(27-06-2010, 01:25 PM)Blaze Kirjutas: [ -> ]Tänud korraldajatele, väga mõnus oli ja sai tagasihoidlikult rada üle vaadatud. Julgusest jäi puudu ilmselt... suht närviline oli võsa ja kuldari sõite vaadata need stardi kurvi tünnid olid koguaeg väga lähedal.
Intsule tänud piltide eest !
närviline polnud mitte ainult vaadata eemalt neid tynnide napikaid vaid ka roolitagant
Hullamine rajal maksis mulle ka paar väljasõitu murule vältimaks tünni .
(27-06-2010, 12:39 PM)indrek Kirjutas: [ -> ]V8 d tegid muljetavaldavalt sirgeid sõite. Tndub, et üleliigset võimsust polnud
Et nagu mida?
Mina vaatasin igas kurvis peeglitest külge varjavat suitsu, kuna auto ei mahtunud muidu kurvidesse ära.
Taga RunFlat ja ees tavaline rehv.....
Kuna teine ajaring läks aiataha, siis tegin ju extra viimases kurvis sadakond meetrit drifti/suitsukatet.
(27-06-2010, 11:30 PM)Kuldar Kirjutas: [ -> ].... muide tuleb auga tunnistada seda ,et mul oli tykk tegemist ,et leida selline sõidustiil mis lubaks rajal su kiirlifti eest putku pääseda
mis tihendi lekkimisest sa siin räägidki ?!
Khm, tänan komplimendi eest.
Aga ma pigem pidasin silmas seda, et Kurja Kutsikaga võiks väga häid aegu
sellel rajal sõita, kui käiguvahetusega sina peale saada.
Mina veel ei saanud - küll jäin hiljaks, küll vahetasin vara...
Kiirliftiga ju muret pole - sõida, nagu arvutimängus. Tünne eriti kartma ei pea, käiguvahetusega pole muret (niikuinii on Rapla rada sellele autole 2. käigu rada, kolmest kurvist välja kiirendades, saab korraks 1. tellida
) ja rehvide pärast pole vaja muretseda, sest neid lihtsalt ei olnud.
Nii, siia lõppu üks kaubandusliku iseloomuga teade kah - kui kellegi vedeleb tarvitamiskõlblikku M103 mitmikkiilrihma (ka lamerihmaks kutsutut), siis Kiirliftile oleks "uut" paela tarvis. Põhimõttelise koonrina ei hakka sellele asjale uut ostma...
Mul on mingisuguseid rihmasi, kuid sobivuses pole kindel, kui sinna poole satun võtan kaasa, või kui ise siia poole juhtud tulema, võta vana rihm kaasa.
Ilm, seltskond, rada ja masinad - kõik oli OK. Õnneks olid nii Indrek kui Joonas eelnevalt ka foorumi postitused läbi lugenud
/Kardan et kellelgil pole kalendrit äkki kaasas Eusa_whistle/
ja seetõttu õnnestus ka minul, oma diiselvõrriga aeg kirja saada. Mis muud kui kohtume suvepäevadel ja ehk siis saunas ja õllekruusi taga suudan Kuldarile kõvemat konkurentsi pakkuda.
See diiselvõrr istus rajal muljetavaldavalt hästi ning juhi käsi ei värisenud ka tünni nähes.
Minul kõrval istudes oli esimesel ringil mitu korda tunne, et nüüd läheb pikaks, aga ei - mees teadis oma masina võimeid ja oskas neid ära kasutada.
Ma ootan huviga aegade tabelit.
Igati õnnestunud üritus oli
, jään huviga järgmist ootama
Laadisin suure hulga rajapiltidest üles :
Rapla kardirada
My bad - palavaga on mõtted veekogudel alati. Aga teen ära millaski
(11-07-2010, 09:44 AM)v6sa Kirjutas: [ -> ] (26-06-2010, 06:48 PM)indrek Kirjutas: [ -> ]...
ajakava panen ülesse hiljem, kui olen Joonase käekirja ära desifreerinud.
...
Läheb veel kaua?
Ega aastanumbrit ei öeldud.
Igatahes mõni aeg siin olemas ja keegi ei saa väita et üldse midagi pole ülesse pandud.