Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: W211 270tdi automaat jõnksutab.
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Tere!
Mure siis selline, et madalatel pööretel ühtlaselt kiirendades (u. 1200-1700rpm) hakkab jõnksutama. pöörded mootoril üle 2k pole midagi ja kui kiirus käes ka veereb kenasti.
Ise pole veel auto alla saanud aga kas võib olla kardaanil mingi tugilaager mis saba andnud ja nüüd tasakaalust väljas?

tenotelgma

käigukastis endas ei või midagi olla? käiku ei otsi ja ei ürita alla lüüa?
alla läeb ilusti ja kui siis kiirendada kergelt, siis hakkabki jõnksutama.... nagu hakkaks pooma või midagi. kui seda teha kõrgematel pööretel et võtab käigu alla või manuaalselt vahetada siis kiirendab ok.
Sellest on oksendamiseni jahutud, kastis mahlad segi. Kasuta otsingut.
Kõlab kahtlaselt "raseda" käigukasti moodi. Otsi kasutaja R129 postitusi sel teemal. Heaks otsingusõnaks on "rasedustest"...
Mahlad segi ei ole, aga korras kast siiski ei ole, lihtsalt turbiin saba andnud. Taastatud turbiin 8k.
Demontaaz/montaaz 2,5k
Õli ja filter natuke üle kilo.
Ja kui ka kasti on tulnud selle taga järjel metalli mida filter pole püüdnud siis lisaks ca. 2k
A ja mingi pistik ja tihend siis ka kui juba kasti pesuks läeb 0.5k
NB! Need hinnad ilma käibeta.
(14-09-2010, 08:25 PM)veeanti Kirjutas: [ -> ]Õli ja filter natuke üle kilo.

vot see asi paneb imestama!!!
kastis ju pea 10l õli
Kui kast on rase siis minu soovitus: taastatud turbiin 6+K, kast peale maha üle 5 tunni, kast kokku lahti ca 10 tundi, kõik uued sidurikettad ca 3-4K. Siis on all peaaegu UUS kast.
Kuid 95 % aitab kasti pesu (kui ei ole "rase" ja see on tunduvalt odavam. See nõkutamine on täitsa levinud asi. Kui soov sii võta privas ühendust testriga saab mõõta trahvo toimimist (pöörtete arve ja läbilibisemise tegurit). Üldiselt väikese raamatu jagu siin sellest kirjutanud juba.
Kastis on 8+L õli ja vahetada tuleks 10L ja selle õli maksumus koos tööga ei ole tonn ega ka kaks vaid ikka rohkem. 1000 EEKi eest saad kuskilt toiduõli või muud sellist ollust. Need preparaadid on suht tundlikud õlile, õigemini valele õlile.

Edit: Kast võib ka täitsa korras olla ja turbiin ka. Jääb üle kaks võimalust: 1. hõõrdeteguri kaotanud õli või 2.hüdraulika plokis trahvo lukustust juhtiv siiber. Krt läheb jälle pikaks see teema.
Ei hakanud uut teemat tegema, kuna enda autol suhteliselt samad sümptomid, aga..

Jõnksutamine toimub:
1.Külma mootoriga/kastiga sõima minnes.
2.Iga käiguga, kui mootori pöörded on ca 1500p/min. Olen katsetanud D-pealt 4-le ja 4-lt 3-le lükates, sama jõnksutamine jätkub. Kõrgemate pööretega sõites kaob ka jõnksutamine.
3.Õlid-filtrid vahetatud värskelt (Lesven-is), midagi ei muutunud.
4. Kui mootor/õlid soojad siis ei jõnksuta.

Autost ka 2004/08 toodetud W211 280CDI 130KW. Läbisõit 230000km. Jõnksutama hakkas ca 180000km pealt, algul oli tuvastatav ainult tahhoka seieri õrn pendeldamine, nüüd aga hakkab juba muret tekitama.
Eelpoolmainitud radikaprobleemi nagu olla ei tohiks.

Oskab keegi head nõu anda, mida teha?
Sõltub kui hea õli sees on. Trahvo pendaldab siis kui kast ei suuda teda korralikult libisevas olekus hoida - aitab kas pesu, trahvo vahetus või hüdroploki vahetus.
Jõnksutamine - kas vilets õli, kahjustunud kettad või vilets juhtimine.
Trahvot saab testrida mõõta ja vaadata kuidas juhtimine reaalajas käib (ehk kas juhtimine on vigane või siis ei toimu juhtimisele allumist). Võta ühendust wdb240 kasutajaga kui seda mõõtmist teha soovid.