18-07-2012, 01:18 AM
24-07-2012, 02:27 AM
10-11-2012, 10:23 AM
Jaah...
Pildiseeria. Jutt kunagi hiljem.
Edud.
Janek.
Pildiseeria. Jutt kunagi hiljem.
Edud.
Janek.
15-11-2012, 09:05 PM
Hetkel siis ülemine ots korras.
Präigast kogu projekt natuke "ootereziimis", kuna muid raha nõudvaid asju väga palju...
Peale mootori KAP. remmi siis plaanis veel:
- esimene alumine tala vahetusse
- esimene ülemine tala vahetusse(enne mind üle elatud avarii)
- parem tiib vahetusse (vasak juba vahetatud)
- kapotialuse värvimine, korrastamine...
- kui finantsi jagub, siis ka kogu massina värv.
Aga see masin on minul "kolmas" auto- s.t., et sellest ei saa kunagi mingit 124 etaloni.
Kuigi vahepeal käisin vaatamas sama mootori/kerega isendeid..
Tegelt ongi müstika, kui palju inimesed tahavad oma räimede eest.
Käisin vaatamas 4-a isendit vahemikus 1,8-4,0K.
Siis sain aru, et minu auto peaks maksma siis suurusjärgus 6-7k.
Aga.
Jätkub....
Edud.
Janek.
18-11-2012, 09:53 PM
Kerge progress taas:
Et siis keevitustööd suuremalt jaolt tehtud.
Nina vahetatud, klaasipuhasti vedeliku all oli roostet- see ka likvideeritud.
Jäänud vaid vasakpoolse tulemüüri juurde kerge lapp panna:
, parem pool üllatavalt hea- seda ei puudu. uus mastiks vaid:
Järgmine nädalavahetus loodetavasti saab värvi alla kapotialuse. Ehk ka tiivad ja kapoti.
Edud.
Janek.
Et siis keevitustööd suuremalt jaolt tehtud.
Nina vahetatud, klaasipuhasti vedeliku all oli roostet- see ka likvideeritud.
Jäänud vaid vasakpoolse tulemüüri juurde kerge lapp panna:
, parem pool üllatavalt hea- seda ei puudu. uus mastiks vaid:
Järgmine nädalavahetus loodetavasti saab värvi alla kapotialuse. Ehk ka tiivad ja kapoti.
Edud.
Janek.
25-11-2012, 08:17 PM
happekrunt
krunt
värv+lakk
krunt
värv+lakk