Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: MB 190E automaatkast
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
küsimus järgmine masin on 85a MB 190e automaatkastiga vahetasin filtri ja õli ära ja peale seda kui vahetab käike lööb kudagi teravalt sisse käigu just sõidu ajal vahest teine vahest kolmas käik kas mõni oskab öelda kas on põhjust muretseda või mis võib viga olla? või peab uut kasti juba vaatama hakkama. äkki oskab öelda keegi mis teha? või on sevanal mersul loomulik et vahest lööb selle käigu kõvema jõngsu või laksuga sisse.?!
Ei tohiks lüüa. Mis õli sisse panid? Liiga hea haarduvusega (e friktsioonarvuga) õli võib põhjustada "paukumist" kuid ma arvan, et tegemist on kulunud kastiga ja ära väsinud hüdroplokiga.
õli mark on ATF2
(15-06-2010, 09:54 AM)mesikatom Kirjutas: [ -> ]õli mark on ATF2

Ei, õli purgi peale oli muu hulgas kirjutet ATF2.

Mida aga vaja on teada, on hoopis MB enda number. Ka see on kusagil pisikese kirjas.

Kas enne vahetust oli kõik OK?

KD toimib normaalselt?
veel üks küsimus kaua sellise kastiga vastu peab? se pull hakkas siis pihta kui õli ära vahetasin enne oli kõik oky. ja kas pikemaid otsi tasub sõita et vältida teele jäämist? sest mul esimene automaat kastiga auto ja seepärast ma siin küsin mis teha ise seda kasti ei tunne.
Uus õli on "paksem", vana "vedelam", sellepärast ongi nüüd käiguvahetused "jõnksuga".
Uus õli pesi kastis/hüdroplokis oleva sodi lahti, see võib ka tekitada kulunud hüdroploki kolbide kinnikiilumist.
Jne..
siis üks küsimus veel õhus kas sõita võib edasi või võib juhtuda midagi kui nii teeb kast?
Martiini pani täppi - nii ongi vanade kastidega, et hädad tulevad peale õlivahetust. Sõltuvalt "paugu" suurusest suudab kast sedasi suht mitu aega toimetada.
Tänud teile siis võin saaremaa otsa ikka ära teha. aga huvitav kui panen kangi 3peale siis ei laksi nii.