Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: W211 immo piiksub
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Probleem siis immobilaiseriga. MB foorumit uurides sain nii palju targemaks, et tegemist PEAKS olema Pulsar 12 immoga.
Milles probleem seisneb?

Esimene. Peale auto käivitamist, umbes 3-5 minuti jooksul kostub kaks pikka piiksu umbes 10 sekundilise vahega. Midagi selle tagajärjel ei toimu... aga miks need piiksud? Seda ei tea.

Teine. Sõidu ajal mitu piiksu järjest (valjemaks ja pikemaks muutuvamad) ja peale viimast pikka piiksu auto kas sureb välja või mootor hakkab tõrkuma (jõud kaob ära).

Patarei on vahetatud, selles ei tohiks probleem olla. "Ühendust" peaks saama kuna nn "münt" (pult) on sõidu ajal keskkonsooli tuhatoosis.

Kuna auto on Saksamaalt toodud ja immo seal paigaldatud, siis täpsemalt sellest midagi ei tea. Kus kohas see vastuvõtja peaks olema? Kas on mingi LED-tuluke ka kuskil mis vilgub? Ja kuhu see aju-osa tavaliselt paigutatakse?
(29-06-2010, 07:15 PM)swiss Kirjutas: [ -> ]Probleem siis immobilaiseriga. MB foorumit uurides sain nii palju targemaks, et tegemist PEAKS olema Pulsar 12 immoga.
Milles probleem seisneb?

Pult liiga kaugel.

(29-06-2010, 07:15 PM)swiss Kirjutas: [ -> ]Esimene. Peale auto käivitamist, umbes 3-5 minuti jooksul kostub kaks pikka piiksu umbes 10 sekundilise vahega. Midagi selle tagajärjel ei toimu... aga miks need piiksud? Seda ei tea.

Patarei pinge madal.

(29-06-2010, 07:15 PM)swiss Kirjutas: [ -> ]Teine. Sõidu ajal mitu piiksu järjest (valjemaks ja pikemaks muutuvamad) ja peale viimast pikka piiksu auto kas sureb välja või mootor hakkab tõrkuma (jõud kaob ära).

Puldi signaal ei jõua immosse ja immo aktiveerub.

(29-06-2010, 07:15 PM)swiss Kirjutas: [ -> ]Patarei on vahetatud, selles ei tohiks probleem olla. "Ühendust" peaks saama kuna nn "münt" (pult) on sõidu ajal keskkonsooli tuhatoosis.

Pataka pinget mõõtsid? Poes müüakse tihti kaua seisnud patakaid mille pinge madal. Uue pataka pinge peaks olema vähemalt 3,2V.

(29-06-2010, 07:15 PM)swiss Kirjutas: [ -> ]Kuna auto on Saksamaalt toodud ja immo seal paigaldatud, siis täpsemalt sellest midagi ei tea. Kus kohas see vastuvõtja peaks olema? Kas on mingi LED-tuluke ka kuskil mis vilgub? Ja kuhu see aju-osa tavaliselt paigutatakse?

Vaevalt Saksas Leedu immosid paigaldatakse...
Pult ei saa ju liiga kaugel olla kui ta autos on Smile
Patarei pinge mõõtsin üle. Puldi sees oleval 3.0 ja karbist võttes tutikal sama palju. Kuidas saab seal üldse 3.2V olla?
(29-06-2010, 10:13 PM)swiss Kirjutas: [ -> ]Pult ei saa ju liiga kaugel olla kui ta autos on Smile
Patarei pinge mõõtsin üle. Puldi sees oleval 3.0 ja karbist võttes tutikal sama palju. Kuidas saab seal üldse 3.2V olla?

Saab, see Pulsar ei levi eriti hästi, eriti kui antenn pole piisavalt hästi pandud või kui immo on pandud pagassi/kapoti alla näiteks. Laetud auto aku on ka 12,6V mitte 12V nagu peal kirjas.

edit:

See Pulsar andis vist tühja pataka piiksu juba 2,9V pealt... Mina olen enamus neid "tablette" Serigost ostnud ja kõigil on olnud 3,25V pakendist võttes.
Marekul õigus. Kui uus patarei on 3.0V ,siis mina seda pulti ei paneks. Korralik uus on jh 3,2V on ja ära ususta seda, et kui sa patarei pinget mõõdad, siis pole sellel puldi tarbimis koormust. Kõige õigem on mõõta pinget ikka tarbimise ajal. Kehval patakal võib see kukkuda isegi alla 2,5 V kuigi ilma koormuseta näitab 3,0V. Üldiselt on mul pulsariga vastupidi probleeme olnud, kus auto seisab öösiti saatjale liiga lähedal ja on isegi väikest mahalaadimist põhjustanud.(Käivitusluba pidevalt olemas ja relee koos..(Need olid küll ilma ukse ahelata ühendatud)) Ühel sai isegi antenni lühemaks lõigatud, sest levi ulatus oli ikka mega suur Üle 10m