Tere siis kõigile, tegin siis oma pikaaegse unistuse tõeks ja sai muretsetud endale selline kena liikur nagu Mercedes-Benz.
Esmamuljed on head kuigi eriti sõitnud pole taga kuna ise veel ajateenisutses.
Aga niipalju on aru saada et tegemist eritit mugava autoga.
Vigu leidub nagu vanal auto ikka kuid võrreldes seisuga milline oli mu eelmine auto BMW 735 siis on need vead mersul nagu kerge nohu
Mark: MB 280 SE
V.A. : 1982
Ls. : ~300 000 (mootor on vahetatud et ls ei ole õige)
Moto : 2,8 136 kw
Värv : hall
Kk : manuaal 5k
Sisu:Sinine veluur
Lisad: 4x el.aknad,katuseluuk,kesklukk (hetkel ei funtsioneeri),muu peaks olema standardina nii või teisiti juba olemas
Probleemideks on siis eelmainitud kesklukk ja teine probleem on, et auto keeldub soojalt korralikult kaivitumast, külmalt kaivitub poolest pöördest.
Roostet leidub minimaalselt ainult parema esitiiva alt.
Egas midagi, siin ka mõningad pildid esialgu kuulutusest, hiljem teen ise pildid ja lisan ka siia
http://www.upload.ee/image/704743/OXlf3i...g24xSd.jpg
Selline ta siis on ja vabamad hetked tegelen vigade eemaldamisega ja annan ka siia teada.
Oodatud on koik kiitused ja laitused
Jargmise korrani!
Kui lappad veidi sm. Tihhanovi W126 teemat, siis seal lõpupoole räägib ta ka sellest soojalt mitte-hästi käivitamisest. Äkki annab mõtteainet. Aga viska rohkem pilte oma laevast. Päris sile näeb välja ja minule küll meeldib.
Edu ja jaksu masinaga!
Minu 500SEC käivitus soojast peast samuti väga kehvalt, pidi pikalt starteriga mootorit ringi ajama. Põhjus seisnes pritsepea aluses kummis, mis oli katki mõranend.
Samas ma arvan et see 2,8 on ka sama probleemivaba suuremalt jaolt kui enamus. Tähtis on vaid kesta yldine olukord ja kindlasti koristaks need kroom tiivaääred ära
Kroon tiivakaarte all on hunnik roostet, nagu ikka. Kui seda enne paigaldamist polnud, siis peale paigaldamist tuli see sinna kindlasti.
Soojalt käivitumisse süvenedes, siis suureks hädaks on neil ka kütusepumba juures olev rõhuklapp. See peaks hoidma alguses mingil määral kütuse rõhku üleval, kuid see on kiire surema ja pikk käivitus tulebki sellest, et pump peab kütuse uuesti peasse lükkama. Külmalt seda probleemi pole, kuna pump läheb siis üldjuhul kohe taha.
Tänan kommentaaride eest, eks ma jah hakkan vaikselt tegelema masinaga,kroomliistud on plaanis eemaldada kui seal seal all midagi väga hullu pole
Pildid proovin see nv ära teha.
Egas midagi kui et lähipäevadeni mil tulevad paremad pildid
Autol pole viga, aga 126 ja manuaal
Kui panna lahjale bensukale diiselmootor asemele, sellest saan aru, aga täiesti arusaamatu mulle, miks on vaja s-le manuaalkasti
Vb minu kiiks aga kuus on ju "mugava sõidu" auto.
Isiklikult olen harjunud suurte sedaanide manuaalidega ja mind see ei häiri
Eks see ole maitse asi ka
Nii, nüüd mõnda aega sõjaväest väljas ja on saanud ka mootori probleemi uurimine mingit tulemust,
väidetavalt läbi pihustid ja mingisugune klapp v asi mis külmalt käivitudes reguleerib kütuse segu vms. Eks nii kui esimene palk saabub hakkan ka nende probleemide eemaldamisega kiirelt tegutsema
Alla said ka enne lükatud lamell rehvid, suvel ehk saab alla mõned suuremad veljed ja need jätaks talvekateks.
Kuniks järgmise korrani kui hakkab juba probleeme lahendama.
Sai vahetatud õhufilter ja summuti kinnitused. Järgmine nädal läheb auto klapisääretihendite vahetusse.
Täna siis selgus päris nutune asi, pmt jahutusvedelik ja õli olid saanud silindritesse ja selletõttu läks plokk nüüd survestamisele ja siis vastavalt, kas lihvimisele või keevitamisele
Niih, auto siis lõpuks tagasi, nüüd töötab mootor nagu kellavärk
Tehtud töödes võin kirjutada homme, kuna hetkel ple paberit kaasas, kus kõik kirjas.
Aganokitsemist leidub veel, põhi mure siiski lahendatud
Tehtud tööd siis:
*Klapisääre tihendid
*3 Väljalaske klappi
*Plokokaane remont
*6 Süüteküünalt
*Õlivoolik
*Jahutusvedelik
*Õli
*Klapikaane tihendi kompl.
*Plokikaane tihendid
*Vahekaane tihendid
*Õlifilter
*Kollektori tihend
Palju remont siis maksma läks kui saladus pole.
No omajagu
900 kanti
Selline küsimus ka veel, et kesklukk teeb trikke, et pea igakord kui autot köivitada siis otsustab kesklukk uksed avada, mingil muul juhul ta seda ei tee. Kas probleem võib olla vaakumis või paneb mingi elektroonika kuskil segast?
Ja veel, et nüüd hakkas äkitselt seisupiduri tuli koguaeg põlema, kas mingi andur vigane või milles probleen?
Ja nagu ikka, pole head ilma halvata. Suutsin täna siis põhjustada avarii. Lühidalt äeldes oli mul tähele panu mujal ja pika libisemisega, kuigi pikivahe oli suur, lendasin teisele tagant sisse
Selle tulemusena, radiaatoris auk, esivõre tükkideks ja kapott kergelt kõver ning see metall tala mis jookseb paralleelselt üle tulede ja radiaatori eest on mõlkis
Eks näe mis saama hakkab, ootan ka pakkumisi radiaatorile ja esivõrele.
Kuniks järgmise korrani
Niih, uudist siis nii palju,e t radiaator vahetatud ja esivõre tellitud. Eks näe mis kapotist saama hakkab
Juhtus siis täna hommikul see, et hakkan tööle minema ja nagu ikka hakkan käiku välja võtma, et autot käivitada ja avastan, et pedaal käib kuidagi jõle kergelt.
Vaatan siis kapoti alla ja mis ma näen, vooliku sealt pidurivedeliku potka küljes lahti löönu ja pool potkat tühi. Siit ka küsimus, et mis õli sinna sisse läheb ja kas seda voolikut ka eraldi kuskilt saada on?