Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: W203 peale rattalaagri vahetust ESP/ABS
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Tere,

selline asi siis, et vahetasin rattalaagrit. Esiteks ei tea kui kõvasti kinni tuli keerata, keerasin umbes ilusti kinni ja siis natuke lahti, käis ilusti ringi ja tundus OK.
See selleks. Peale seda läks varsti (peale väikest sõitu) põlema veateade ESP, ABS.

Korra kustus ära, mõni aeg hiljem läks uuesti põlema.

Kas andur on nüüd lahti seal rattal ja jamab või .. tuleb viga üldse tagant?
kAAs pNID LAAGRI OIEPIDI SISSE?akki loomisega loid abc anduri tuksi nuud paneb segast?
ei, ma võtsin ikka küljest kõik ilusti ja siis panin laagri sisse.
arvangi, et kui sadul rippus seal, et siis läks paigast miskit. vahepeal töötab, vahepeal ei tööta.
(28-09-2010, 03:37 PM)vasp Kirjutas: [ -> ]...
Kas andur on nüüd lahti seal rattal ja jamab või .. tuleb viga üldse tagant?

Kas ei tuleks odavam minna diagnostikasse veakoode lugema selle asemel, et siin võimalikke veapõhjuseid arvata? 203 peaks juba meele jätma, mis talle ei meeldinud...

Kui aga pakkumiseks läheb, siis mina pakun sellesinase ratta anduri juhet, mis töö käigus raskelt haavata sai ja nüüd hinge vaagub.
Mul ei ole siin kesk-eestis ühtegi diagnostikat lähedal.

Vahepeal ei põle, vahepeal põleb. ABS/ESP mõlemad. Võtsin esimese vasaku ratta ära (millel seda laagrit vahetasin), aga ei näe midagi, et oleks viga anduril..
Aga vaatasin, kus andur jookseb, täpselt seal, kus on rattalaagri see kattetihend. Aga kui ma rattalaagri panin külge, tihendi sinna peale, siis tihend sai natukene liiga sügavale, nii et u 1mm läks liiga sügavale.

Aga eks ma võtan lahti jälle ja panen uue tihendi, täpselt äärega tasa - äkki saab korda.
Retard Selleks see asukoht ongi profiili tekitatud, et minusugused süüdimatult abi pakkujad ei saadaks teise kodumaa nurka.

Kas tõesti pole Kesk-Eestis ühtegi Stari diagnostikat? Kui ei, suhtle kasutaja wdb240-ga, äkki teie teed ristuvad...

EDIT: Kas nende koodide lugemiseks on üldse STARi vaja? Äkki piisab ka lihtsast Boschi seadmest, mida peaks igal teisel töökojal leiduma...
Käisin, peaaegu oleks läinudki Põltsamaa RAIL autosse diagnostikasse, kuid..
1) äkki laager valepidi sees (kui on laagril magnetriba, mida andur loeb)
2) äkki see sama kummist kate (plekist seest) ongi see, mis on liiga sügaval (kuna sellest tihendist pool on magnet, pool ei ole) ja andur seda ei loe välja.

Uuurin edasi.
Kadrinas on kasutaja wdb240 kui see sind aitab...
Ma usun, et mul on mõttetu minna diagnostikasse, kui ma tean, et see on seotud 1. vasaku ratta anduriga. Peale rattalaagri vahetust see juhtus. Veel tean, et andur on korras (temaga midagi ei juhtunud, küljest ära ei käinud, juhe ei veninud ega midagi, ta oli nii, nagu koguaeg olnud on).

Viga on ilmselt selles laagri kattes, mis sai oma pessa liiga sügavale.
Aga kust seda laagri katet (tihend, millel on magnet) saada eraldi (muidu on ta komplektis kaasas), ei tea..
Kas keegi teab, kas see toode koodiga A2033300060 on see, milles asi võib olla?
See on sisemise laagri "sealing ring" esisillal
Tean. See ongi pool magnet, pool tavaline. Arvan, et see on liiga sügaval pesas ja tänu sellele ei loe ABS andur.