Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum

Täisversioon: W202 C180 kakub
Teile näidatakse hetkel lihtsustatud versiooni tekstist. Vaadake täisversiooni õiges formaadis.
Küsiks nõu. Võimalik, et viga minu oskuses sõita manuaaliga.
Ca. 30km/h või tiba vähem 3 käigu sisse lükates ja veidi kiirendades hakkab kakkuma. Sujuvalt gaasi andes ja hoogu kogudes ei kaku.
Samas vaikselt veeredes foori taha ja rohelise tule süttides 2 käigu sisse tõmbamisel ja natuke kiirendamisel kakub samuti. 1 käigu jaoks oleks hoog liiga suur ja hakkaks pidurdama.

On see kakkumine normaalne ja tuleks tõesti rohkem "meelitada"?
1,8 90kw ei tohiks väga jõuetu mootor olla. Tuuritamist tahab st. sõit on mõnusam kui käigu vahetamiseks lasta pöörded üle 2000.(pole säästlik).
Mootor käib väga hästi, tühikäik ei kõigu, ei plötuta, sees tühikäigul mingit raputamist tunda pole, õhufilter vahetatud. Auto -97(ilma õhulugejata mudel)
Ma oletan, et kakkumise all mõtlesid mootori töö "vahalejätmisi". Tasub üle kontrollida küünlad, väntvõlli andur(võib pasakesta all olla), küünlajuhtmed ei tohiks "sädeleda" pimedas või siis katsu märja käega.
Endal juhus, kus piisas ainult küünalde vahetusest analoogse situatsiooni puhul.
Ma ise kardan, et mootor kiirteedel või mägedes ära peedistatud.
Linnas kuskilt suuremast kallakust 3 käiguga vaevaliselt läheb, poole mäe peal peab tõmbama teise käigu sisse ja siis lased 2500-3000 pööret(tartus jakobi mägi näiteks).

Küünlaid võiks tõesti vahetada, kes teab kuna vahetatud. Eks vaatab.
Ei ole selline katkumine heas toitumuses mootorile normaalne. Elik midagi on mäda.

Ottomootori rõõmud - süüde või toide. Alusta kõrgepingeosast. Pritsega tasub hakata tegelema siis, kui süüteosa ülekäimine oluliselt asja ei paranda.

Eks küünalde värv aitab otsustada, kustpoolt viga otsida.
Viimasel ajal oli tunda bensiini lõhna tagaratta juures. Sai kanali peale ja järgi vaadatud. Bensiini voolik oli otsast mäda ja samuti kinnitusklamber, mis praktiliselt enam ei hoidnud. Enam ei kakuIcon_smile