Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: w211 4matic
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.

r3o

Plaanis on soetada nelikveoline sõiduk ja üks kandidaat on e-klassi w211 Mercedes.
Aastaarv jääks vahemikku 2005 - 2007
Huvitab, mis moodi selles vahemikus toodetud isendite 4-matic töötab. Kas keegi oskab vastata järgnevatele küsimustele just selle perioodi 4-maticu kohta.

1) Esi- ja tagatelje vahel on momendi jaotus konstantne või see muutub mingites piirides?
2) Kuidas jaotatakse jõudu tagateljel? Kas kasutusel on lsd või lahtine differ ja kontrollitakse elektrooniliselt (ABS) kas üks ratastest libiseb?
3) Kuidas jaotatakse jõudu esiteljel? Seal turvakaalutlustel lsd-d pole vist kunagi kasutatud?
4) Mis hakkab juhtuma, kui üritada liikuma saada ja ühel kuni kolmel rattal puudub haardumine? On selliseid süsteeme, kus auto jääb kinni kui mõlemal teljel üks ratas libiseb (lahtised diffrid). Mõned süsteemid suunavad jõu ükshaaval erinevatele ratastele jne. Kuidas selle ajastu 4-matic toimib? Kõik neli ratast koos vedamas on ilmselt palju loota? Aga kas veab korraga üle ühe ja kui mõlemal teljel ühel rattal haardumine puudub kas siis auto liigub?
(16-07-2010, 10:56 PM)r3o Kirjutas: [ -> ]Kuidas selle ajastu 4-matic toimib?

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=ZoIc4SyZy2M&feature=related[/youtube]