Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: W203 gaasipedaal lahti lasta miski kragiseb
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Tere,

Tegemist siis w203 kompressor mudeliga.Kui sõita ja lasta gaasipedaal lahti siis käib korraks selline kragin mootori juures.Kui ühtlaselt sõita siis ei ole midagi,ainult siis kui lasta gaasipedaal lahti või sõita aeglaselt(mingi 20-30km/h),tunne nagu kett libiseks hammasrattalt üle vms kuid vaevalt, et selles on asi,või see on mingi eripära? Kui sõita kiiremini siis ei ole midagi,kõik vaikus aga just gaasipedaal korra lahti lasta siis mingi hetk tekib see kragin ja kaob.Kui pikalt lasta vabana sõita,ilma gaasipedaalile vajutamast siis mitu korda kragiseb.Oskab keegi kommenteerida?
Nukkvõlli varasemaks/hilisemaks keeraja on see. Mina olen pikka aega sellise kraginaga sõitnud. See on neil tüüpviga. Vahetus on suhteliselt ebameeldiv ning koos varuosaga ca mitu tuhat (3-4 äkki) krooni.
(19-06-2010, 11:50 AM)R129 Kirjutas: [ -> ]Nukkvõlli varasemaks/hilisemaks keeraja on see. Mina olen pikka aega sellise kraginaga sõitnud. See on neil tüüpviga. Vahetus on suhteliselt ebameeldiv ning koos varuosaga ca mitu tuhat (3-4 äkki) krooni.

Mis sellel keerajal siis ragisema hakkab? Probleemi vältimiseks ei anna midagi teha? Sõbra m271 veidi üle 200k km sõitnud ja veel ei ragise...
Mul on 215k km sõitnud ja mootori koha pealt ka ei kurda midagi, mind huvitaks ka, et kas annab vältida mingit pidi?
Ei anna seal midagi kasutajal teha (minuteada). Asi toimetab ju mootoriõliga ning see peab nii-või-naa kogu aeg korras olema.
(21-06-2010, 01:47 PM)R129 Kirjutas: [ -> ]Ei anna seal midagi kasutajal teha (minuteada). Asi toimetab ju mootoriõliga ning see peab nii-või-naa kogu aeg korras olema.

Just nii, uurisin ka pisut ja ainuke võimalus on õigeaegselt autot hooldada (õli vahetada ja normidele vastavaid õlisid kasutada).