Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: C124 konditsioneer töötab ebastabiilselt – soovitage meistrit
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Lehti: 1 2
minu C124 95 aasta puhub küll külma, kuid asi pole minu arust õige. täna oli auto termomeetri järgi 32 kraadi sooja, kliima panin põhja aga ei jahuta salongi õieti maha (no ikka higi jookseb). jahedat küll tuleb aga pole see õige "külm". imelik on ka see, et kui panin auto tööle ja mõtlesin et söön toas nii kaua kui salong maha jahtub, aga 10 minutit hiljem oli salongi ikka palav ja külma ei tulnud (jahedam kui õue õhk aga polnud see õige külm mis kurgu haigeks teebTongue). peaks ju tühikäigul ka külma tootma, minul nagu seistes või madalate pööretega külma ei tooda.
"silmast" mis kliima paagi peal on, on näha et mingi heleroheline ollus hakkab liikuma kui pump rakendub. samas sõbra w202-hel on näha, et vedelik loksub sees ka siis kui kliima ei tööta ja lihtsalt autot liigutada/õõtsutada (enda autol näen vedelikku vaid siis kui autol kliima pump taga).
eelmine omanik väitis, et tema käis 3aastat tagasi kliimaga kontrollis (ennem sõitis auto Itaalias) ja kõik oli normis olnud. kas ilmselt oleks mul nüüd aeg minna ja lasta kliima uuesti täita?? või on minu ootused c124 kliimast liiga suured-iseenesest ju külma tuleb???
tegin kapoti alt ka ühe pildi, kas pean laskma sisse panna just seda sama vedelikku??
oskab keegi pärnu kandis ka kedagi soovitada kes asja hästi teeb??
[Pilt: pilt013.jpg]
tere tere
peab kontrollima või soovitatav iga 2aasta tagant kuna 10prosa langeb
ja pärnus siis tehaxe härma hoovis Vianoris tel.5099943 tarmo
Enda C124 samuti Itaaliast toodud, väidetavalt 4 aastat tagasi ja täpselt sama kleeps kapoti all. Külma hakkab tulema korralikult paari minuti jooksul, endal praegugi nina natuke tatine. Kui peale täitmist asi ei parane, siis teoreetiliselt võib sul olla veel selline viga, et need magnetklapid seal aku juures ei sulgu korralikult ja lasevad kuuma jahutusvedelikku salongi radikasse. Need ka pirtsutavad mõnikord.
see kleeps siis ilmselt näitab, et süsteemis on kasutusel see "keskkonnasõbralik" R134a vedelik?
jah see on enim levinud gaas
To hannes_s:

Uue VW manual ütleb, et kont tuleb järgi, kui mootor on vähemalt 50 kraadi juures. Sisuliselt kohalpeal seistes ei saagi mootor piisavalt soojaks, et ta hakkaks sooja või külma puhuma - sellest oli siin ka talvel juttu, et osad lasid 30 minutit töötava mootoriga seista ja lootsid eest leida sooja salongi - kuid suurt ei midagi peale suure küttekulu oli tulemus. Minu C124-s hakkab tulema külma kui ka sooja kiiremini kui uuel VW-l, kuid ikkagi peale sõitma hakkamist!

Mul puhuvad mõlemad autot külma nii kuis jaksavad, aga teatav palavus tekkib ikka kuni lõpuks higistamiseni. See tuleneb sellest, et esiklaas kuumendab sõitja keha ikkagi. Selle vastu aitab hästi soojust peegeldav tuuleklaas - see lillaks-sinine klaas. Ma küll ei tea, kas sellist ka 124-le toodetakse ning mis selle hind võiks olla. Huvi korral uuri Glasspointist (reklaam üleval bänneril).
Lehti: 1 2