Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: w126 3,8 benz asendada 3,0 dsl mootoriga
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Tere mul selline küsimus klubilistele.Ma tahan oma w126 380 sel ile peale panna 3,0 dsl mootori.Aga dsl mootor on manuaal kastiga ja mul on autm kast kas ma pean ära vahetama ka hooratta ja kas minu käigukast sobib sinna ültse otsa ette tänades Mihkel..Tegemist siis w126 380 sel 1985A 150 kw esimene gen.
Kasuta otsingut, sellest räägitud ikka peaks siin olema.
Otsing abiks, võtmesõnadeks diiseldamine ja diiselmootori paigaldus

Kas asemele läheb OM617 või OM603? Ikka turbomootor?

V8tel peaks all olema 722.3xx, millel starterikinnituse võimalus mõlemal pool. Seega kasti vahetama ei pea. Kuigi ilmselt on käiguvahetus mootorile mitte eriti sobiv - mootorite iseloomud on üsna erinevad.
(19-08-2010, 08:37 AM)v6sa Kirjutas: [ -> ]Otsing abiks, võtmesõnadeks diiseldamine ja diiselmootori paigaldus

Kas asemele läheb OM617 või OM603? Ikka turbomootor?

V8tel peaks all olema 722.3xx, millel starterikinnituse võimalus mõlemal pool. Seega kasti vahetama ei pea. Kuigi ilmselt on käiguvahetus mootorile mitte eriti sobiv - mootorite iseloomud on üsna erinevad.

asemele läheb w123 m ilma turbota Big Grin tean et on jube uimane aga 126 on soliidne liikur nii et jääb rohkem teiseks ehk nokitsemise autoks.ma lugesin postitusi sellel teemal aga konkreetselt ei ei saanud vastust oma küsimuseleSad
Vastused Su küsimustele:
1) hooratas tuleb vahetada;
2) käigukast sobib füüsiliselt külge, kui hooratas on õige.

Need 65 kW, mis tehasest sellesse mootorisse on ehitatud, ei ole piisavad 126 liigutamiseks tänase liikluse rütmis. Seda isegi mitte manuaalkasti puhul. Asja teeb hullemaks see, et pahatihti on neistki hobustest juba märkimisväärne kogus halastuslaskudega mootorist eemaldatud, mistap heal juhul annab moto välja ~poolsada kW.Crybaby

Minu jutu mõte on panna Sind veelkord mõtlema antud swapi mõttekuses - sellel on mõtet ainult siis, kui kõik vajalik on olemas ja mootorivahetus ka hobi ette läheb.

Ainus "mõttekas" mootor sinna on OM606.914 ehk laia kaanega 130 kW turbodiisel. See mootor on oma iseloomult originaalile üsna lähedane.Badgrin

Aga igaüks käitub oma varaga nii, nagu õigemaks peab. Seega, ootan huviga teemat eduka ja lõpuleviidud diiseldamise kohta.
(19-08-2010, 08:59 AM)v6sa Kirjutas: [ -> ]Vastused Su küsimustele:
1) hooratas tuleb vahetada;
2) käigukast sobib füüsiliselt külge, kui hooratas on õige.

Need 65 kW, mis tehasest sellesse mootorisse on ehitatud, ei ole piisavad 126 liigutamiseks tänase liikluse rütmis. Seda isegi mitte manuaalkasti puhul. Asja teeb hullemaks see, et pahatihti on neistki hobustest juba märkimisväärne kogus halastuslaskudega mootorist eemaldatud, mistap heal juhul annab moto välja ~poolsada kW.Crybaby

Minu jutu mõte on panna Sind veelkord mõtlema antud swapi mõttekuses - sellel on mõtet ainult siis, kui kõik vajalik on olemas ja mootorivahetus ka hobi ette läheb.

Ainus "mõttekas" mootor sinna on OM606.914 ehk laia kaanega 130 kW turbodiisel. See mootor on oma iseloomult originaalile üsna lähedane.Badgrin

Aga igaüks käitub oma varaga nii, nagu õigemaks peab. Seega, ootan huviga teemat eduka ja lõpuleviidud diiseldamise kohta.

ma naq suht võhik aga mulle õeldi et pidi 80 kw olema?? ma ei mõtleks diisli peale kui mul ei oleks praeguse mootoriga probleeme.Asi on selles et saadeti vahepeal riiki teenima ja auto jäi seisma keegi ei käivitanud teda selle aja jooksul kordagi ja tagasi tulin proovisin ja ei läinudki käima.olen käinud diagnostis ja ei miskit õeldakse et liiga vana auto ja kao kus kuratBig Grin põhjused siis säde on kadunud ja pentsu ka ei tule peale niiet tõsiselt kopp ess juba niiet läheb diisel peale mootor ka juba olemas nüüd siis ainult veel hooratast vaja ehk pakub keegiTongue
Siis on vale koht diagnostikaksEusa_whistle

80 kW pole ükski 123 diisel. Seega on kas vale jutt või vale mootor. OM603 ehk 124 kolmeliitrine vabalthingeldav on 80 kW, OM602.6xx ehk 124 kahepoolene fööniga on 92 kW, OM617.91x on 123 vabalthingelda kolmene 65 kW ja OM617.95x on 123 fööniga pada, millel 93 kW.

Ülevaate saab kätte siit:
http://www.mercefreaken.com/modellene.htm
(19-08-2010, 09:26 AM)v6sa Kirjutas: [ -> ]Siis on vale koht diagnostikaksEusa_whistle

80 kW pole ükski 123 diisel. Seega on kas vale jutt või vale mootor. OM603 ehk 124 kolmeliitrine vabalthingeldav on 80 kW, OM602.6xx ehk 124 kahepoolene fööniga on 92 kW, OM617.91x on 123 vabalthingelda kolmene 65 kW ja OM617.95x on 123 fööniga pada, millel 93 kW.

Ülevaate saab kätte siit:
http://www.mercefreaken.com/modellene.htm

suur suur tänu infi eest v6sa nüüd vähemalt mingigi pilt silme ees.püüan siis veel hooratta leida ja läheb vahetuseksTongue annan muidugi teada tulevikus kuidas see projekt ka välja kukkus.
Kui vahetuseks läheb püüa siis leida ikka selline pada, kus silindrites surved alles, et talvel ka käima läheks!
(22-08-2010, 12:48 PM)reingsm Kirjutas: [ -> ]Kui vahetuseks läheb püüa siis leida ikka selline pada, kus silindrites surved alles, et talvel ka käima läheks!

Badgrin Kas sul nyyd siis vahel see pada mis juba silindritest kompressiooni välja paugutanud wõi?
Mul korralik traktor Icon_biggrin Kuigi uimane natuke. Aga, kuhu mul ikka kiiret Icon_razz