Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: Erinevaid küsimusi 190 kohta.
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Tervist

Otsimise tulemusena ma enda küsimusele päris vastust ei leidnudki, nii et mõtlesin ise teema algatada.

Et küsimus oleks järgmine: Kas MB190 2,0 53kw diisel mootorile läheb otsa MB190 2,0 bensu mootori käigukast ? Sellele vist sain ka ise vastuse, et kõikide reas mootorite käigukastid sobivad seeria numbrite piires omavahel ?

Ning järgmine küsimus tuleb ka veel siduri kohta, et enne oli diislil küljes automaat kast ning sellest tulenevalt tuleb ka nüüd automaadi asendamisel manuaaliga vahetada sidur ära, et kas bensuka (manuaal kasti) sidur istub otsa diislile?Icon_rolleyes
hooratas siduriga koos tuleb ära vahetada
(27-06-2010, 02:17 PM)herkki Kirjutas: [ -> ]hooratas siduriga koos tuleb ära vahetada

Jah, seda mõtlengi aga kas ka bensuka hooratas koos siduriga klapid disla külge?
hooratastega selline lugu, et sidurikomplekte on 2 sorti. ühed suure sidurikettaga ja teised vähe väiksemaga. neid omavahel kombineerida ei saa, kuid mõlemad istuvad täis komplektina nii mootori kui käigukasti otsa. survelaager oli vist kaa sama. ühesõnaga pole vahet kas diisli või bensaka siduri komplekt. väga hea ülevaate siduri juppide sobivuse kohta annab ladu24.ee mis näitab ära milliste teiste mudelite sidurid on täpselt samad. nagu saan aru, siis sul on veel praegu automaatkast. see tähendab, et ennem manuaalkasti lisamist pead väntvõlli sisse paigaldama ka vastava laagri, kuhu käigukasti võll toetuma hakkab. (too laager maksis midagi 100.- ümber)
Selge ,tänud vastuse eest. Sai nüüd üks MB 190 doonoriks soetatud ja eks ole paista kuidas asi klappima hakkab. Icon_cool
Mis automaatkastiga juhtus?
(28-06-2010, 08:03 PM)El`Lango Kirjutas: [ -> ]Mis automaatkastiga juhtus?

Tegelt on asi nii, et käsil on üks gaz 69 projekt, millele läheb Mercedes-Benz 2,0 diisel peale. Sai siis ühelt tuttavalt mootor ostetud ning millel oli automaat otsas (siiski oleks vaja gazikule manuaal kasti) ning sellest ka see asi tuleneb. Muidugi automaat käigukastil oli ka mingi kala sees, ei tahtnud teine õigest käike vahetada vms.

Ehk kellelgi leidub 5 käigulist manuaal kasti mõistliku hinna eest? Praegu oleks 4 käiguline kast võtta, kuid siiski oleks soov just viiese järele.Icon_cool
Väga väga nüri mootorCrybaby Sõber pani sama kompoti Gaz 66-le peale ja seda nii, et 66 käigukast jäi ka peale. Max kiirusega ei saaks ka turumutist möödaSmile Ise soovitaks Bemari 2,4 turbodislat. Omal ajal oli kiireim diiselauto.
(04-07-2010, 08:23 PM)taaviw126 Kirjutas: [ -> ]Väga väga nüri mootorCrybaby Sõber pani sama kompoti Gaz 66-le peale ja seda nii, et 66 käigukast jäi ka peale. Max kiirusega ei saaks ka turumutist möödaSmile Ise soovitaks Bemari 2,4 turbodislat. Omal ajal oli kiireim diiselauto.

Kas mitte 2,0 diisel juba GAZ 66-le mitte väga lahjaks ei jää? Umbes vene willisest ikka 3 korda suurem autu kah ju.Icon_biggrin
Väga lahjaks jääb. Aga arvan siiski, et 69le on ka veits lahja. G-klass 2,4 nürikas diisel liigub ka häirivalt uimaselt ja jõetult.

Sõbral on 66 metsavälja veoks. Tõstab ise palgid peale ja toob metsast välja ka. Oma ülesandega saab hakkama. Aga liikluses...Eusa_doh
Tal on Mercedes-Benz mootor koos Mercedes-Benz käimariga ühendatud 66 käigukasti. Sellega on võimalik ikka eriti aeglaselt sõita.
Eks see ole paista..


Aga tekkis uus küsimus, kas 190E 2,0 90kw bensuka differ on erinevate ülekannete arvuga, kui on 190D 2,0 55kw diisli oma ?
(10-07-2010, 07:36 PM)JuhanParm Kirjutas: [ -> ]Eks see ole paista..


Aga tekkis uus küsimus, kas 190E 2,0 90kw bensuka differ on erinevate ülekannete arvuga, kui on 190D 2,0 55kw diisli oma ?
ülekanne pole sama, aga see ülekande vahe nii väike et ei tohiks midagi hullu olla. endal 190 2.5 diislil oli ennem 2.0 diisli reduktor ja nüüd 2.0 (90kw) bensaka reduktor-ega väga vahet pole. see jutt kehtib juhul kui kasutad 4-jast käigukasti.
(12-07-2010, 11:18 PM)hannes_s Kirjutas: [ -> ]
(10-07-2010, 07:36 PM)JuhanParm Kirjutas: [ -> ]Eks see ole paista..


Aga tekkis uus küsimus, kas 190E 2,0 90kw bensuka differ on erinevate ülekannete arvuga, kui on 190D 2,0 55kw diisli oma ?
ülekanne pole sama, aga see ülekande vahe nii väike et ei tohiks midagi hullu olla. endal 190 2.5 diislil oli ennem 2.0 diisli reduktor ja nüüd 2.0 (90kw) bensaka reduktor-ega väga vahet pole. see jutt kehtib juhul kui kasutad 4-jast käigukasti.

Okei aga kas ülekanne oli diisli reduktoril aeglasem või kiirem (juhul kui sellest vahest aru sai mingil määral) ?
Reduktoreid on MBl väga palju, sõltub kastist, mootorist ning varustusastmeist (kas oli tehasest välja sõites takso või mitte). Difreid on erinevate korpustega - sõltuvalt sellest kas oli ASR või ASD. Difri peal on ülekanne kirjas.
Vaata siit lehelt millise VIN koodi algusega pill sind huvitab, siis vali see auto ja võta grupp 34 ning siis 015 - sealt näed ise mismoodi need ülekanded sõltuvalt kastist ja muust mudrust olid. (regama peab ka vist sellel lehel). Muidu näitab ainult mingeid extra optional lisasid ja see ei ole aktuaalne teema sinu puhul.
http://www.elcats.ru/mercedes/Models.asp...E%D0%9A%29
(13-07-2010, 10:51 AM)R129 Kirjutas: [ -> ]Reduktoreid on MBl väga palju, sõltub kastist, mootorist ning varustusastmeist (kas oli tehasest välja sõites takso või mitte). Difreid on erinevate korpustega - sõltuvalt sellest kas oli ASR või ASD. Difri peal on ülekanne kirjas.
Vaata siit lehelt millise VIN koodi algusega pill sind huvitab, siis vali see auto ja võta grupp 34 ning siis 015 - sealt näed ise mismoodi need ülekanded sõltuvalt kastist ja muust mudrust olid. (regama peab ka vist sellel lehel). Muidu näitab ainult mingeid extra optional lisasid ja see ei ole aktuaalne teema sinu puhul.
http://www.elcats.ru/mercedes/Models.asp...E%D0%9A%29

Tänud põhjaliku vastuse eest.Icon_cool