Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: Minu ML430
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2
[attachment=1054][attachment=1055][attachment=1056][attachment=1053]Nii,tsipa infot selle masina kohta.

Autoks siis Mercedes-Benz ML430

Mootor: 4.3 V8
Võimsus: 200 KW
Keretüüp: Universaal
Aastaarv: 2000
Pikkus: 4976
Mass: 2216
Värvus: 486 Copper (Pruun metallic)
Lisavarustus:Oi lisavarustuse nime kiri on pikk...

E15 door sill panels stainless steel (с 26.06.1997)
electrical equipment, radio and loudspeaker
U50 rear mud flaps (с 09.10.1996)
236 special lamp switching - daytime running lamps (с 01.04.1985)
special light wiring for Norway and Sweden
241 left front seat electrically adjustable with memory feature. only applicable to w 210 when installed in conjunction with code 275. (с 01.03.1983)
242 right front seat electrically adjustable with memory feature. only applicable to series w 210 when installed in conjunction with code 275. (с 01.03.1983)
293 trunk set, 3-piece
sidebag in rear left and right (с 01.01.1995)
417 lamellar roof (с 01.10.1994)
481 undershields (с 01.10.1962)
502 Unknown code
524 paintcoat preservation (с 01.01.1964)
550 trailer coupling (с 01.03.1965)
750 radio MB Audio 30 with traffic news decoder and RDS (с 31.10.1996)
800 Change of year of model, last figure shows new model year
810 loudspeaker, sound package
sound package (bose) (с 01.12.1986)
819 CD changer - alpine - in trunk (с 31.07.1992)
840 elimination of all-wheel drive 4 x 2 (for cross-country vehicles only)
dark tinted glass (с 01.10.1994)
841 front protection bar (с 01.01.1996)
847 lateral protection (door step) (for cross-country vehicles only)
3 seat rows (с 01.10.1994)
848 elec. side windows (с 01.10.1994)
873 seat heater for left and right front seats (с 01.02.1984)
984 elimination of ownership certificate but with coc papers (с 01.06.1993)

Hiljem lisatud vidinad:
001 Valuveljed 18"
002 Külje toru
003 Tuulesuunaja LUND
004 Aknatuulesuunajad

NB! Auto on MÜÜA!
misasi on lisa 840? 4wd eemaldamine? või et saab 2wd peale lülida kütuse säästmiseks?

vinks vonks Wink
Confusedhocked: Kliimat polegi? Confusedhocked:
martiini Kirjutas:Confusedhocked: Kliimat polegi? Confusedhocked:
kas mitte kliimaautomaat järgm. aasta ei tulnud? vanadel olidki aint pliidinupud vist.

aga no V8 on V8! Smile
Andres Kirjutas:misasi on lisa 840? 4wd eemaldamine? või et saab 2wd peale lülida kütuse säästmiseks?

vinks vonks Wink

840 elimination of all-wheel drive 4 x 2 (for cross-country vehicles only)
dark tinted glass (с 01.10.1994)

Ma arvan, et see on see dark tinted glass-variant sellest koodist, sest see pole mingi cross-country vehicle ju :eureka:
tore auto...miks 5.0 v8 ei tahtnud? kütet võtab pea sama palju aga kiirendus veel parem Confusedmile:
Aga sinu kurvastuseks pean ütlema ,et natuke aega sõidad ja varsti jääb ka sellest 200kw väheks, usu mind:biggrin:

kena auto üldiselt.
Minu suhe ML-idega:mõned meeldivad ja mõned mitte,sõltuvalt värvist,aastast,tuuningust,varustusest jne. See auto kuulub meeldivate hulka,huvitav värv,üliilus sisu ja tore mootor!:cool2:
Kuigi üldiselt ML ei meeldi mulle siis selle värvi ja sisuga on täitsa kena... hea ost igastahes ja muretut tulevikku! [Pilt: beer.gif]
Sellelt lehelt ma saan nii aru, et sellel 840 lisal on päris mitu tähendust olnud läbi aegade ja alates 01.10.1994 on see toonklaas [Pilt: confused.gif]
840 on siis päääris hea lisa siis Smile)Aga noh... hea auto sul..Edu!!
Proovisn ära ka maastiku peal sõidu kõik toimis tip-top liikus kui loom
Eric Kirjutas:Proovisn ära ka maastiku peal sõidu kõik toimis tip-top liikus kui loom
mis maastikuga tegu oli ka? :lol: mine proovi liiva peal...
tian nii palju et suhe on 40:60 ja pidev vedu ja nupust lülitatav aeglutus käik,kuna reff on puhtalt maantee oma siis tõesti liiva sisse ronida pole mõtet see on sama kui suvekaga talvel lörtsi sees olgu mis vedu tahes.
Kui aega saame siis käime Gre-ga ka liiva sees ja kui vaja siis ka sita sees ka Smile
Gre Kirjutas:Ärge nüüd kiusake Ericut. Tegemist on ikka n.ö. " pargimaasturiga ".
Ja nii kalli villisega ei läheks ohvrõudima ta nii, kui nii.

Muidugi keegi teadjamees võiks seletada selle isendi n.ö. veoskeemi ( kas pidev või siis millise suhtega jne. ) ja millised lisad ( lukud. aeglustid või mis iganes seal on või ei ole )

look whos talking? :lol:

http://www.4x4abc.com/ML320/ml320_4ETS.html

(veoskeem on suht mõttetu IMO, lukke pole.)


Eric Kirjutas:tian nii palju et suhe on 40:60 ja pidev vedu

low range 2,64 :1
kuni 10/98 on 50-50
peale 10/98 on 48-52
ML ikka puhas linnadziip,lukud ikka rohkem G klassi pärusmaa.
kle! Lukke pole ...tuli nüüd avastusega mis lukkudest te räägite see ju linnamaastur ja 42-52 pole eriti loogiline veoskeem või ma eksin.Mulle öeldi SiiberAutost et MLil on 40:60 vedu!Tegelt on mul pelgalt savi auto on aus ja see et lukke pole ja vedu pole selline nagu ohvrõudimeestel kohane mind ei morjenda selle eest on minekut täie raha eest.
http://www.whnet.com/4x4/ets.html

http://4x4abc.com/ML320/ML_specsIII.html


"even torque distribution to all wheels split 50/50 front rear in early MLs and G-wagen; 48/52 later MLs"

tundub, et su silberi "konsultant" polnud asjaga eriti hästi kursis. Wink



milla tuunima hakkad?
http://www.whnet.com/4x4/offroad.html
marek Kirjutas:http://www.whnet.com/4x4/ets.html

http://4x4abc.com/ML320/ML_specsIII.html


"even torque distribution to all wheels split 50/50 front rear in early MLs and G-wagen; 48/52 later MLs"

tundub, et su silberi "konsultant" polnud asjaga eriti hästi kursis. Wink



milla tuunima hakkad?
http://www.whnet.com/4x4/offroad.html

seda et "konsultant" polnud asjaga kursis tuleb ette isegi paremates peredes :hump: See et millal ma tjuunima hakkan jääb vist küll ära selleks on teised autod...ütleme nii et "MULLE AITAB" :hoiatus: on teisigi kohti kuhu raha toppida UZI hullustus on üle läinud ja vanus pressib pääle...
vähe särtsakamad pildi ka...:hump:
selle kevadine väljanägemine on siis selline...
Lehti: 1 2