Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: w 124 2,5D kardaani tugilaagri vahetus?
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Autoks 124 2,5 D automaat 1987 ja küsimus siis selline et kui raske on selle kardaani tugilaagri vahetus ja tuleb seal midagi jälgida?
Jälgida tuleb seda, et kardaani pooled satuks kokku samas asendis. Ehk pikinuut läheks algupärasesse asendisse.


Lammutamist natuke on, kuid midagi hullu ei ole. Summuti jääb ette ja termokaitseplekk. Kui summuti võib veel alla jätta ja kusagilt vahelt urgitseda, siis pleki peab küll eest keerama.
Kahte tummist võtit on ka vaja, et pikinuudi pingutusmutter lahti saada. Äkki olid 46...Icon_rolleyes
(19-07-2010, 10:12 PM)v6sa Kirjutas: [ -> ]Jälgida tuleb seda, et kardaani pooled satuks kokku samas asendis. Ehk pikinuut läheks algupärasesse asendisse.


Lammutamist natuke on, kuid midagi hullu ei ole. Summuti jääb ette ja termokaitseplekk. Kui summuti võib veel alla jätta ja kusagilt vahelt urgitseda, siis pleki peab küll eest keerama.
Kahte tummist võtit on ka vaja, et pikinuudi pingutusmutter lahti saada. Äkki olid 46...Icon_rolleyes

Tere! Kas tõesti peab jälgima nuutide endist asendit!!! Minu teada on mõlemad kardaanid eraldi tasakaalustatud! Ja kui ongi juhuslikult lahti tulnud siis mis trikiga leida sama asend?
Ei pea jälgima, kuid on tungivalt soovitav. Olgu selle algse tasakaalustusega, kuidas on, kuid need autod on kõik mine-tea-mitu-gigameetrit maha vuranud ja vibratsioonivaba kooseksisteerimise tagamiseks tuleks need pooled ikka samas asendis tagasi saada.

Kusagil käidi välja üks pilt, kus oli näha tehasesälgud. Mina pole veel oma kardaanidelt neid leidnud... Mistap on saanud alati teha peale omad märgid.

Ega seal peale katsetamise muu aita. Ning kui ei vibra, polegi midagi hullu.
Vahetasin tugilaagri ära ja peale seda algas ka kerge vibra. Eesti teedel suurt tunda ei ole aga Soome kiirteel küll. Muidugi ma ei tea ka kui kõvasti peab see nuudi mutter olema??? Samuti selgus, et kardaani ristigi võiks vahetada aga viimane on kärnitud. Kuidas siiski saada rist tsentrisse. Paluks abi edukate kogemuste jagamisel!
(07-10-2011, 09:24 AM)v6sa Kirjutas: [ -> ]Ei pea jälgima, kuid on tungivalt soovitav. Olgu selle algse tasakaalustusega, kuidas on, kuid need autod on kõik mine-tea-mitu-gigameetrit maha vuranud ja vibratsioonivaba kooseksisteerimise tagamiseks tuleks need pooled ikka samas asendis tagasi saada.

Kusagil käidi välja üks pilt, kus oli näha tehasesälgud. Mina pole veel oma kardaanidelt neid leidnud... Mistap on saanud alati teha peale omad märgid.

Ega seal peale katsetamise muu aita. Ning kui ei vibra, polegi midagi hullu.

Täitsa õigus! Leidsin täitsa tehase märgid ülesse. Tegemist on valu vorpidega. Risti peal kaks vorpi ja kardaani koonilise pinna peal üks vorp. Panin kokku ja kadus igasugune vibra. Massaasi tool lõpetas tegevuse!!!Eusa_dance Tänud!
Teema lukku!
Ärge pange midagi lukku siin ! Nuudiinfo on suht vajalik teave, tugilaagreid ikka vahetatakse ja nii ka mina. Nüüd autol alates 100km/h vastik vibra sees, nuudid panin peale vahetust suvaliselt kokku, ehk seal peitubki põhjusIcon_rolleyes
Ja kui kõvasti see nuutide pingutusmutter peab ikka kinni olema ?
124 remondiraamat ütleb, et peale kardaani kohalepanekut tõmmatakse see mutter pinguga kinni. Pingutusmoment oli kah antud.
Ise olen jätnud igaks juhuks siiski nii et tugevat jõudu rakendades on mingil määral võimalik nuutliite liikumine.