Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: mure w140 2,8L õli ära vajumisega mootoris.
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Pealkiri sai vähe keeruline,aga probleemiks on õli alla vajumine mootoris.Tegemist on W140 2,8L 97a. mootoriga,mark peaks olema M104.Hommikul käivitades läheb 2-3 sekundit,ennem kui õlisurve üles saab.Ma arvan,et reduktsioonklapp on jäänud avatud asendisse ja laseb õlis tagasi voolata.Küsikski seda,et kus asub reduktsiooklapp?Kas õlifiltri korpuses või õlipumbas?Ja kuidas seda viga saaks kõrvaldada.
Järgmine kasutaja, kes ei oska kirjavahemärke kasutada. Peale komaja punkti käib alati tühik. On see tõesti nii raske?
(04-08-2010, 07:00 PM)indrek Kirjutas: [ -> ]Järgmine kasutaja, kes ei oska kirjavahemärke kasutada. Peale komaja punkti käib alati tühik. On see tõesti nii raske?
Ma väga vabandan filoloogide ees, aga see vastus mind kahjuks ei aita. Ja sellist sõna nagu on KOMAJA ma kahjuks ka ei tea.
Thumbsup
Minu arust pole see üldse probleem. Kõik M104 mootorid, mida ma näinud olen, käituvad sedamoodi. Oleneb ka õlist, mida kasutad, aga usun, et sa ei pea muretsema.

Meie S280 W140 on ostmisest saati niiviisi õlirõhku üles ajanud ja kõik teised 3.2 ja 3.0 mootorid samuti.
Tänud Hents99 vastuse eest. Murelikuks teeb hommikul käivitamisel kostev hääl mootorist. Selline kerge saale klobin, kuni surve on üles saanud.
EPC näitab, et otse all pumba küljes on PRESSURE RELIEF VALVE: mutter, pulgake, vedru ja klapp. Samas on filtri korpuse kinnituspoolsel küljel allosas ka mingi by-pass valve.
Tänud vastuste eest.