Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: S124 250 D 93a. mure käigukastiga???
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Probleem järgmine: Paar päeva tagasi tekkis autole imelik hääl. Nimelt, kui auto käivitan, siis mootori enda häälele on kosta ka kahinat, sahinat. Autos olles ja uksed kinni ,eriti hästi. Vajutan gaasi siis ka kahina intervall suureneb sama võrra, kui mootori enda pöörded. Ning sõites samamoodi. Ainuke kahina vaba moment on siis ,kui siduri alla vajutan. Oma teadmatusest pakun, et probleem on käigukastis?! Parema meelega ei sõidaks enne selle autoga kui viga on teada ja ära parandatud, kuid see on ainuke vahend millega tööle pääsen ja sealt tagasi.

Olen paar päeva siin foorumis ringi surfanud ja usun kindlasti, et siin leidub inimesi kes oskavad anda hüva nõu ja teavad millega tegu on!
Tundub survelaagri viga olema Rolleyes
(31-08-2010, 08:27 PM)Tompsel Kirjutas: [ -> ]Ainuke kahina vaba moment on siis ,kui siduri alla vajutan...

Ehk siis on kahinavaba, kui kastivõllid kõik seisavad.
Sidurivõlli laager, pakun. Muidugi, võib ka tegemist olla mõne muu kastilaagri häälega (peavõlli tagalaager, vahevõlli esimene/viimane jne)
Aga sidurivõlli oma on tavaliselt haavatavaim.

Survelaager ei puutu üldse asjasse.

Mis tähendab seda, et odavam on uus "teise mehe vana" kast osta....Eusa_whistle
Proovimise eesmärgil võib kastis õli vahetada paksema vastu.Kui hääl jääb samaks,siis survelaager.
Kasti ikka see õli mis sinna ette nähtud. Ja nagu Stihl juba mainis: survelaager on töös ainult siis kui pedaal all hoida, ehk siis ta ei saa häält teha kui auto sõidab!!!
kontrolli survelaager , sidur, ja siduriketas
Kasti ikka see õli mis sinna ette nähtud.

Ja milline oleks kõik see parem õli?
Automaatkasti õli.
Paksemat võid ju proovida aga kui talvel 30 kraadi tuleb siis liigutad kangi kahe käega. Plaanin ise automaatkasti ATF Dextron III talveks sisse panna, on elu kergem.
No nii, ongi olemas... tuleb "uus" käigukast vaadata. Õnneks õli viga pole see, mis sai määravaks!
Autol saigi vahetatud käigukast ning sellega oli omajagu tegemist, millest saaks kirjutada pikalt ja laialt. Nii palju sain teada, et mulle sobis uuematüübi käigukast, mille võll on lühem kui vanematüübi omal. Mis seal täpselt viga oli seda ma ei hetkel ei tea. Kuid kui keerasin kaane lahti, mille taga laager on, veeres sealt kuulikesi ja metallipuru oli seal rohkem kui oleks osanud arvata. Olen uhanud um. 500 km. ja nüüd kimbutavad uued muredSmirk. Täna hommikul hakkasin tööle minema juhtus selline lugu, et taguradsin oma 3-4 meetrit ning järsku käis kole ragin. Ilmselgelt ehmatasin korralikult ja rool digimuutus kivijäigaks. Armatuuril läksid kõiksugused tuled põlema ja auto tuled kadusid ära. Noh, auto seisma ja kohe kapoti alla piiluma, et mis see siis nüüd oli. Asi oli selles, et roolivõim oli rebenenud oma kohalt lahti. Kuid õnneks (kui nii saab öelda) jäid mootori küljes olevad kinnitused terveks. Hetkel olen soomes ja homme plaanin minna varuosa poodi küsima, et kas neil leidub midagi sellist? Tegin netist päringu ühe tuntud soome varuosa kaubitseja firma kodulehelt, kuid vastust ei saanud. Kas võib olla selline seis et neid nii naljalt polegi kuskilt saada? Lammarist ja eraisiku käest on muidugi teineasi, aga jah Soomes kahjuks ei orienteeru nii hästi!