Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: K:300D W126 `82 sooviks teada mootori käppade pikkust ?
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Asi selles, et mootoril käib sisselaske kollektor vastu kere gaasi andes. Kas keegi kes ümber on ehitanud w126-le om617 5cyl-mootori võiks anda nõu?

Tänud ette.
(13-08-2010, 04:30 PM)slidholding Kirjutas: [ -> ]Asi selles, et mootoril käib sisselaske kollektor vastu kere gaasi andes. Kas keegi kes ümber on ehitanud w126-le om617 5cyl-mootori võiks anda nõu?

Tänud ette.

kas nyyd on paigaldamisel midagi valesti läinud vms aga kui asi tõesti impossible on siis järelikult tuleb kuskilt vahel maha lõigata ja uue kurviga asja lahendama hakata.......
(13-08-2010, 06:08 PM)Reddog Kirjutas: [ -> ]
(13-08-2010, 04:30 PM)slidholding Kirjutas: [ -> ]Asi selles, et mootoril käib sisselaske kollektor vastu kere gaasi andes. Kas keegi kes ümber on ehitanud w126-le om617 5cyl-mootori võiks anda nõu?

Tänud ette.

kas nyyd on paigaldamisel midagi valesti läinud vms aga kui asi tõesti impossible on siis järelikult tuleb kuskilt vahel maha lõigata ja uue kurviga asja lahendama hakata.......

Kas kõik kes on teineud sama ümberehituse on sisselaske kollektori ümber ehitanud?
Nu oma isendi pealt vaadates siis mitte...... Praegu hetkel ei oska muud öelda ka milles sul asi sest näeks reaalselt asja ja kohta kus probleem on siis äkki oskaks öelda..... Kas äkki saad häirivast kohast pildi teha ntx kus vastu käib jne jne
(16-08-2010, 01:02 AM)Reddog Kirjutas: [ -> ]Nu oma isendi pealt vaadates siis mitte...... Praegu hetkel ei oska muud öelda ka milles sul asi sest näeks reaalselt asja ja kohta kus probleem on siis äkki oskaks öelda..... Kas äkki saad häirivast kohast pildi teha ntx kus vastu käib jne jne

Viga seisneb tõenäoliselt mootori käppades. Milliseid käppasid ise kasutad, mis mootorilt pärinevad või oled need ise valmistanud ? juhul kui hakkan käppade asendit muutma siis mida peaksin jälgima?
Mootoripadjad?
Selle vanakooli paja jaoks on aretatud arvatavasti ise mingid käpad. Ning mitte eriti õnnestunult. On omal kah tegu olnud kahe sellise aparaadiga, ühel oli õhufiltrit aretatud nii et oli sealt tükk välja lõigatud ja kere kuju järgi teistmoodi konfiguratsioon aretatud Icon_biggrin kuid oli korralikult tehtud töö.
Teisel masinal oli pandud vana tüüpi õhufilter, noh see õlivanniga, mida kasutati 115 ja esimeste 123 peal.
kas väintvõll peak ideaalis olema samal joonel kardaaniga ? kas mootor peaks olema loodis v mingisuguse nurga all?
Mootor võiks kardaaniga ikka joondus olla, sest muidu hakkab kardaani rohkem kulutama. Kui loodi tahad panna siis vast õhufiltri korpuse pealt...ma arvan.