Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: Mure püsikiirusehoidjaga
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2
Mure seisnebki selles et see ei tööta. Juba autot ostes ei töödanud.
Aga ma vahest näpin seda kangi niisama sõidu ajal ning juhtus selline asi et jaanipäeva öösel hakkas järsku tööle.
Kuid järgmisel päeval ta enam ei töödanud.

Imre käest sain ma kellegi numbri kes pidavat asja jagama.
Aga viimane ütles mulle et see nii loll süsteem et ta ei viitsi sellega jamada.

Seega peab asjaga isiklikult tegelema hakkama.
Ning paluks, et kes on selle süsteemiga kokku puutunud (kui on)
ideid võib tarkuseteri. mis võiksid mind aidata vea otsimisel.
Või oskab mind süsteemi ülevaatega valgustada.
Või on kellegil äkki skeemi?

Autoks on siis 89a 300E w124
vanas foorumis sellest jahutud oksendamiseni... varu aega, pane jootekolb sooja ja tinuta kõik plokis üle. ma neid mitu tk remontind, aga tasub ettevaatlik olla, vabalt võib mõne vale otsa kokku lasta ja siis on nägemist selle plokiga, kpihusel juhtus vist siuke lugu.
jootsin kõik üle ja panin kokku tagasi....
ikka mitte midagi.
Mingist konnast kuskil piduri pedaali juures räägiti vanas foorumis aga ma ei saanud aru kas see vidin esineb ainult w126el või on ta w124 samuti?
Ja skeemid olid vanast foorumist kadunud või lingid katki.
Äkki on kellegeil skeemi? Kontrolliksin kas elekter üldse liigub seal plokis.
124'l kah, seeon lyliti, mis annab kruiisi ajule teada, et sa pidurit vajutasid, seepeale visatakse kruiis tagant.
eeldan et see sama lüliti mille kaudu pidurituled töötavad.
Minu mõõtmiste tulemusel on see lüliti ühendatud kui pidurit ei vajuta.
Ja kui vajutada pidurit siis ta katkestab mingi ahela.
Usun et see nii peabki toimima. Sest sama lüliti teine pool ühendab klemmid kokku ja paneb piduri tuled põlema pidurdades.
Kus siis veel võiks viga otsida? Oletades et aju toimib.
Asi on väga lihtne! Teenindusse ja lasta auto aju ära nullida. sinna kogunenud vead hakkavad lõpuks segama!
Aga eks viga võib ka milleski muus olla!
145kw tuksub mul Kirjutas:Asi on väga lihtne! Teenindusse ja lasta auto aju ära nullida. sinna kogunenud vead hakkavad lõpuks segama!
Aga eks viga võib ka milleski muus olla!

124'l, vähemalt vanematel võiks kruiis ja nö aju suhteliselt eraldatud süsteemid olla.
Mitte ei võiks, vaid ongi eraldatud, täiesti eraldiseisev süteem, KE-Jetronicul polegi üldse sellist asja nagu tegelt on ECU ehk engine control unit ehk mootori aju......
ees ja taga peavad ühekõrgused kummid olema,mul oli see viga ühel w140-nel
Pakun, et 140 kah pisut targem auto, kui 124. Cruise saab kiiruse impulsi spidoka taga asuvalt andurilt, abs ei peaks teda nagu kottima 124 puhul veel.
õige
w124 aastast 92. probleem oli. Teeninuses nulliti ära ja öeldi et sinna kogunevad igasugused vead, käivitumisega, siis kui signa hakkab tööle ja lõpuks hakkas segama püsikiirusehoidja tööd.
Ja kuidas see aju nö. nullimine teeninduses käib?
Toide tagant ära?
hetkel kohe ei oska vastata aga uurin lähiajal järele!
Abi saad MB esindusest, seal käis ka minu auto! Kuidas nulliti seda ei tea!
mul sama jama. 94.a automaat c 220 202 kere.
mõnipäev toimib ja mõnipäev mitte.
mis võib olla viga?
Mina sain endal asja lõpuks korralikult tööle.
Selleks pidin aga terve püsikiiruse aju trükiplaadi ülejootma. alguses jootsin kahtlased ühendused üle aga sellest polnud abi ja siis tegin terve plaadi.
Aega võttis aga asja sai.
ma ei oska öelda kas ka lambdaga mingi seos on aga peale lambda vahetust hakkas tööle või piisas sellest et vahetuse ajaks sai aku lahti ühendatud(-96/3.2-ne)
Tere!
kah mure,cl500-l ei tööta kiirusehoidja üle 80km/h alla selle nr-i toimib kõik hästi. :help:
no viimasel postitajal soovitan küll esialgu rehvid üle vaadata.mb on nii kapriisne ,et isegi kui on erineva tootja rehvid mis aga sama mõõdulised on ikkagi viga kärme sisse tulema .seda just suurematel kiiruste.,kuna siis läheb rataste kiirus liiga erinevaks .samas ei välista ka vigast ratta andurit või midagi kolmandat.
Lehti: 1 2