Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: 2.0d 91a. plokikaane tihendi vahetus?
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Murelapseks siis arvatavasti plokikaanetihend, kuna paisupaak ja lõdvikud on õli täis. Plaan siis seda tihendit vahetama hakata ,aga kuna kogemused puuduvad siis äkki keegi oleks nii hea ja teeks puust ja punaselt asja selgeks. Hea oleks kui saaks mingi skeemi, pilte või mõne kasuliku lingi sel teemal. ette tänades!Wink
paljudele küsimustele leiad vastuse siit lisaks kaanetihendile PEAD kaane lihvimisse viima ja kui närvide asemel tahad kaanepolte hiljem pingutada, siis osta ka uued kaanepoldid. tegu on väga lihtsa mootoriga, mida oskamatuse ja töövahendite puudumisel on väga kerge p**se keerata!
kui oled kindlalt otsustanud töö ise ära teha, siis hakka aga vaikselt peale, tee pilt kui miski jääb segaseks ning küll ta ükskord siis valmis ka saab
lahtivõtmisega siis niikaugel ,et kollektorid, voolikud ja klapikambrikaan maasWink aga kuidas kett maha nii et süüted pärast paika jääks ,märkide asetsus ja kohad kus neid leida jäid küll arusaamatuksSad
kas keegi teab kuidas keti taldu plokikaane küljest lahti saab ,või peab keti pooleks tegema?
Kaheks tükiks.
Parandage,kui eksin aga keti tallad on ilmselt sissepressitud tiftidega (2tk)plokikaane küljes.Keere on sees ning tõmmitsaga välja nagu niuhti Nod
Märgid ees ratastel ning pumba küljel
ketitald on jah tiftidega kinni. kett tõmba nukkvõlli hammaka külge kinni (trippidega, traadiga vms) siis pole vaja mingeid märke teha. ei ole vaja hammakat eemaldada, las ta jääb sinna.
vahest on juhtunud,kui ketti pingul ei hoita,et alt vända hammakast läheb hamba võrra paigast.Niiet tasuks pinguti poolt mitte väga alla ketti lastaNod
nii all kui ka pumbal on selline "piiraja" seega lõtv kett saab ainult nukkvõllilt üle käia
no nii tihend sai vahetatud aga eelviimane polt sai sisse murtud :=( vast jääb pidamaWink süüde ka jäi paika õnneksWink
Mõni aeg tagasi sai sõbral ka vahetatud (OM601) kaanetihend ja uusi polte ta ei raatsind osta ning samamoodi üks polt läks sisse pooleks. Siia maani töötab. Kui endal esimest korda sama tööd tegin (OM602) siis keerasin ka ühe poldi purkus, kaa ei raatsind polte osta, kuid õnneks sain poldi kätte ilma et kaant oleks pidanud maha võtma. Peale seda olen alati ostnud uue poldikomplekti.
võtsin ikka kaane maha ja sain murdunud poldi kätte Winkpolt oli muidu tutikas aga ju oli jõudu rohkem kui tarvisSmile,panin vana asemele. minu üllatuseks läks isegi mootor tööle aga kui õli kork lahti keerata ,tuleb sealt kõvasti auru ja survet ka kuidagi palju sees ei tea millest see tingitud võib olla? või kui palju normaalselt sealt tuult välja tuleb?
R4 peabki õlikork kergelt peal "hüppama" gaasi andes peaks korgi kinni imema.
(04-10-2010, 09:40 AM)hannes_s Kirjutas: [ -> ]R4 peabki õlikork kergelt peal "hüppama" gaasi andes peaks korgi kinni imema.

No see väide et gaasi andes kork kinni imetakse on pehmelt õeldes küll kummaline, gaasi andes hakkab veel rohkem hüppama ja kulunud mootori korral võib üldse minema lennata.
Mida vähem kork hüpleb, seda paremas seisus pada on.
Olen kohanud Mercedes-Benz diislit, millel kork lahti keerates praktiliselt üldse ei "hüpanud" ning oli ilusasti paigal mootori töötades.Nädal hiljem olude sunnil surveid mõõtes,selgus aga nõutava 22 asemel oli hoopis 15-16 Nod
Niiet tont seda teab ,kas selle järgi midagi üldse hinnata saabRolleyes