Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: w210 300td väriseb
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Mõistus otsas. Kõik on uus või tugev ja tihe aga...

Alates kiiruselt 70 tuleb keresse vibra. Algas peale esimeste ülemiste õõtsade vahetust ja sillastendi 5000km tagasi. Kokkusattumus! Andsin jälle auto töösse, et väriseb. Tõsteti õhku, lükati esimene ratas ringi ja oh sa raisk, rehv MÕLKIS. Teine ka, nagu oleks lohisenud aga muster alles. Ja läks lahti...
Rehvipood pani prooviks alla mingid kasutatud asendusrehvid, vibra poole vähem aga siiski veits oli, remondimehed väidavad et need rehvid prügi. Asendusrehvidega sõitsin mõne nädala ja kui nüüd pandi oma rehvid alla tagasi, sest auto on ju peetis mitte rehvid, siis nüüd läheb üle 90ga sõit päris huvitavaks. Ja nüüd rabistab isegi kui pidurdada hoogu maha kuni 70ni, alla selle ok.




Rehvimüüjad ütlevad, et auto peetis ja ega seda viga sul keegi ei leiagi , et tasakaalusta kardaan ära ja kohe ongi rehvid ok.
Kolm erinevat remonditöökoda väidavad et rehvid peetis ja autol kõik korras. Veljed tip top, väidavad kõik. Samas, rattad küsivad isegi samas pingis peale 200-300 km sõitu kuni 50g kaalu kuskile juurde.

Samas ei leit ka "venda" kes taga otsas kummihaamriga vastu põhja lööb kui maanteel gaas maha lasta ja uuesti vajutada aga see viga on juba ammu...kas võib olla et tiffer hüppab?
kuidas seis piduriketastega. kõverad kettad tekitavad ka viba. ehk laenad mõne mb mehe käest korraks mingi ringi velgi koos rehvidega mis kindlalt ei tudista. on kõrvu jäänud et rikkis mootoripadi tekitab ka sellist värinat.
(18-06-2010, 07:10 PM)hannes_s Kirjutas: [ -> ]kuidas seis piduriketastega. kõverad kettad tekitavad ka viba. ehk laenad mõne mb mehe käest korraks mingi ringi velgi koos rehvidega mis kindlalt ei tudista. on kõrvu jäänud et rikkis mootoripadi tekitab ka sellist värinat.
mootoripadjad uued, tagumised kettad uued. veljed pole minu käes kolme aasta ja 200 000 kmga ühtegi kolakat saanud, ja pole varem ka probleemi olnud.
järgmine värin.
ajades taga mingit rõvedat plärinat , mis tundub et tuleb kuskilt mootori eest rihmaliini juurest umbes 1300 rpm juures, avastasin et 1500 juures pöördeid hoides hakkab auto kergelt hüppama. paned käigukangi D peale hoiad pidurit ja anna pöördeid kuhu tahad- hüppeid pole kuskil.

kõrvaga kuulates mootor töötab ühtlaselt, käima läheb "enne võtit", külmana käib vaikselt.
jahedate ilmadega, pool soojana kergelt lõgiseb ühtlaselt.
töösoojana jääb jälle väikseks
endal sama jama w210ga, et 90..100 pealt tuleb väike vibratsioon. ja vahet ei ole mis velgedega, 16,17,18 tollistega. esimesed kettad-klotsid, mootoripadjad, laagrid vahetatud. asi läks natuke paremaks kui vahetasin esiamordid ja rooliotsad.
lähiajal plaanis veel tagumised kettad ja tagasilla tala puksid vahetada, kui see ka ei aita siis Crybaby
Punnsilm, kas vibra on erinev vigaste rehvidega (sest seda need on, kui on silmaga nähtavad kahjustused rehvil) ja ilma nendeta?
Kui rehvid küsivad peale allapanekut uuesti raskust, siis vaheta kõigepealt rehvikoda, kus klienti niimoodi peedistatakse (see pole normaalne, kui samal autol korduvalt rehve tasakaalustatakse nii väikese vahega) ja seejärel rehvid. Kui aga teemaalgatajal nüüd midagi rääkimata jäi, siis on iseasi ja vabandan siinkohal rehvikoja ees juba etteIcon_rolleyes. Aga siiski peaks igapäevaselt rehvidega tegelev inimene märkama, et asi pole õige, kui paarisaja km järel läheb arutul hulgal tina asja tasakaalusaamiseks...

Kas kardaan on pooleks käinud? Kui käis, siis kas see ikka sai samas asendis tagasi ja KORRALIKULT kinni tõmmatud pingutusmutriga?

Kas esimesed kettad on jahutusega? Sellel peaks olema. On kuulda olnud, et kui ketta jahutusribid on mõnest kohast mõraga, hakkab vibrama. Sama teema on meie SELlil, kus väljast on asi ilus, kuid peale pikkaotsimist olen suutnud tuvastada kaks ribi, mis ilmselt on ühelt poolt lahti. Auto vibrab intensiivsel pidurdamisel tugevalt, kergel pidurdamisel vaevumärgatavalt ja ka sõites on roolis kerge värin, mis ei sõltu üldse rehvidest.

Tagumist kolksu võib põhjustada nii difripadjad, vahelaager kui sillatala. Kusagilt annab midagi järele... Edu selle "millegi" otsimisel...

Teritaja, kas "vibravad"rehvid teise auto all ei vibra? Tagakettad ei tohiks vibrat anda muidu, kui vaid pidurdamisel (eeldusel, et supportid pole hooldamatusest kinni jäänud).
rehvidel ei ole silmaga nähtavaid kahjustusi muid kui ainult see, et seistes jääb rehvile vastu maad olnud kohale mõlk sisse ja sõites vahest läheb tagasi ümmarguseks-vahest ei. lisaks igakordsel pinki viskamisel kaalu küsimine. nüüd jahedate ilmadega ei olnud VÄGA hull sõita ja uusi rehve ei ostnud põhimõtteliselt . ma lihtsalt ei jaksanud enam teise linna otsa rehviposti vahet sõita ja vaielda et vaheta nüüd see perses junn ära jne. nüüd juba kaks rehvi jälle otsas ka-muster kulunud ühtlaselt aga rehvid igatpidi loppis. täna viskasin talverattad alla ja vibra läinud nii sõites kui pidurdades.
täna käisin ka ülevaatusel-jube ok on kõik ja tempel passi, aga põrutab nagu olkes amortide asemel puuklotsid. ikka ok.

nüüd teeb muret see:
Postitas punnsilm - Eile 11:17 PM
järgmine värin.
ajades taga mingit rõvedat plärinat , mis tundub et tuleb kuskilt mootori eest rihmaliini juurest umbes 1300 rpm juures, avastasin et 1500 juures pöördeid hoides hakkab auto kergelt hüppama. paned käigukangi D peale hoiad pidurit ja anna pöördeid kuhu tahad- hüppeid pole kuskil.

kõrvaga kuulates mootor töötab ühtlaselt, käima läheb "enne võtit", külmana käib vaikselt.
jahedate ilmadega, pool soojana kergelt lõgiseb ühtlaselt ja
töösoojana jääb jälle vaikseks