Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: Mootor kuumeneb üle (tiivik liiga aeglane)
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2
Et siis nüüd suvel selline jama, mootor hakkas üle kuumenema kui kuskil kaua seista.avastasin, et jahutustiivik keerleb väga aeglaselt ja kogaeg järjest nagu ja selle tiiviku saab ka näpuga väga lõdvalt kinni pidada, ta nagu liiguks lõdvalt kuidagi.Ise nagu aru ei saa miks ta nii kiirelt ei hakka kaasa keerlema selle hammasrattaga mis seda rihma veab?Täpsemini nagu seletada ei oska, aga küsimus, siis selline kas mõnel mersul on võimalik panna erladi nagu talveks aeglasemalt see tööle ja suvel kiiremini? Auto mb124d
minu teada käib see tiivi nö siduri peal. Seetõttu saab teda näpuga kinni pidada.

Ideeliselt peaks tiivik kiiremini pöörlema hakkama kui mootori pöördeid tõsta.

elektriga jahutuse puhul on võimalik küll tiiviku kiirust muuta aga ma arvan et seda ei kasutata.
Rihmapealt käiatav tiivik peaks paraleelselt mootori kiirusega pöörlema.

Ja ülekuumeneb mootor seetõttu et tühikäigul ja seistes ei ole jahutus piisav. Lahendus on elektrivent ilmselt.
Sidur äravahetada.
Kas pingutamisest poleks kasu, mõtlen selle mutri mis tiivikut kinnitab?Ja süsteem ise on jah selle siduriga...
Proovida võib aga arvan et ei ole.
Vaheta parem sidur ära
MarekV Kirjutas:Proovida võib aga arvan et ei ole.

Mis seal siduril muidu kakti võib olla ja kui ära vahetada, siis hakkab tühikäigul ka ikka kiiresti ventikas käima? Just seda oleks vaja, et mite ainult ei tõsta tiivik pöördeid siis kui kiiremini sõita vaid ka siis kui auto käib kohal.
Mina panen ventika igal suvel kinni,kasutades selleks suurt klambrit (nagu veelõdvikul).Sain selle veoauto varuosade poest.Läbimõõt oli vist 105 mm. Autoks W124 2,0 D
nordrainbow Kirjutas:Mina panen ventika igal suvel kinni,kasutades selleks suurt klambrit (nagu veelõdvikul).Sain selle veoauto varuosade poest.Läbimõõt oli vist 105 mm. Autoks W124 2,0 D

Hakkab mõtetult ulguma. 2,0D puhul piisab täiesti kui jahutussüsteem läbi pesta ja pole korras sidurit vajagi.
ei tea mis masinad teil küll on?minu w201 2,0d käib ka tiivik jeeli-jeeli ringi,aga kuumaks küll ei kipu minema.vahest jääb isegi poodi minnes niikaua lõksuma kui tagasi tulen ja ei mingit märki ülekuumenemisest:hump:
4-ja silindrilistel on el.mag.sidur ja see rakendub temp. 99-102.Selle temp.-ni käibki ta täitsa vabalt. 5ja6sil.on viskosidur,aga see on hoopis teine teema.järelikult viga tuleb otsida mingist andurist.
Pets Kirjutas:4-ja silindrilistel on el.mag.sidur ja see rakendub temp. 99-102.Selle temp.-ni käibki ta täitsa vabalt. 5ja6sil.on viskosidur,aga see on hoopis teine teema.järelikult viga tuleb otsida mingist andurist.

mitte kõigil 4 syl. mul oli E200D `93a. sellel oli sidur. Sama sidur mul praegu 3,0D küljesShy
Enne siduri kallale minemist alusta anduri kontrollist. Võta anduri pistik lahti ja ühenda pistiku klemmid omavahel juhtmega siis peab tiivik täis kiirusel tööle hakkama. Ennem kontrolli kaitse üle või pärast kui selle läbi säristad:biggrin:
nordrainbow Kirjutas:Mina panen ventika igal suvel kinni,kasutades selleks suurt klambrit (nagu veelõdvikul).Sain selle veoauto varuosade poest.Läbimõõt oli vist 105 mm. Autoks W124 2,0 D

Kuidas paned ventika suvel kinni?Päris täpselt ei saanud aru, mul vaja et ventikas käib just.Confusedhocked:
Taavi Kirjutas:
nordrainbow Kirjutas:Mina panen ventika igal suvel kinni,kasutades selleks suurt klambrit (nagu veelõdvikul).Sain selle veoauto varuosade poest.Läbimõõt oli vist 105 mm. Autoks W124 2,0 D

Kuidas paned ventika suvel kinni?Päris täpselt ei saanud aru, mul vaja et ventikas käib just.Confusedhocked:
  


ta mõtles et paneb ventika jäigalt vedama  noh et käib koguaeg ringi täie vindiga (niipalju kui pööret annad,nii kiiresti käib ringi):hump: lihtne ju!
MESAMEES Kirjutas:
Taavi Kirjutas:
nordrainbow Kirjutas:Mina panen ventika igal suvel kinni,kasutades selleks suurt klambrit (nagu veelõdvikul).Sain selle veoauto varuosade poest.Läbimõõt oli vist 105 mm. Autoks W124 2,0 D

Kuidas paned ventika suvel kinni?Päris täpselt ei saanud aru, mul vaja et ventikas käib just.Confusedhocked:
  


ta mõtles et paneb ventika jäigalt vedama  noh et käib koguaeg ringi täie vindiga (niipalju kui pööret annad,nii kiiresti käib ringi):hump: lihtne ju!

Peaks ka proovima, aga kuhu see klamber seal peaks kinnitatud olema:question:
Muidugi kardan, et kui pidevalt tööle panna, siis jahutab liialt maha...
Liialt maha ei tohiks vist jahutada,kuid mis häält mootor tegema hakkab.....nagu V8,selline lendutõusmistunne tekkib.:bigsmile:
Alu Kirjutas:Enne siduri kallale minemist alusta anduri kontrollist. Võta anduri pistik lahti ja ühenda pistiku klemmid omavahel juhtmega siis peab tiivik täis kiirusel tööle hakkama. Ennem kontrolli kaitse üle või pärast kui selle läbi säristad:biggrin:
kus asub andur ja selle pistik? kuskil mootori peal?
Tsitaat:kus asub andur ja selle pistik? kuskil mootori peal?

Mootori peal ees otsas. Juhetpidi otsides vist sai ka üles leida. Ei mäleta enam kas see kadus vahepel kuskile juhtmekimpu ära või ei.
Karl Kirjutas:Liialt maha ei tohiks vist jahutada,kuid mis häält mootor tegema hakkab.....nagu V8,selline lendutõusmistunne tekkib.:bigsmile:
peale selle veel mõjutab õrnalt kütusekulu kuna mootorile tekib lisatakistus pideva tiiviku vehkimisega:hump:
Lehti: 1 2