Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: probleem kardaaniga?
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Tekkis probleeme kardaaniga siis,vahetasin 190l mootori 2,03,0.
kardaani alla panemisel selgus ,et see kardaan mille mootoriga kaasa sain on pikem ja jämedam kui 190el. See nuut kus kardaan keskelt pooleks käib on 190l peenem kui sellel kardaanil mille mootoriga kaasa sain.Tekkis veel üks probleem, Kardaan ei hakka ka diffri külge kuna see kinnitus mis selle kolme poldiga kinni käib on erinevad suuruse poolest. Nüüd ei teagi mis teha, kas treipingis lahti lõigata teha lühemaks selle kardaani mille mootoriga kaasa sain ja siis differ ära vahetada või see diffri küljes olev kardaani kinnitus ära vahetada 124 oma vastu, või siis on mõni muu variant?
Nojah, üpris sinisilmne on arvata, et W124 ja W201 on ühesuurused autod.

Kardaanid on ju erineva pikkusega, sest autod on erineva pikkusega.

Sul on vaja W201 kardaani. Vahet pole, kas R4 või R6 mootori oma. Loeb käigukast, kas on manuaal 4 (pikem kardaani 1-osa) või 5 (lühem kardaani 1-osa) käiku võiautomaat (pikkuse kohta info puudub).

Tagumiste pooltega on see lugu, et kui on väike differ, siis on pikem kardaan (2-osa). Kui on suurem differ, siis on vaja lühemat kardaani (2-osa).

Mõistlik on sul kasutada W201 kardaani, kui hakata keevitama, sirgendama ja tasakaalustama. Vahepukk jne jääb omale kohale.
loogiline see on jah et 124 teine teljevahe.Mul on 5ne manuaal, siis vaja w201 küljest sebida kardaan millel ka 5ne kast?
(31-08-2010, 02:41 PM)berg Kirjutas: [ -> ]loogiline see on jah et 124 teine teljevahe.Mul on 5ne manuaal, siis vaja w201 küljest sebida kardaan millel ka 5ne kast?

Just nimelt!