Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: Lamerihma leevendi 3.0D 95a
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Tere

Kui juhtub nii et ei pööra piisavalt tähelepanu lamerihma leevendile (vilund kõrv kuuleb küll natuke imelikku kõrvalheli (klak-klak) sealt suunalt aga kohe ei vii otsi kokku) vt pilt. Amort libiseb vaikselt puksilt maha ja hakkab võlli alumiiniumi sööma... Kahe metalli höördumisel (puksi defekt? kulumine) tekib 2-3 min momentaalset väga suur kuumus (amort sisuliselt üle 100C- lihtsameelsel auhinnaks ettevaatamatu näppimise eest vill näpu otsas) ja mis nii edasi lastes saab, parem mitte proovida. Miks puks järgi on andud äkki on mõni mõte? Kas need amordid tarnitakse koos puksidega? Minu juhtumil lasin amordi vahetada ca 3t km tagasi (loodan, et ikka vahetati ka- st lased teha mitmeid asju ja ei taipa ju ka kõike kontrollida kuna harjunud üldiselt usaldama). Tänud ette kogemust vahetamast!
[Pilt: 22977-leevendi_amordi_puks_nihu.JPG]
ise küsin ise vastan: peale tuhnimist interneti avarustesSmile
normaalselt peaks siis uus amort (W01331626303) olema koos puksidega
[Pilt: 59747-W01331626303STA.JPG]
nagu näha on kummi (nn rõnga) osa suht suur seal puksis ja selle hävingul nn hüppab amordi alumine kõrv hoidja välist alumiinium "kõrva" närima. Kui amort maha saab on näha kas kõrv on ära söödud amordi poolt või tuleb vahetada lisaks ka see ebameeldivalt kallis aga ilus detail (W01331616067)
[Pilt: 45664-W01331616067LEM.JPG]
(et defekt ei saaks ennast korrata, mis võiski minu puhul juhtuda st amordi vahetusel ei pööratud tähelepanu nn võlli hoidva kõrva kulumisele!)
Ole rõõmus selleüle, et roolivõimendi pump veel terve on ( kui on)
Laperdav rihm murrab roolivõimendi pumbal "kõrvad" ära.
(11-06-2010, 12:41 AM)Laur Kirjutas: [ -> ]Ole rõõmus selleüle, et roolivõimendi pump veel terve on ( kui on)
Laperdav rihm murrab roolivõimendi pumbal "kõrvad" ära.
ja seegi on veel hea "tagajärg". juhtub ka nii, et laperdav rihm murrab mootori otsakaane küljest roolivõimendi pumba kinnitus kohad ära. otsakaane vahetus pärist tülikas töö. minu kätte sattus üks doonor mootor, millel selline protsess oli suht poole peal.
[Pilt: 45664-W01331616067LEM.JPG]

selle detaili, mina kutsun "jalaks", kohta ütleks nii palju, et ta liigub laagri peal. kellel see laager läbi, siis ei tasu kohe romulast nn uut tuua, millel samuti laager läbi. on poes laager eraldi müüa (pärnus maksab 209eek, romula küsis terve jala koos lokusva laagriga eest 350 eek). sõber kes alles seda jala laagrit vahetas, ei viitsinud veebumba rihmaratast eemaldada ja oleks peaaegu selle "jala" kinnitus keerme otsakaanes ära lõhkund-enne tuleb eemaldada veepumba rihmaratas ja seejärel saab "jala" kätte.
(11-06-2010, 01:08 AM)hannes_s Kirjutas: [ -> ]poes laager eraldi müüa (pärnus maksab 209eek, romula küsis terve jala koos lokusva laagriga eest 350 eek).

Kadaka MB varuosad hinadasid laagrit 490.- vääriliseks.
Teab keegi mõõtu ütelda, või siis, kus Pärnus selle osta saab
reklaami vist teha ei tohi, aga pärnus selline hea pood nagu raunex, enamus asju on kas interneti poega sama hinnaga või odavam. konkreetne laager oli ka kohe kohapeal olemas.
(25-06-2010, 04:35 PM)hannes_s Kirjutas: [ -> ]reklaami vist teha ei tohi, aga pärnus selline hea pood nagu raunex, enamus asju on kas interneti poega sama hinnaga või odavam. konkreetne laager oli ka kohe kohapeal olemas.

ThanksThumbsup. Homme vbl ise Pärnus. Otsin üles, äkki saab asja jonksu