Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: w124 250d 94a 83kw küttesüsteemi klapp
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Mis klapp või andur asub kohe peale küttepaaki! Kapoti alt otse kanistrist käib normaalselt . Paagist ise kütet peale ei tõmba,siis avastasingi selle juhtmetega vidina.Võtsin selle vahelt välja ja nüüd tuleb ka paagist kütet peale.Kas see vidin on oluline ning kas on kuidagi seotud süütelukuga! Mul on siiani probleeme süütelukuga,sest käivitus käib ikka veel kapoti alt. Kui on autol tuju siis käivitub ka süütelukust. Kui puldist uksed avab on kõik OK,kui ei siis kapoti alla käivitama.
Jutt segane kuid võib oletada et tegemist tehase immoga, mis töölepingu üles öelnud, sellele viitab ka kapoti alt käivitamine. Jätagi see vahelt ära. Pmst. tuleks sel juhul ka starteriahelast immo elimineerida et käivituks korralikult.
(04-09-2010, 10:17 PM)V@hh Kirjutas: [ -> ]Jutt segane kuid võib oletada et tegemist tehase immoga, mis töölepingu üles öelnud, sellele viitab ka kapoti alt käivitamine. Jätagi see vahelt ära. Pmst. tuleks sel juhul ka starteriahelast immo elimineerida et käivituks korralikult.

kus kohast võiksin alustada starteri ahelast immo otsingut.
Järjekord võix olla selline:
automaadil: süüteluku starteri asend>käigukasti pistik [automatkasti lubav käivitusasend(P ja N)]>lisarelee>starteril tõmberelee juhe
kepikasti puhul: süüteluku starteri asend>lisarelee>starteri tõmberelee juhe

Kui süütelukk jamab ja vahetada ei taha, pane siis starteri osa jaox nupp. Parem variant ju kui kapoti alt käivitamine Nod

Ex see jurakas toru vahel siis signa immo (elektriline klapp). Tööpõhimõttega signat maha võtmata ei saa kütet peale (toru kinni), et ei saaks ära ajada.

*Lisarelee juhib starteri tõmbereleed. (Väiksem relee suuremat juhtimas säästmaks süüteluku kontakte)

Kunagi automaatkasti sees oleva käigu kontrollimise osa mul ühel mersul streikis, siis sai ka liikuma saamiseks starteri pealt mutrivõtmega otse käima pandud ja sikupilli prisma all sama päev kiirkorras juhtmejupiga käigukangi asendi kontrollimine vahelt ära jäetudBig Grin
(04-09-2010, 08:56 PM)tom19504 Kirjutas: [ -> ]Mis klapp või andur asub kohe peale küttepaaki! Kapoti alt otse kanistrist käib normaalselt . Paagist ise kütet peale ei tõmba,siis avastasingi selle juhtmetega vidina.Võtsin selle vahelt välja ja nüüd tuleb ka paagist kütet peale.Kas see vidin on oluline ning kas on kuidagi seotud süütelukuga! Mul on siiani probleeme süütelukuga,sest käivitus käib ikka veel kapoti alt. Kui on autol tuju siis käivitub ka süütelukust. Kui puldist uksed avab on kõik OK,kui ei siis kapoti alla käivitama.

Mul ka mingi jama vist kütuse peale saamisega, kus kohas sul see klapp asus? Äkki on põhjus selles klapis
(25-04-2011, 01:40 PM)gustavson Kirjutas: [ -> ]
(04-09-2010, 08:56 PM)tom19504 Kirjutas: [ -> ]Mis klapp või andur asub kohe peale küttepaaki! Kapoti alt otse kanistrist käib normaalselt . Paagist ise kütet peale ei tõmba,siis avastasingi selle juhtmetega vidina.Võtsin selle vahelt välja ja nüüd tuleb ka paagist kütet peale.Kas see vidin on oluline ning kas on kuidagi seotud süütelukuga! Mul on siiani probleeme süütelukuga,sest käivitus käib ikka veel kapoti alt. Kui on autol tuju siis käivitub ka süütelukust. Kui puldist uksed avab on kõik OK,kui ei siis kapoti alla käivitama.

Mul ka mingi jama vist kütuse peale saamisega, kus kohas sul see klapp asus? Äkki on põhjus selles klapis

Koigepealt tänud-relee sild täitsa toimib,suretus on ainult käiguga.Minu omal asus klapp auto all kohe paagi juures.Jätsin ainult klapi vahelt välja,voolik ulatus ilusasti.Peaks olema kanalil paari minuti tegevus,kui klapp asub samas.