Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: Mure sooja puhuriga(w124)
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Mure siis selles et hommikul panin autos puhuri tööle ja minut hiljem kõrbes kaitse läbi, kui uue kaitsme panin siis peale seda puhur ikka tööle ei hakkanud. Tegemist on E200(87kw)
Mul oli kunagi analoogne juhtum täpselt samade sümptomitega. Aitas mootori vahetus, mootor oli kulunud tolmu jms osakeste mõjul, mis aastakümnete vältel sealt läbi oli käinud. Mis sul võib aidata, pead ise uurima. Nt. vaatama, kas vool jõuab mootorile peale. Samas, kui sa ta juba niipalju lahti kisud, et mootorini jõuad, on edasi juba easy ka ära vahetada. See, kuidas mootorini pääseda, oli siinsamas foorumis ka kusagil step-by-step välja kirjutatud kellegi poolt.
Nüüd sain teada et puhur on korras ja lüliti on ka korras. Mis sinna vahepeale veel jääb? kurat nii ei saa autoga sõita
Sain teada, et arvatavasti on reostaat läbi. Tahaks teada kuidas seda vahetatakse???
(29-09-2010, 02:07 PM)Hullm Kirjutas: [ -> ]Sain teada, et arvatavasti on reostaat läbi. Tahaks teada kuidas seda vahetatakse???

Parandage kui eksin, aga kui reostaat läbi on, kas siis soojenduse viimane (ehk siis selle auto puhul neljas) aste ei peaks töötama? Või on MB süsteem erinev?
Ei erine ka MB siin - kui mootor on korras ja reostaat surnud, siis viimane kiirus peab ikka olema.

Kuidas see mootori korrasolek tõdeti? Mina kalduks kas mootorit või selle juhtmestikku süüdistama...
Puhur on ühenduses reostaadiga ja seal on juu pistik, võtsin selle lahti ja ühendasin puhuri otse akuga siis hakkas puhur tööle.
Ma leidsin vea üles ja viga ikka kaitsmes. Lihtsalt sealt ei anna enam voolu edasi, mis siis et uus kaitse sai pandud.