse selles muidugi asi olla.
Aga kuidas seda kontrollida muidu?
(01-10-2010, 01:27 PM)foxman Kirjutas: [ -> ]Aga kuis ma seda teada saan,et kas see toimetab õigesti? Vahest kui kõvasti pedaali painata,siis hakkab hoolega suitsu tagant tulema,teinekord jälle kõik ok,minek ka nagu parem kui ei suitseIcon_rolleyes Tea kas võib üldse selles muidugi asi olla.
Aga kuidas seda kontrollida muidu?

Asi pole selles klapis. Turbo puksid ilmselt õhtal, siis suitseb (turbo keskosas paiknevad puksid, pukside ja võlli vahele tekitatakse õlisurvega õlikile - nagu väntvõlli õlitusmehhanism. Kui nüüd puksid on kulunud, tekivad lõtkud ja õli läheb võlli vahelt väljalaske poolele ehk sumpasse)

Kui ligipääs on hea, siis pärast sõitu võiks näpuga kontrollida/mõõta võlli lõtkusid. Soojast peast ei tohi olla üheski suunast lõtke, kui siis ristisuunas, pikisuunas ei tohi lõtku üldse olla. Kui on lõtkud, siis soovitaks uut turbot otsima hakata.

Edu!
Ja taastada saab odavalt(ca 2000 kui lähed oma kõrvitsaga ise kohale) kui puudub pikilõtk ja turbiin pole vastu koda veel käinud.