Vastupidavus oleneb suuresti eelnevast hooldusest.
Proovi mõlemaga sõitta, vaata kumb enam meeldib.
Mulle tundus W140 liiga "paat" ja ostsin 210 võibolla sul vastupidi. Ja kuna mul oli kindel soov osta just diisel siis mis seal salata 210 liigub paremini ka.
(07-06-2010, 07:09 PM)Laur Kirjutas: [ -> ]Vastupidavus oleneb suuresti eelnevast hooldusest.
Proovi mõlemaga sõitta, vaata kumb enam meeldib.
Mulle tundus W140 liiga "paat" ja ostsin 210 võibolla sul vastupidi. Ja kuna mul oli kindel soov osta just diisel siis mis seal salata 210 liigub paremini ka.
Mul ka kindel plaan diisel võtta.Ega keegi tallinna meestest ei viitsiks korra neile pilku peale visata, ei tahaks väga tühja sõita, kui ikka väga rondid on.Kui Tallinna tulen, siis teen õlut
Laur võtab asja oma mätta otsast ehk siis oma auto järgi, kuid teemaalgatajale: ega siis 210 kerele ainult ühte diiselmootorit ühe võimsusega ei pakutud, millisega sa võrdled?
Ega 3,5 liitrine S klass nüüd eriline rakett pole, eriti võrreldes 3 liitrisega, kuid kindlasti on veel uimasemaid w210 Mersusi ka.
Istme saab ära värvida. Öeldakse, et sisu hakkab kuluma 200 000km peal, kuid w140 ls 500 000km ja on sisu nagu uus(ise olen näinud). Muidugi samas sõbra uus lancer mis on 100% õige läbisõit(ostis uuena) 95 000km ja juhi nahk iste on juba kulunud.