Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: s202 200K 141kW mure kompressori survega
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Tervist !

Probleem: Kompressor töötab poole võimsusega, max kiirus 120...140km/h

Asjaolud: Suhteliselt rumal minust, kuid kiirendusrajal Pärnu mnt "kiirteele" sõites kiirendasin kolmanda käiguga nii, et pöörded jõudsid piirajani, siis käis üks jõnksakas, pöörded hetkeks kukksid, siis tõusid ja peale seda oli kompressoril pool rammu läinud.


Saksa foorumitest uurisin eile, igasugu sümptomeid pakuti.

Alustasin uuringuid õhu tagasivooluklapist, täpse nimetusega jään jänni - Bypass? saksa keeles siis umluftklappe mis asub õhupuhasti korpuse küljes. Klapp on lahti. Kui mootor käivitada on lahti, kui gaasi anda on lahti... loogika ütleb, et klapp peaks olema rohkem kinni kui lahti...
Kui süüde sisse keerata siis klappi keerav mootor teeb klõpsu, klapp natuke liigub, no nii paar millimeetrit, kuid on koguaeg lahtises asendis.

On reede õhtu, remonti/diagnosti ei jõua ja homme pean sõitma Keila- Kuressaare otsa.

Hannes
Ega seda klappi sa vist seisva autoga vaadates kontrollida ei saagi, kuigi jh selle klapiga pannaksegi kompressor ülelaadima. Vanematel oli veel kompressori otsas magnet sidur. See aga rakendub küll kohapeal tuuri andes. Ikkagi vajaks diagnosti su masin.
Täiendan seda teemat, auto käis Kuressaare Silberis diagnostis ja viga olevat otseselt õhukulumõõtjas. Kuna õhukululugejat olen varem kahel korral juba vahetanud ei kahtlustanud seda, kuna auto on lihtsalt nõrk, varem kahel korral on õhukulu lugeja tõttu auto ikka konkreetselt puterdanud, tõmmelnud ja välja surnud.

Liqui-Molil on üks selline toode sarjas nagu Luftmassenmesserreiniger - otsetõlkes õhukulumõõtja puhastaja. Spray, millega lastakse otse andurile ja lastakse kuivada. Kas keegi on proovinud ? Kuna hetkel on autol õhukululugeja nagu poolsurnud, siis tasuks nagu natuke üle saja krooni katsetamise peale kulutada ?