Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: Mercedes G 230 88`Offroader
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Mark:Mercedes-Benz GE230
Väljalaskeaasta:1988
Läbisõit:ei teagi täpselt 200 000vms
Mootor:2,3l R4 92kw
Muud tehn. andmed: 32" tollised Wrangler MT rehvid, 3 käiguline aut. käikar
Värvus: hõbedane
Lisavarustus:juba olemas aga installimata on ComeUp vints, arvutilaud, kaamera alus, varustuse kinnitused

Vead: Vägagi pettunud käigukastis. Aut. jätab maastikul aega ka muude asjadega tegelemiseks aga isegi manuaalselt 1. käigu peale pannes lükkab ta tihti kõige pingelisemal hetkel 2. käigu peale.

Plaanid: Rauaring kiirelt, lisatuled ja kõik muu võistluseks vajalik külge.

Peale ostmist esimesel safaril
http://www.rajar.ee/Gpildid/DSCF2060.JPG
Esimesel safaril peale mäkketõusu kerge "ülekuudi" test.
http://www.rajar.ee/Gpildid/DSCF2266.JPG
http://www.rajar.ee/Gpildid/DSCF2269.JPG
http://www.rajar.ee/Gpildid/DSCF2284.JPG
Peale remonti
http://www.rajar.ee/Gpildid/DSCF0291.JPG


lükka märk sirgeks Smile

aga offroadimiseks muidu vist väga ok pill. läbivus jms siis. käimakotti aga annab ehk reguleerida või vajadusel mõned käigupakid-tihendid ära vahetada. mb pole just kehvade kastide poolest tuntud.
Põhirgmunendid miks me vana võistlusmasina G vastu vahetasime on selles et tehase diffrilukud on asendamatud ja spiraalvedrud.

Käikar pidavat tõesti väga tugev olema.