Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: 350sl käib juba 5ega
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Kas mõni tark oskab öelda , miks 8 asemel 5ga töötab, aju käis remondis , olid veekahjustused , surved on normaalsed, aga ei tööta
2 asja - kas pole sädet või pole kütusesegu, mida süüdata.

Üheks põhjuseks võib olla vaakumileke.

Kas on kindlaks tehtud, millised silindrid ei tööta? Siis võiks katse-eksitusmeetodit proovida ja tõsta nt pihusteid ringi ja vaadata, kas midagi muutub.


Mis aju või kelle aju remondis käis? Kas tegemist on ikka M116 mootoriga? Mehaanilise pritsega? Sellel polegi mingit aju.
Mootor on w107 mudeli oma mehhaanilise pritsungiga, väidetavalt vahetati 70 juppi ajus väja, auto ise on 72 a vl. auto ise on Tartus
Küllap keegi oskaks öelda, kui Sina vaevuksid kirjeldama, mida Su autoga on tehtud.

Kas puudu on süüde või bensiin? Millistes silindrites?

Vihje - Hents toimetab Tartumaal. Võta kontakti, ta peaks selle K-Jetiga hakkama saama küll.

Huvitav, millises ajus seal neid juppe küll vahetati - K-Jetil (kui seal on ikka see ja mitte selle eelkäija mis-ta-nüüd-oligi-Jet) ju sihukest asja polegi...
Ok täna läksid pihustid kontrolli, mingi aja pärast siis selgub, kas 3 on umbes
Nii, pihustid kontrollitud ja auto 8ga töötabNod, kuigi peale 10 min töötamist enam ei käivitunud, säde olla nõrk, kas viga võib olla süütepoolis, et ei anna vajalikku laksu
Jagajakaas ja rootor on ikka uued?
Jagajakaas ja rootor on ikka uued?

Need on hetkel veel vanad, aga jah, isegi mu vana sierra hakkas siis paremini käima kui need ära vahetasinIcon_smile
Sellel autol peaks olema hoopis Boch D-Jetronik, ehk omaaegne elektriline pritse elektriliselt kontrollitavate pihustitega. Eusa_dance Ja see ei ole mitte lihtne süsteem ja paljud ei suuda senini uskuda, et Boschil oli sellel ajal elektrooniline pritse olemas. Mõnes mõttes oli K-jetronik tagasiminek peale D-Jeti...
Et natuke aimu saada http://members.rennlist.com/pbanders/ecu.htm

Ehk kontrolli üle, kas särts on kõigil silindritel peal ja seejärel jälgi pihustite avamist. Üks neist puudulik olema peab, suure tõenäosusega siiski kamm pihusti avamise käskudega ECU-st.
Üleeile rääkisin just ühe tegelasega, kes on suhteliselt hästi kodus nt D-Jetronic pritsega....

Minu jaoks täesti uskumatu pritse ja tehnika tipp. Tegemist on "full sequential" pritsega, milleni premium klass jõudis alles ca 90-ndatel.

Nimelt pihusteid kontrollitakse läbi jagaja. Jagajas sees on pihustite lülitus ja see pidi kalama hakkama.
Pihusti lahtioleku aegasid oli vist 4. Vastavalt koormusega, mida MAP (jah, väline MAP andur, suur kolakas, saab kuuskandiga veel timmida) edastab.

Aju plokk on võrreldav keskmise kõlarivõimendiga või lap-topiga.

Nii et pihustite ahelat võiks kontrollida, kui probleem endiselt lahendamata.


Sain päris palju targemaks nädalavahetusel Rootsis käiguga. Kuidas töötab D-jetronic, kuidas on tunne sõita SLC`ga, millel on 5.6 mootor twin-turbo seades Icon_cool
See D-Jet oligi omal ajal "ulmetehnoloogia" ja ajast liigagi ees.