Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: Roolikarbi pealekeeramine W126 el
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Ehk siis kuidas see asi käib. Kunagi oma 123 el sai küll keeratud, kuid esmapilgul tundub, et kuuel on see karp sutsu teine.

W123 el tuli seda kruvi väljapoole keerata, siis pingutas asja paremaks, kas !26 el on asi samamoodi. Kiirelt vaadates ma pealpool ei näinudki seda kruvi, kas see on üldse olemas, ja kus see täpsemalt asub.


Iseenesest see karp suht hea - ei kolksu ega lase ka õli läbi, kuid üle 110 sõites tunneb, et päris kohe ei võta rool, kui tsipa keerata.

W123 el hakkas küll asi kohe mõnusamalt tööle, kui sai sutsu pingutatud.

Ootan siis asjalikke vastuseid.
Tere!
Vatsta ei oska, aga hoopis kysiks, et misasja sa 123 peale keerasid roolikarbil? asukoht oli roolivarda juures?
Mul endal w123 200d 83a ja mötlesin karbi vahetuse peale, sest rool ei ole niii täpne kui olla voiks. Kui saab peale keerata miskit prooviks selle ära.
Aitähh ette!
Kruvi täitsa olema,kuid väga s..tt ligi pääseda,Silberis oli selle jaoks spetsvõti.
Tere taas!
Vabandan vöhiklikkust aga leidsin selle regulli kruvi w123 200d-l ise üles. Vaatab roolivöimu kasti pealt vastu. Seal aint yks ongi. Vajalikud 6mm kuuskant (reguleerimine) ja nr 19 padrun vöi leht (stopper). Suur saladus peitub selles et "peale keeramine" tuleb teha seda kuuskant kruvi ylespoole - välja keerates:eureka:. Nati keerata ja söita proovida ja nii nikaua kui ok. Endal möjus häste söida nagu uue autoga. Jöudu!