Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: 126 tundmatu nupp k.konsoolis, difrid
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Sooviks infot, mis on keskkonsoolile rattaketi märgiga nupu funktsioon? Kust võiks leida infot koos piltidfega MB-le paigaldatud diferentsiaalide kohta? Senimaani otsingud netist ainult aega võtnud, tulemusi andmata.


Autoks 126C 90a.
Rattaketi märgiga nupp esineb ainult ASR-iga isenditel. Nimelt see talvel sisse lülitades ei lase veojõukontrollil nii kiirelt rakenduda kui tavaliselt, laseb n.ö. rohkem sussi vilistada.
Liivapeal oli aru saada jah, et midagi on teisiti. Samas kaabivad mõlemad rattad. Teenidusest öeldi, et difrikorpus teistsugune ning tekkis küsimus, kas need kuidagi seotud. ASD-d pole. LSD vist tehases ei paigaldatud.?
Paigaldati LSD`d. Reeglina ilma ASR`ita on LSD, aga seda vist eelkõige SEC`idel, sedaanidel olen kohanud ka tavadifreid, kui ASR puudub. Ja ASR differ on ehituselt tavadiffer.

ASD pole W126`l näinud ja vist pole ka paigaldatud.

ASR pidurdab rattaid võrdsete kiirusteni.

Edit: Ja AMG pakkus ka Torsen tüüpi difrit.
LSD paigaldati ka tehases, minu viimasel kuuel oli see täiesti olemas.

Vin koodi dekooder peaks selle olemasolu ära näitama (limited-slip differential peaks olema), teine võimalus on ka nii ära proovida nagu mina, kruusa peal ei lähe arvesse Icon_lol


[Pilt: 05faf241b387.jpg]
Jep, seda ma ka ütlesin, et tehasest oli all LSD, mitte ASD.

Kui tegemist pole ASR`iga, siis SEC`i puhul 99% on tegemist LSD`ga.
Sedaanil protsent veidi väiksem. Olen mitut näinud täitsa tavadifriga.
(29-08-2010, 10:12 PM)hents99 Kirjutas: [ -> ]Jep, seda ma ka ütlesin, et tehasest oli all LSD, mitte ASD.

Kui tegemist pole ASR`iga, siis SEC`i puhul 99% on tegemist LSD`ga.
Sedaanil protsent veidi väiksem. Olen mitut näinud täitsa tavadifriga.

Jep, me postitasime lihtsalt ühel ajal.

Kuna teemaalgataja masinal on lumeketi nupp, siis järelikult ASR olemas ja LSD ei tohiks olla.

Mu esimene kuus oli tavalise difriga, ei mingeid lisandeid.
ASR ikka jah, mitte ASD. Decoder LSD-d ei anna, seega võib juhuse arvele kirjutada. ASR ja LSD koostöö iseloom võib üsna rapsiv olla, loogiliselt poleks mõlemad varjandid mõeldavad. Kas ASR-i sab deaktiveerida, mõni relee, kaitse välja?

Jutt SEC-st.
(30-08-2010, 10:04 AM)Timot Kirjutas: [ -> ]ASR ikka jah, mitte ASD. Decoder LSD-d ei anna, seega võib juhuse arvele kirjutada. ASR ja LSD koostöö iseloom võib üsna rapsiv olla, loogiliselt poleks mõlemad varjandid mõeldavad. Kas ASR-i sab deaktiveerida, mõni relee, kaitse välja?

Jutt SEC-st.

Saab ikka, aga siis elimineerid ka ABS`i.

Ise mõtlesin teha lüliti/releega, et kui pidurit vajutad, siis lülitatakse nö "kaitse" sisse ja ABS/ASR toimivad, tavaolekus on väljas (ka kontroll-lampide ümberlülitus, muidu põlevad ööpäev läbi). Reageerimisaeg on piisavalt lühike, et süsteem uuesti "restardi" teeks ja jõuaks ohuolukorras korralikult toimida.