Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: Otsin sportvedru paigaldajat 500 Sec!
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Otsin siis head kohta kus saaks alla 45/45mm H&R tugevdatud sportvedru!Ühes kohas käisin seal ei saadud neid alla igatahes ei suudetud piisavalt kokku suruda!Samas oleks ka hea kui saaks alumised sarniirid vahetatud neid ka suht raske vahetada ise!Asun tallinnas!
www.lesven.ee

Usun et probleeme küll ei teki
Tänan info eest, küsin järgi!
Kui ülemine šarniir lahti lasta, pole seal suurt vaja kokku surudagi, tavalised 100eegused tõmmitsad ajasid asja ilusti ära. Samas polnud mul ka sportvedrud.
Vb tõesti! Aga üks tuttav lubas ära teha niiet pole muret enam! Tnx
Üldjuhul pole tõmmitsaid vajagi, saab ka ilma hakkama
Ma ei saa aru, mismoodi saab ilma tõmmitsata vedrusid vahetada/alla panna.

Oma SEC`il proovisin, ainult alumine õõtshoob oli küljes ja vedru ei mahtunud ikkagi vahele.
Taga sama lugu.

Tegemist oli ilmselt ka veidi madalamate vedrudega (Lorinser)

Üritasin ajutiselt vedrusid alla saada, et autot garaazist välja-sisse lükata, pidin peaaegu pool vedrust maha lõikama, et üldse vahele mahuks.

Omal mingi aeg sama asi ees ootamas - H&R madaldatud ja tugevdatud vedrude install.
(29-09-2010, 11:52 PM)hents99 Kirjutas: [ -> ]Ma ei saa aru, mismoodi saab ilma tõmmitsata vedrusid vahetada/alla panna.

Oma SEC`il proovisin, ainult alumine õõtshoob oli küljes ja vedru ei mahtunud ikkagi vahele.
Taga sama lugu.

Tegemist oli ilmselt ka veidi madalamate vedrudega (Lorinser)

Üritasin ajutiselt vedrusid alla saada, et autot garaazist välja-sisse lükata, pidin peaaegu pool vedrust maha lõikama, et üldse vahele mahuks.

Omal mingi aeg sama asi ees ootamas - H&R madaldatud ja tugevdatud vedrude install.

Kahe kangiga venitab vahele. Tegime Joonasega minu 380 SEL iga ja sellel olid kõrged vedrud. Lesvenis nii tehaksegi, oluliselt kiiremini läheb ju. Kes oskab, see saab kiirelt hakkama
(30-09-2010, 08:15 AM)indrek Kirjutas: [ -> ]...
Kes oskab, see saab kiirelt hakkama

Ja kes ei oska, see saab kas raskelt vigastada või surma. MB on kurikuulus oma pikkade vedrude põhjustet vigastuste poolest, kui vahetajad püüavad üle nurga lasta. See pole teil Daewoo Tico, mille spiraali suudab keskmine Eesti Mees käte vahel kokku suruda.

Kas tagavedrude vahetusel 123 nipp ei aita - lased looga selle nurga lahti ja võtad amordi ära ning lihtsalt tõstad vabaks jäänud vedru vahelt välja? Madalam vedru peaks veel valutumalt vahele minema.

Esivedrudel aga on tummist tõmmitsat vaja... Või külma kõhuga Kogenud Vahetajat sobivate kangidega...
(30-09-2010, 08:45 AM)v6sa Kirjutas: [ -> ]Ja kes ei oska, see saab kas raskelt vigastada või surma. MB on kurikuulus oma pikkade vedrude põhjustet vigastuste poolest, kui vahetajad püüavad üle nurga lasta. See pole teil Daewoo Tico, mille spiraali suudab keskmine Eesti Mees käte vahel kokku suruda.

Kas tagavedrude vahetusel 123 nipp ei aita - lased looga selle nurga lahti ja võtad amordi ära ning lihtsalt tõstad vabaks jäänud vedru vahelt välja? Madalam vedru peaks veel valutumalt vahele minema.

Esivedrudel aga on tummist tõmmitsat vaja... Või külma kõhuga Kogenud Vahetajat sobivate kangidega...


Tagavedrudega pole üldse muret - need lähevad peaaegu ise vahele ju